Zadnjič mi je Garmin Express ponudil nadgradnjo zemljevidov na 2017,10 in nov Timezone za Zumo 350LM. Kliknem "posodobi vse" in GE je bil gotov v parih sekundah. Posodobil je Timezone in zaključil z obvestilom, da je naprava posodobljena. O kartah ne duha ne sluha. Ni jih niti pričel nalagati, niti brisati starih, nič. Ob ponovni priključitvi naprave na GE so izginili vsi podatki o kartah. Ni pokazal možnosti ponovne namestitve, niti možnosti nadgradnje.
Preveril sem stanje na MyGarmin in ugotovil, da so tudi tam zginili vsi podatki o naloženih mapah, vse kode map, skratka vsi podatki o zemljevidih. Vse kar je ostalo so podatki o napravi in kratica MPC Map, pod njo pa nič.
To se je zgodilo samo na tej napravi, čeprav imam registriranih in posodabljam več naprav.
Z napravo sem odšel po pomoč na Garminov servis v Šenčur, kjer napravi niso mogli (znali) takoj pomagati, zato so jo zadržali. Bomo videli kaj bodo naumili.
Mene pa gloda vprašanje, kaj se je pravzaprav zgodilo, saj so do sedaj vse posodobitve šle gladko skozi.