Odpiram temo, v kateri bi rad preveril vaše izkušnje s trgovino Harvey Norman. Sam imam z njimi eno samo izkušnjo, in ta je porazna. Teme ne bi odpiral na osnovi ene same izkušnje, ker pa se enake zadeve ponavljajo vsem bližnjim, ki so v zadnjem času v HN kupili kak večji izdelek, me res zanima kako je širše.
Pred nekaj meseci smo kupili usnjeno sedžno. Ko smo jo dobili na dom, smo takoj začeli z montažo. Še preden smo v celoti odstranili embalažo, smo opazili, da je sedežna že bila v uporabi. Noge so bile popraskane, vijaki zrjaveli, tkanina na dnu potrgana... Seveda smo takoj šli v reklamacijo in zahtevali zamenjavo izdelka. Zamenjave nam ”kao” niso mogli zagotoviti, in vso krivdo zvalili na dobavitelja. V vmesnem času, ko smo čakali na odvoz, smo predlagali, da sedežna ostane pri nas, saj na usnju ni bilo sledi poškodb, noge in tkanino na dnu, pa bi popravili v lastni režiji. Seveda bi se cena morala prilagoditi na ceno razstavnega izdelka. No, tu so nas v celoti zavrnili in vztrajali, da bodo izdelek vrnili dobavitelju. Nekako bi stališče lahko celo razumel, saj verjetno nobenemu trgovcu ni v interesu, da proda izdelek pod nabavno ceno. Izdelek je bil odpeljan, kupnina vrnjena. Načeloma vse korektno.
Čez nekaj dni se vrnemo v trgovino in kaj vidimo? “Našo” sedežno garnituro, ki se prodaja kot razstavni eksponat z občutno znižano ceno.
V roku enega meseca sta dva znanca doživela zelo podobni zgodbi. Oba sta izdelek po odprtju doma takoj reklamirala. Ena sedežna visokega cenovnega razreda je bila dobesedno “škartna”, en računalnik pa ni bil tak, kot je bil naročen in plačan (dobil nižji model). Če je šlo za pomoto ali so mu hoteli podtaknili starejši model, ne bom ugibal.
Svojo zgodbo bi požrl, če na koncu ne bi dobil potrditev, da so me 2x nategovali. Nove zgodbe pa to samo potrjujejo. V Harveya vsekakor ne stopim več. Škoda truda, slabe volje, pisanja zapisnikov, strahu da se zadeva sprevrže v večji spor... In tako na koncu greš v Ikeo...
Pred nekaj meseci smo kupili usnjeno sedžno. Ko smo jo dobili na dom, smo takoj začeli z montažo. Še preden smo v celoti odstranili embalažo, smo opazili, da je sedežna že bila v uporabi. Noge so bile popraskane, vijaki zrjaveli, tkanina na dnu potrgana... Seveda smo takoj šli v reklamacijo in zahtevali zamenjavo izdelka. Zamenjave nam ”kao” niso mogli zagotoviti, in vso krivdo zvalili na dobavitelja. V vmesnem času, ko smo čakali na odvoz, smo predlagali, da sedežna ostane pri nas, saj na usnju ni bilo sledi poškodb, noge in tkanino na dnu, pa bi popravili v lastni režiji. Seveda bi se cena morala prilagoditi na ceno razstavnega izdelka. No, tu so nas v celoti zavrnili in vztrajali, da bodo izdelek vrnili dobavitelju. Nekako bi stališče lahko celo razumel, saj verjetno nobenemu trgovcu ni v interesu, da proda izdelek pod nabavno ceno. Izdelek je bil odpeljan, kupnina vrnjena. Načeloma vse korektno.
Čez nekaj dni se vrnemo v trgovino in kaj vidimo? “Našo” sedežno garnituro, ki se prodaja kot razstavni eksponat z občutno znižano ceno.
V roku enega meseca sta dva znanca doživela zelo podobni zgodbi. Oba sta izdelek po odprtju doma takoj reklamirala. Ena sedežna visokega cenovnega razreda je bila dobesedno “škartna”, en računalnik pa ni bil tak, kot je bil naročen in plačan (dobil nižji model). Če je šlo za pomoto ali so mu hoteli podtaknili starejši model, ne bom ugibal.
Svojo zgodbo bi požrl, če na koncu ne bi dobil potrditev, da so me 2x nategovali. Nove zgodbe pa to samo potrjujejo. V Harveya vsekakor ne stopim več. Škoda truda, slabe volje, pisanja zapisnikov, strahu da se zadeva sprevrže v večji spor... In tako na koncu greš v Ikeo...