Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Sploh ne vem, kje začeti iskati te zadeve (glede na to, da se z nemščino ne razumem), samo zanima me, če morda kdo ve, kako je z vozilom, ki ima nameščene npr. druge vzmeti v Nemčiji. Ali je tudi pri njih isto oz. imajo kartonček ali kako?
Hvala.
A če nemec kupi avto v tujini in ga registrira v Nemčiji velja slovenski kartonček ali mora iti čez še pri njih?
Kakšni pa so pogoji? TÜV, optika, potrdilo o strokovnji vgradnji?
za uvoz vozila v DE, še posebej, če ke predelano, je potrebno imeti VSO dokumentacijo o predelavah, po normalni poti se da vpisat v Nemčiji samo dele in naprave, ki so z TÜV dokumentom, drugače je potrebna posamična odobritev predelave
Pri nas so "kao" dosledni, tam so pa res dosledni, kar se predelav tiče
o tej temi bo verjetno kaj več vedel povedat kdo, ki se je že ubadal z uvozi avtomobilov iz ZDA in drugih držav preko Nemčije v SLO... ?
V bistvu me najbolj zanima to, če bi slovenski avto prodali v Nemčijo - ali se splača delati tukaj homologacijo za podvozje ali ne? Če ga morajo oni še pri sebi narediti potem nima nekega smisla, da se jo prej naredi in plača še tukaj.
sem vprašal na enem nemških forumov, in fantje pravijo, da pri njih TUV vse še enkrat pregleda in vpiše... če gre za model vozila, ki se v DE prodaja, potem načeloma ni nekih hudih zapletov, če maš vso potrebno dokumentacijo...
po moje nima smisla dvojno delat homolomo, od tam gori pa nisem glede tega dobil nobenega zanesljivega odgovora razen, da se tam vse še enkrat pregleda...
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.