Golf 5 SDI med vožnjo ugasne

Petka

Zelenc'
9. okt 2024
7
2
3
Pozdrav vsem, prosila bi za mnenje oziroma pomoč, ker ne vem več kam se obrniti, da rešim moj avto, da bi bil vozen vsaj še eno leto, preden kupim novega.
Skratka, zadnje 3 mesece imam težave z Golfom 5, SDI, 2.0, 55 kW, prva registracija 2005.
V tem času mi je avto 3x ugasnil med vožnjo, bila sem 3x pri avtoelektričarju, ki je zamenjal/popravil modul vžiga in stikalo ključavnice. Naknadno smo še zamenjali filter goriva.
Avto še vedno ugasne med vožnjo.
Da sem bolj natančna.
Prvič: Peljem se približno 1 km, v vročem vremenu, ko sem želela prestaviti v nižjo prestavo, so vsi števci na armaturki padli, avto je začel izgubljati moč. Ko sem želela dati na gas, je bilo ravno nasprotno avto je začel zavirati oziroma je izgubljal moč.
Avto peljemo z avtovleko k avtoelektričarju. Začuda, pri njih avto vžge, zato se lotijo popravila le armaturne plošče. Avto je v tistem času deloval.

Drugič: Po približno enem tednu, avto ponovno ugasne v toplem vremenu po približno 1 km. Tudi, ko poskusim ponovno vžgati, se ne sliši popolnoma nič. Luči na armaturni plošči ne svetijo. Pokličem avtovleko in spet pri avtoelektričarju popravijo nekaj, kar mi niso točno definirali. Vem le, da nekaj pod volanom.

Tretjič: V upanju, da sedaj avto dela, se zgodi sledeče. Zjutraj se zbudim in so prižgani vsi štirje smerokazi. Avto vžge, vendar sem opazila, da je bila ura spremenjena, km pa so bili na nuli. Ponoči se je nekaj moralo zgoditi. Akumulator je nov. Tisti dan sem se presenečena lahko peljala brez težav.
Naslednji dan avto sicer normalno vžge, vendar je bila tema na armaturni plošči, števci niso delali. Kljub vsemu, sem se poskusila peljati, vendar po 1 km avto ponovno ugasne. Naslednji dan je avto ponovno delal, prav tako je bilo vse ok na armaturki.

Avto imam doma pod streho. Sedaj mi gori rumena luč za airbag in volan. Zamenjati moram grelne lučke, saj gori rumena luč za motor. Drugih napak računalnik ni opazil. Opozorili so me, da zamenjam tudi lagerje.
Naj še povem, da so mi pred osmimi leti vdrli v avto, vzeli ključavnico na volanu, ter mi cel avto pošpricali z gasilnim aparatom. Avto je po temeljitem globinskem čiščenju normalno deloval do letošnjega poletja.
Edine težave, ki jih moram omeniti je, da moram občasno dolivati olje, prav tako pa mi neverjetno hitro zmanjka hladilne tekočine. Na recimo 100 km pride na minimum in moram doliti. Nikjer nismo zasledili, da bi kaj spuščalo. Klima mi dela le, ko dam na najbolj močno.

Vsekakor se ne počutim več varno in vsaka vožnja mi povzroča neverjetni stres.
Je kdo med vami, ki bi vedel kje dejansko bi bila napaka oziroma ali poznate koga, na katerega bi se lahko obrnila, da bi si vzel čas in mi pomagal pri moji težavi.
Hvala in lep dan vsem.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.426
1.428
113
Sori, na daljavo ne bo vedel nihce. Se pa bojim da je to game over, saj imas ocitno nek skrit problem z elektriko, ter zjeban motor (voda). Kakrsnokoli popravilo bo verjetno jurja plus. Jaz bi napraskal se zadnji cekin in kupil nekaj drugega, pa cetudi za par stotakov. Golfa verjetno lahko relativno hitro prodas tudi v takem stanju.
 

