Uff..ajde pa začnimo debato. To celotno sago spremljam že en lep čas...
Nad Saabom je vseskozi bedel GM, to pa je za sabo pustilo več posledic. Dejstvo je, da je v 90ih letih kupil Saab in ga držal nad vodo, ampak obenem je pa naredil tudi mnogo slabih stvari. Leta 1994 je Saab (že pod vodstvom GMa) izdal katastrofalen Saab 900, ki je bil glede na predhodnika velik korak nazaj, ampak dobro, to so nekako odpravili z modelom 9-3 leta 1998. Saab 9-5, ki se je proizvajal od 1998 (1997) je bil za tiste čase super avto, vendar si je zaslužil naslednika že nekaj let nazaj. Pri Saabu so menda imeli pripravljene že vse ideje, načrte, vendar mati GM ni pustila izvedbe. Tudi v zadnjih nekaj letih so iz strani GMa prihajali udarci pod pas, pripravljenih je bilo že veliko obetajočih modelov (9-1, 9-x air,...), vendar ni nobeden prišel na plano. Sedaj je novi 9-5 pripravljen na proizvodnjo, 9-3 bo kmalu potreboval prenovitev, 9-4 je tudi v zaključni fazi... Po mojem mnenju bi vsi ti modeli morali priti ven v letih 2005 (9-5), 2007 (9-3, 9-4)...
Kaj pa sledi sedaj? Pomoje je ime nekaj vredno, ter tudi to, da je 9-5 že pripravljen na proizvodnjo (vsi roboti v tovarni so že pripravljeni, kajti izdelan je bil že prvi 9-5), samo podjetje pa ima tudi izjemno "hvaležne kupce" oz. entuziaste. Jaz osebno stavim na nakup Saaba s strani podjetja Merbanco. Christopher Johnston iz Merbanca je v intervjujih že večkrat dokazal, da je oseba, ki ji nakup takega podjetja ne bi predstavljal samo goli zaslužek, temveč je pripravljen iz znamke narediti nekaj več.
Odločitev v švedski vladi pa komentiram kot izjemno čudno za državo kot je Švedska. Pripravljeni niso bili pomagati Volvu, sedaj pa tudi Saabu ne. Vedno sem bil prepričan, da je Švedska bolj socialna država, ampak očitno se ne splača pomagati podjetju in ogromnemu številu delavcev. Si predstavljate kaj bi se zgodilo v Sloveniji (na področju regije, pa tudi celotne države), če bi se zaprl Revoz?