Gotof je!

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #488
  • Začetni datum
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne razumeš, za 1. november je policija tam, ker zapre cesto.

Lej, ne poznaš razmer, zato si v zmoti.

Radarji so bili postavljeni na lokacijah, kjer je velika količina dokaj umirjenega prometa, torej pred SEMAFORJI, kjer se itak folk ustavi na rdeči in pri zeleni vozi.

Ni bila to neka "ravnina", kjer bi lahko prezračil, ampak zaporedje semaforiziranih križišč. Z lahkoto je v konici kakšen obstal kje pri rdeči ali šel čez itd.

Ali pa se je zaradi zelenega vala namesto 50, peljalo 60, na 4 pasovni cesti, z ograjo, pločnikom s kolesarsko stezo, kjer absolutno ni bilo še nikoli nobenih nezgod (v Melju, kjer so jih največ ujeli).

Namen zakona je v osnovi, da korektno uredi določeno področje in zaščiti družbo.

Tu pa je šlo za očitno izigravanje zakona.

Zakon o prekrških spada v kazensko zakonodajo oziroma kazenski sistem države.

In ni namen kazenskega postopka, da se ustvarja dobiček in lovi novce, sicer bom jaz sedaj zgradil zapor in se zmenil s sodiščem, da kaznuje čimveč zlikovcev, dobiček pa si razdelimo.

Enako so se šli v Mariboru. Tu sploh ni bila poanta, da lovijo prekrškarje, zato ker prekrške delamo vsi, vsak dan, morda neznantne, a so.

Poanta je bila, nastaviti in ujeti prekrškarje, kolko se da, izpleniti človeka, ki nikogar ne ogroža, a se mora voziti, uničiti prometni tok skozi mesto, ker namesto 50, so vozili 40, ustvariti strah in povečati nesreče zaradi strahu pred kaznijo.

Ter si krasno razdeliti dobiček.

Policija je izvajala kontrole na določenih nevarnih odsekih, no z radarji pa je občina vzela biznis tudi policiji...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
no eno leto after je pač je kar je, vse skup v kurcu,spremenilo se ni nič, le radarji ne delajo, kar je bolje kot nič.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Vem za kak primer, da so policisti spustili koga, ki je naredil prekršek in ni nikogar ogrožal in za kak, ko ga niso. Ne moremo tega prepustiti policiji. To ni njihova naloga. Če je na Pobrežju potreba pri tistem prehodu 30 km/h (prav dobro vem, kje je) samo med 25.10. in 2.11. vsako leto, naj bo takšna signalizacija. Ne moreš prepustiti sreči voznikom, da se mirno vozijo 50, 55, nekega dne pa se policija odloči tam postaviti ob 11-ih ponoči ali podnevi (nekega prometa tam ni) in bo nakasirala za nekaj plač. Proti temu se moramo boriti.
Če je za zeleni val smiselno 60, naj bo tudi na znakih tako. Zakaj ni tako? Kje so krivci? So ti tudi GOTOFI?

Edit: Sodelavci so bili čisto frapirani, ko so bili pred leti na Comdexu. Vsi butasti Američani so vozili enako hitro. Oni malo hitreje, ampak čez par km, so jih že imeli na strani. To je nek smisel predpisov. Da se jih vsi držijo, tisti, ki se ga ne drži, pa je v večini primerov najden. S tega stališča so bili radarji zelo prava zadeva. Kangler kot pojava pa mogoče ne.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Prekršek neznatnega pomena
6.a člen

Za prekršek neznatnega pomena šteje prekršek, ki je bil storjen v okoliščinah, ki ga
delajo posebno lahkega in pri katerem ni nastala oziroma ne bo nastala škodljiva posledica
ali je ta neznatna.

Ne vem, kaj bi rad povedal?