Petka

Zelenc'
9. okt 2024
7
2
3
Sori, na daljavo ne bo vedel nihce. Se pa bojim da je to game over, saj imas ocitno nek skrit problem z elektriko, ter zjeban motor (voda). Kakrsnokoli popravilo bo verjetno jurja plus. Jaz bi napraskal se zadnji cekin in kupil nekaj drugega, pa cetudi za par stotakov. Golfa verjetno lahko relativno hitro prodas tudi v takem stanju.
Hvala za odgovor. Vsekakor se strinjam, da na daljavo ne bo mogoče rešiti težave, vendar sem nekako upala, da je, glede na to, da računalnik ne zazna nobene napake, težava mehanskega izvora in da bi me nekdo, ki ima izkušnje s starejšimi avtomobili, znal usmeriti.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.426
1.428
113
Težko bo kdo to našel, če tester ne pokaže nič. Glede na vlom in namakanje celega vozila, je lahko kak kratek stik kjerkoli. Glede ma to da 3x obisk avtoelektricarja ni pomagal...ne vem kdo bo resil. Nihce ti ne bo avta razstavil v prafaktorje. Oz. ti nisi pripravljena tega placat. Poleg tega ti žre vodo. Dolivanje na 100km, pa da se nikjer ne opazi, pomeni da je glava, blok ali tesnilo fuc. To pomeni vsaj 500e, ce ne jurja. Pa govorimo o 20 let starem avtu, z neko brezvezno mašino. Sori, to bo vreča brez dna. Žal ne poznam nikogar, ki se je pripravljen malo igrat, ti pa verjetno tudi ne bos 1 mesec brez avta.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Težava je verjetno kakšna banalna in to potem težko odkriješ. Če so pa zraven še nekaj na pamet menjavali in popravljali, samo da so zaračunali, pa se zadeva potem še dodatno zakomplicira. Ker lahko začne zafrkavat že več zadev, zaradi česar več ne veš, kaj je vzrok in kaj posledica.
 

Petka

Zelenc'
9. okt 2024
7
2
3
Težava je verjetno kakšna banalna in to potem težko odkriješ. Če so pa zraven še nekaj na pamet menjavali in popravljali, samo da so zaračunali, pa se zadeva potem še dodatno zakomplicira. Ker lahko začne zafrkavat že več zadev, zaradi česar več ne veš, kaj je vzrok in kaj posledica.
Hvala za prijazen odgovor. Resnično mi je 10 let deloval brezhibno. Naslednji dan, ko sem naredila tehničnega pa mi je ugasnil na poti.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
"prav tako pa mi neverjetno hitro zmanjka hladilne tekočine. Na recimo 100 km pride na minimum in moram doliti. Nikjer nismo zasledili, da bi kaj spuščalo. Klima mi dela le, ko dam na najbolj močno."

Ta motor je fuč. Se da popraviti, ampak se nikakor ne izplača. Avtu se je, glede na druge pridružene težave - iztekla življenjska doba. Finančno bo najceneje kupiti nekaj drugega.

Opominjam še, da VWji niso več narejeni tako dobro, da bi delali 19 let, tako da raje kupi kaj drugega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Petka

Zelenc'
9. okt 2024
7
2
3
Težko bo kdo to našel, če tester ne pokaže nič. Glede na vlom in namakanje celega vozila, je lahko kak kratek stik kjerkoli. Glede ma to da 3x obisk avtoelektricarja ni pomagal...ne vem kdo bo resil. Nihce ti ne bo avta razstavil v prafaktorje. Oz. ti nisi pripravljena tega placat. Poleg tega ti žre vodo. Dolivanje na 100km, pa da se nikjer ne opazi, pomeni da je glava, blok ali tesnilo fuc. To pomeni vsaj 500e, ce ne jurja. Pa govorimo o 20 let starem avtu, z neko brezvezno mašino. Sori, to bo vreča brez dna. Žal ne poznam nikogar, ki se je pripravljen malo igrat, ti pa verjetno tudi ne bos 1 mesec brez avta.

"prav tako pa mi neverjetno hitro zmanjka hladilne tekočine. Na recimo 100 km pride na minimum in moram doliti. Nikjer nismo zasledili, da bi kaj spuščalo. Klima mi dela le, ko dam na najbolj močno."

Ta motor je fuč. Se da popraviti, ampak se nikakor ne izplača. Avtu se je, glede na druge pridružene težave - iztekla življenjska doba. Finančno bo najceneje kupiti nekaj drugega.

Opominjam še, da VWji niso več narejeni tako dobro, da bi delali 19 let, tako da raje kupi kaj drugega.
Hvala za iskrenost. Kar težko sprejmem in se bojim, da imate prav.
 

Petka

Zelenc'
9. okt 2024
7
2
3
In to naj ne bo kak PSA/Fiat/Opel z 1.2 3cyl.....z jermenom v olju.,.
Pa mogoče veste koliko približno bi lahko dobila za svoj avto, glede na stanje, ki sem ga opisala. Je pa popolnoma brez rje, če sploh to kaj šteje glede na ostale težave. Sem že malo iskala po spletu, pa nisem nikjer zasledila, koliko bi dobila za tak avto. In hvala za odgovor.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.426
1.428
113
Ce je avto zacel prvic nagajat PO tehnicnem, bi jaz sumil masni kabel. Ali pa kak drug kabel na podvozju (npr štarter). Ampak prakticno ne dopuscam moznosti, da bi avtoelektrikar to spregledal.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Tole je (so) napaka na dratih, računalniku ali konektorjih, napaka ki je jasno "banalna" ampak za odkrit gre lahko pa banalno časa (več od vrednosti vozila). Večina resnih avtoelektričarjev te ob taki napaki pri poceni vozilih enostavno ne sprejme ker vedo koliko dela gre za iskanje napake. Ko začne elektrika zaje... na tak način je ponavadi čas da se od avta posloviš in ga podtakneš nekam na jug, prodajaš na lep sončen dan in upaš da se jugić ne vrne nazaj.

