Pozdravljeni,
dne 5.7.2013, sem uveljavljal zavarovanje Se zgodi pri Bigbangu. Iz servisa so na Bigbang sporočili, da popravilo ni smiselno in da dobim novo napravo, ob plačilu lastnega deleža, ki je 1/3 nabavne vrednosti. Problem se je pojavil, ker je od takrat minilo že več kot 60 dni in sem danes prodajalca tudi opozoril. Problem se pojavi, ko mi je prodajalec dejal da se to ne šteje kot navadna garancija in zato ne velja zakon o varstvu potrošnikov( člen 21.b), ki pravi, da mora izdelek bit popravljen in vrnjen lastniku v 45 dneh.
Zanima me, kaj lahko sploh sedaj še storim. Naj plačam lastni delež in požrem nesposobnost Bigbanga, ker niso v 60 dneh sposobni naročit novega izdelka?
Hvala za Vaša mnenja,
Lep pozdrav!
dne 5.7.2013, sem uveljavljal zavarovanje Se zgodi pri Bigbangu. Iz servisa so na Bigbang sporočili, da popravilo ni smiselno in da dobim novo napravo, ob plačilu lastnega deleža, ki je 1/3 nabavne vrednosti. Problem se je pojavil, ker je od takrat minilo že več kot 60 dni in sem danes prodajalca tudi opozoril. Problem se pojavi, ko mi je prodajalec dejal da se to ne šteje kot navadna garancija in zato ne velja zakon o varstvu potrošnikov( člen 21.b), ki pravi, da mora izdelek bit popravljen in vrnjen lastniku v 45 dneh.
Zanima me, kaj lahko sploh sedaj še storim. Naj plačam lastni delež in požrem nesposobnost Bigbanga, ker niso v 60 dneh sposobni naročit novega izdelka?
Hvala za Vaša mnenja,
Lep pozdrav!