Radarji so bili fail in nezakoniti.
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
@Pepe

Toplo ti priporočam, da začneš to temo brat od prve strani naprej in ko boš vse prečital filozofiraj kolikor te je volja.
Če bi te radarje postavili pred šole bi bilo vse OK, tako so jih pa postavili na mesta kjer je največ prometa in kjer semaforji umirjajo promet in zatorej ne rabiš radarjev.
Ti so bili nastavljeni samo za kasiranje in pa največ prekrškov je bilo, ko so ljudje peljali 2-5 km/h preveč vendar tega podatka pa niso dali zraven, ko so pisali o prekrških.
5km/h je zakonska toleranca torej lahko 70% prekrškov kar pozabijo ker jih ni bilo.
Pelji se od Qulandije pa do Miklavža in boš videl, da jih večina vozi 50 kjer je omejitev 70.

Toliko vsi nabijate, da se je potrebno držat omejitve, torej tisti, ki vozijo 50 so tudi v prekršku saj je omejitev tam 70.

Naj raje tem kazni pišejo, bo več denarja pricurjalo kot pa od tistih, ki vozijo prehitro.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Torej v resnici niti prekrškov ni bilo?
smile-1.gif

( 70% jih ni bilo, da ne bo kdo dlake...)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
@popotnik: TOPLO ti priporočam, da greš vsakič do policista, ki ne meri pred šolo in ga opozoriš na to dejstvo.
V življenju še nikoli nisem videl policijske patrulje, ki bi merila hitrost v bližini šole. Pri nas najraje merijo pri enem prehodu že izven mesta, kjer je omejitev 60 km/h. Odveč mi je praviti, da tam ni pešcev, ker je preko samo tenis igrišče, tja se pa vsak pripelje. Pred leti pa je tam veljala še tabla naselje in so imeli še veliko večjo voljo. Očitno pa tabla ni "vzdržala" med travniki in enim objektom.
Trdim, da so omejitve pri nas prehude in da me močno čudi, da so se protesti nehali in da so protestniki zadovoljni že s tem, da radarji ne delajo. Morali bi vstrajati, če so že želeli spremembe, dokler niso omejitve tako postavljene, kot so se mariborčani sposobni peljati.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
@Pepe

Toplo ti priporočam, da začneš to temo brat od prve strani naprej in ko boš vse prečital filozofiraj kolikor te je volja.
Če bi te radarje postavili pred šole bi bilo vse OK, tako so jih pa postavili na mesta kjer je največ prometa in kjer semaforji umirjajo promet in zatorej ne rabiš radarjev.
Ti so bili nastavljeni samo za kasiranje in pa največ prekrškov je bilo, ko so ljudje peljali 2-5 km/h preveč vendar tega podatka pa niso dali zraven, ko so pisali o prekrških.
5km/h je zakonska toleranca torej lahko 70% prekrškov kar pozabijo ker jih ni bilo.
Pelji se od Qulandije pa do Miklavža in boš videl, da jih večina vozi 50 kjer je omejitev 70.

Toliko vsi nabijate, da se je potrebno držat omejitve, torej tisti, ki vozijo 50 so tudi v prekršku saj je omejitev tam 70.

Naj raje tem kazni pišejo, bo več denarja pricurjalo kot pa od tistih, ki vozijo prehitro.
ko je na lokalni cesti omejitev 90 in ko pride ojster ovinek, ki pa nima nižje omejitve pelješ noter 90, da ne kršiš predpisov?
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Kaj sedaj ti ovinke ven vlačiš?

Pelji se po Proletarski in potem naprej po Ptujski, sama ravnina, preglednost odlična pa se na prazni cesti jajčkajo 50 kljub temu da ima znak za 70.

Imaš pa bisere, ki se pelje 60 potem pa malo pred križiščem pohodi bremzo, da se bedak pelje 50 čez križišče.

Če bi policaji stali samo od Proletarske do konca Ptujske in pisali kazni za prepočasne voznike ali tiste, ki ne znajo gledat tabel, bi imeli denarja na pretek za malo boljše gume, kot jih imajo sedaj na vozilih.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
minimalna hitrost ni predpisana. ne poznam dotičnih cest ampak če so dvopasovnice dvomim, da bi lahko sankcionirali počasno vožnjo...
mislim, da si bolj ti nekaj živčen in rad preveč stopiš na plin.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Imaš pa bisere, ki se pelje 60 potem pa malo pred križiščem pohodi bremzo, da se bedak pelje 50 čez križišče.
Če pa križišče razveljavi 70!
evil.gif