Prvo kar bi sam naredil je da izločiš zamakanje, ker je skoraj vedno vzrok za take težave sploh v VAg koncernu in je tudi najlažje rešiljivo če ni škoda že prekomerna. Če v avtu pojavlja vlaga (zamegljene šipe zjutraj, ko izklopiš klimo se takoj rosi ipd.) najbrž nekje spušča voda ki teče čez konektorje in kable in dela stike. Treba je najt kje zamaka in to odpravit, avto pa konkretno presušiz z razvlažilcem. Tudi če je avto pod streho imaš lahko recimo na podvozju luknjo skozi pod pa pri vožnji tam notri šprica voda ki se potem ko avto stoji lepo kot kondenz nabere povsod. Skratka če se napaka pojavljajo samo na deževen in vlažen dan, ne pa ko je zunaj suho (jeseni bolj redko) je primarni problem vlaga.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.426
1.428
113
Najdi nekoga ki ti bo za začetek predrqal obe klemi akumulatorja ter masni kabel ter debeli plus.... Lokacija tebe bi zelo pomagala...ce zelis da se kak alteras te usmili.....Morda pa celo JE napaka na grelni svečki (ne lučki , kot pises), tako da bi jaz nadaljeval tam. Seveda bo masina se vedno zanic, ampak morda potem najdes nekoga ki porihta za 500, pa lahko se kako leto ga drsas...
 

Petka

Zelenc'
9. okt 2024
7
2
3
Od kje sploh si? Si 3x peljala k istemu elektrikarju? Je znan? Kdo pa ti je pregledoval puscanje vode? Taisti? Ali kateremu mehaniku zaupas? Si morda neka huda raketa pa ti majstri nalašč ne popravijo, da te čimvečkrat vidijo?
Sem iz okolice Celja, avto pa sem po priporočilu peljala v Zgornjo Savinjsko. 3x sem bila pri njih, nazadnje sem uveljavljala reklamacijo. Res ne želim blatiti, ker verjamem, da dobro opravljajo svoje delo, vendar se mi zdi, da se mojemu avtu niso najbolje posvetili. Nazadnje, ko sem šla po avto so mi rekli, da je pri njih delal brezhibno, da so se z njim vozili in ni nikoli ugasnil. Pri njih je bil 1 mesec. In zato, ker je avto delal, računalnik ni zaznal napake. Kljub temu so popravili nekaj na modulu vžiga in zamenjali stikalo ključavnice. Avto je delal toliko da sem se pripeljala domov vsa vesela, približno 2x sem se še lahko peljala, nato je ugasnil med vožnjo. Zelo zanimivo mi je bilo, ko mi je enkrat ugasnil med vožnjo, sem ga na licu mesta pustila 1 cel dan, naslednji dan pa sem ga prižgala in je šel normalno. Sem celo posumila, ker je bil res cel dan na soncu in vetru, da je kaj pripomoglo k temu, da je delal. Če je sploh kaj smiselno, kar pišem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Toplo vreme = vlažno vreme, vsaj jeseni so največji problemi ko je toplo. Smatram da se govori sedaj o zadnjem obdobju ne pa o obdobju 2h let, ker potem gre lahko za povsem nepovezana napake.

Sicer če bi se sam lotil iskanja napake (sem se jo že 1x pri podobnem problemu) bi jo jo v glavni relejski škatli/škatli z varovalkami s service manualom in voltmetrom.

Če smo še bolj tehnični, SDI motor rabi za delovanje izredno malo elektronike in nobena ni na prvi pogled povezana z napako števca. Lahko bi bil recimo imobilizator ki je vsaj na starih VAGih vezan na števec (kar razloži menjavo števca in ključavnice -> najbrž antene modula), ampak to ne ugasne avta med vožnjo. Tako da primarna napaka zakaj avto ugasne med vožnjo je lahko kakšen slab stik ali slab rele v glavni relejski škatli. (predpostavljam da je majster prvo preveril spoje na klemih in glavne mase, ker to je res basic stvar pri takih napakah in ti ne vzame veliko časa, vsaj ne v primerjavi z popravilom števcev kjer moraš pol armaturke podret)