Garancija za zamenjan izdelek?

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Iz trgovine kamor sem odnesel pokvarjen aparat (digitalni TV sprejemnik) so me obvestili, da so mi na servisu odobrili novega, ker se stari ne da popravit. Prodajalec mi je rekel, da garancija velja od dneva nakupa in ne od prejema novega izdelka.
Pred leti je bilo enako z mobitelom vendar sem poleg novega aparata dobil tudi nov garancijski list z datumom prejema zamenjanega izdelka.
Kako je sedaj s tem, ali je bila garancija na novo pri mobitelu samo dobra volja proizvajalca?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.385
1.383
113
Dobil si nov izdelek. Garancija za ta novi izdelek velja od dneva ko si ga prevzel naprej. Torej če ima 1 leto garancije velja od npr. danes naprej 12 mesecev in ne od takrat ko si kupil prejšnji izdelek. Seveda pa moraš ob prevzemu novega izdelka dobiti vse papirje zraven. Servisni nalog, dobavnico ali pa izdajnico za nov izdelek, itd..
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Torej me je trgovec hotel nate...., ko je rekel, da mi garancija velja samo še 5 mesecev. Samo, kaj ima on od tega, nič?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.385
1.383
113
Ne vem. Ko sem še delal na prejšnji firmi, ki je bila in je še največji distributer računalniške opreme v SLO je v primeru kot je tvoj vedno garancija tekla na novo v primeru zamenjave. Enako kolikor vem velja po "Zakonu o varstvu potrošnikov". Nisem pa bral zadnje verzije, tako, da ti za 100% ne morem trditi, da je še zmeraj enako.
 
Nazadnje urejeno:

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Sem klical kar na servis. Zamenjan izdelek ima garancijo eno leto.
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Seveda garancija je z nule, isto če bi menjali le en del, potem ima tisti del novo garancijo
smile-1.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Meni je crknil enkrat prenosni DVD player, tam nekje pred iztekom garancije, so mi dali novega pa rekli da na novega nimam garancije
smile-1.gif

No saj mi je bilo vseeno, ker sem bil brez računa in vse, so mi šli že tako na roko
smile-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Seveda garancija je z nule, isto če bi menjali le en del, potem ima tisti del novo garancijo
smile-1.gif
odvisno. Če je ta del bisvetni del zaradi katerega aparat ne deluje, potem imaš garancijo spet na cel aparat. Zdej kako si to kdo predstavlja in v realnosti izpolnjuje je pa druga zgodba
smirk-1.gif
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.097
1.028
113
Meni se pa nekako ne zdi, da bi se za zamenjano blago morala avtomatsko šteti garancija na novo.
Kupiš zadevo 13.5.2011 in garancija velja do 13.5.2012.

Kaj sploh je garancija? To je izjava izdelovalna/prodajalca, da bo kupljeni izdelek v garancijskem roku deloval BP.
In če crkne, ga brezplačno popravijo.
In če je ceneje/enostavneje kot popravljati pač dati nov izdelek, naj bo tako. In delovati mora vsaj do 13.5.2012.
S tem izdelovalec/prodajalec izpolni svoje zagotovilo, da bo izdelek, prodan 13.5.2011 deloval vsaj do 13.5.2012.

Vsaj pri recimo GSM aparatih se mi zdi veliko ceneje za proizvajalca dati nov telefon kot pa popravljati tipko, ki se zatika.
Za kupca je pa tudi veliko bolje, da takoj dobi nov telefon, kot pa da mu starega dva tedna po servisih vlačijo in popravljajo tipko.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik jurek1973 pravi:
Meni se pa nekako ne zdi, da bi se za zamenjano blago morala avtomatsko šteti garancija na novo.
Kupiš zadevo 13.5.2011 in garancija velja do 13.5.2012.

Kaj sploh je garancija? To je izjava izdelovalna/prodajalca, da bo kupljeni izdelek v garancijskem roku deloval BP.
In če crkne, ga brezplačno popravijo.
In če je ceneje/enostavneje kot popravljati pač dati nov izdelek, naj bo tako. In delovati mora vsaj do 13.5.2012.
S tem izdelovalec/prodajalec izpolni svoje zagotovilo, da bo izdelek, prodan 13.5.2011 deloval vsaj do 13.5.2012.

Vsaj pri recimo GSM aparatih se mi zdi veliko ceneje za proizvajalca dati nov telefon kot pa popravljati tipko, ki se zatika.
Za kupca je pa tudi veliko bolje, da takoj dobi nov telefon, kot pa da mu starega dva tedna po servisih vlačijo in popravljajo tipko.

In kaj če se tista tipka spet pokvari v istem času kot pri prvem telefonu ?? Potem jo mora sam popraviti oz. plačati, čeprav je lahko serijska napaka. oz. stvar deluje bistveno manj časa kot se je pričakovalo pri nakupu.

Kvalitetna podjetja ki kaj dajo nase bodo marsikaj zamenjali tudi izven garancije-seveda mora tudi uvoznik bit tak in ne da izkorišča.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.097
1.028
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
In kaj če se tista tipka spet pokvari v istem času kot pri prvem telefonu ?? Potem jo mora sam popraviti oz. plačati, čeprav je lahko serijska napaka. oz. stvar deluje bistveno manj časa kot se je pričakovalo pri nakupu.
Če vrkne spet pred 13.5.2012, krije garancija.
Če kasneje, pač crkne. Telefon je delal v času garancije.
Če pa crkujejo serijsko, je pa to druga sorta napake in z garancijo ima bolj malo veze.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
še dober da ne razmišljajo vsi tako kot ti:) Te pa razumem in bi tudi jaz tako razmišljal, če bi bil proizvajalec ali trgovina;) Dokler sem pa samo potrošnik pa se bom "boril", da bomo imeli čim več pravi:)
 

osiris12345

Fizikalc
20. feb 2011
1.304
13
38
Ljubljana
ja najbolj da greš usakič pred iztekom garancije na servis, da ti zamenjajo izdelek in tako boš imel kr doživljensko garancijo
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Če crkne, ne dela. Upam, da je to jasno. In nov izdelek mora delati v času garancije, če ne teče garancija na novo.
Po tvoji logiki lahko nekdo vsak mesec nese telefon na servis, čaka 3 tedne in potem ga ima na uporabi samo en teden. In po enem letu je vse v redu ??
Garancija je samo neko jamstvo, izven garancije marsikateri resen proizvajalec zamenja, če je jasno, da uporaba oz. uporabnik ni vplival na napako.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik osiris12345 pravi:
ja najbolj da greš usakič pred iztekom garancije na servis, da ti zamenjajo izdelek in tako boš imel kr doživljensko garancijo

če izdelek crkne logično da bom šel
wink-1.gif
Vrjem pa da so tudi tam trdi in ne priznajo kar tako enostavno garancije (si lahko prebereš kake stare teme o Telerayu). Žal v realnosti ni tako zelo lepo kot v črki zakona!
 

osiris12345

Fizikalc
20. feb 2011
1.304
13
38
Ljubljana
ja imaš tud talente k namerno kaj pokvarijo pa pol hočejo garancijo uveljavljat, da bi dobili nov izdelek, potem ga pa na bolhi prodaja pod NOVO
smile-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Citat:
Uporabnik osiris12345 pravi:
ja najbolj da greš usakič pred iztekom garancije na servis, da ti zamenjajo izdelek in tako boš imel kr doživljensko garancijo

Hm, ja tudi novi sprejemnik ni ravno najboljši in vsake pol ure za nekaj sekund izgine slika. Me ne moti toliko in bo šel na servis malo pred iztekom garancije, da mi dajo novega
smile-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Strong,naj bi bila po nasvetu prodajalca bolj renomirana firma od ostalih in čeprav je bila dražja od ostalih le temu ni tako. Bemu mast sedaj že vsakih 10min mrkne slika
frown-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Si kupil televizijo za gledanje ali hvaljenje pred sosedi?

Če prvo, menjaj.