Garancija na rabljeno vozilo

I

Izbrisan uporabnik #488

No, novega ne moreš zahtevati, to je treba razumeti smiselno...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Sledi navodilom ki sem ti jih dal, pa bos prisel OK skozi. Če bos delal po svoje in popravljal brez obvestila, ti bo zavrnil garancijo.
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Prodajalec je bil obveščen ustno, pisno po mailu in pisno po priporočeni pošti o :
- da se je pojavila napaka na avtu
- da se avto nahaja na xy servisu in da naj pokliče servis zaradi kritja stroškov
- o pravnem mnenju od urada RS za varstvo potrošnikov
- o garanciji na stvarne napake
- o tem, kako naj razrešimo to zadevo ( proipombe od Snecerja )
- ...
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
hm... popolnoma je razletel EGR ventil!? Zrihta kdo kakšnega po dobri ceni? 1.6 TDCI!
Nov pride 600 euro ( z delom ).
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
hm... popolnoma je razletel EGR ventil!? Zrihta kdo kakšnega po dobri ceni? 1.6 TDCI!


Aha to isces za Lado Nivo letnik 66 al kako?

Vsaj bodi tolk,pa napisi za kakšen avto isces...pa za začetek bi preveril koliko stane nov, koliko kopija če obstaja etc...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Še dodatno k zadevi.

Odločiš se lahko za dve zadevi (velikokrat ljudje to mešajo).

1.
Jamčevanje za stvarne (skrite) napake.

Sem opisal gori, velja Zakon o varstvu potrošnikov. To predvsem tedaj, ko garancija ni predpisana oz. ni obvezna (kar so nam hoteli uvalit sedaj).

6 mesecev od nakupa.

2.
Garancija za brezhibno delovanje. Ta pa ponavadi velja za tehnično robo oziroma:

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200373&stevilka=3546 <--- tu je pravilnik o robi, ki mora imeti garancijo.

Med drugim piše tudi:

2. člen
Kot rabljeno blago, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje, se štejejo:

– cestna motorna vozila,
– priklopna vozila
– vozila s pomožnim motorjem.

Skratka tudi rabljeno vozilo ima obvezno garancijo, vendar pa je ta lahko v skladu z določbo 3. člena pravilnika, krajša od enega leta.
Garancija je obvezna za navedeno rabljeno robo, ni pa tudi določena spodnja meja...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Omenjeni predpisi pa seveda vedno veljajo, če si kupil pri firmi.

1) Ta zakon ureja pravice potrošnikov in potrošnic (v nadaljnjem besedilu: potrošnikov) pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.686
113
garancija je 24 ur. vse kaj je več je dobra volja prodajalca.
tak pravi zakon
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Kateri zakon? al misliš 3. člen pravilnika, ki sem ga že omenil.

Kljub vsemu, da spodnja meja ni določena, to še ne pomeni, da lahko prodajalec dela "po svoje".

V tem primeru veljajo splošna načela = Obligacijski zakonik in 1 dnevna garancija je evidentno v nasprotju s 3. 5. in 6. členom.

 
Nazadnje uredil moderator:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Prodajalec je bil obveščen ustno, pisno po mailu in pisno po priporočeni pošti o :
- da se je pojavila napaka na avtu
- da se avto nahaja na xy servisu in da naj pokliče servis zaradi kritja stroškov
- o pravnem mnenju od urada RS za varstvo potrošnikov
- o garanciji na stvarne napake
- o tem, kako naj razrešimo to zadevo ( proipombe od Snecerja )
- ...

Kot drugo, če bi pri meni na tak način "nastopil" in mi kar s prvo začel neke predpise ter mnenja pošiljat bi te gladko zavrnil, brez da sploh kaj razmišljam. Kot normaln človek prvo pokličeš, zahtevaš šefa/vodjo ter mu razložiš situacijo ter ko vidiš njegovo reakcijo (če so resni prodajalci rabljenih vozil ti bodo itak priznali napako ter plačali škodo) temu primerno dalje reagiraš...
 

B81

22. jul 2007
37.005
10.535
113
Aja, kje si avto kupil? Rajh v Ljutomeru je meni sam vse menjal...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Prodajalec je bil obveščen ustno, pisno po mailu in pisno po priporočeni pošti o :
- da se je pojavila napaka na avtu
- da se avto nahaja na xy servisu in da naj pokliče servis zaradi kritja stroškov
- o pravnem mnenju od urada RS za varstvo potrošnikov
- o garanciji na stvarne napake
- o tem, kako naj razrešimo to zadevo ( proipombe od Snecerja )
- ...

Kot drugo, če bi pri meni na tak način "nastopil" in mi kar s prvo začel neke predpise ter mnenja pošiljat bi te gladko zavrnil, brez da sploh kaj razmišljam. Kot normaln človek prvo pokličeš, zahtevaš šefa/vodjo ter mu razložiš situacijo ter ko vidiš njegovo reakcijo (če so resni prodajalci rabljenih vozil ti bodo itak priznali napako ter plačali škodo) temu primerno dalje reagiraš...


Prebral si mi moje včerajšnje misli, le da se mi ni dalo pisati odgovora.

Način pristopa je totalno mim, definitivno stran od lepe besede. Manjka samo še omemba čeferina in pa kaksnega izterjevalca
crazy1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Malcolm pravi, da pripeljes brkatega strica in pojasnis, da ti je ze on placal popravilo in naj se zdaj z njim menijo naprej
grims-1.gif
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Da ne bo nesporazuma :
3x sem poklical prodajalca ( prej kot sem mu poslal te pisne zadeve ) , mu lepo razložil situacijo, mu celo predlagal delitev stroškov, na koncu mu predlagal, da sam pokliče servis in povpraša če se da kaj domenit pa je vse zavrnil!
Ko se je avto pokvaril sem ga takoj poklica.
Skratka, bil sem pripravljen za lep dogovor - komuniciral sem z šefom in to spoštljivo. Nič ni zaleglo.
Če pa se mi na drugi strani kdo smeji in me podje.bavle pol pa moram ubrat drugačne strune. Žal.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Lepa beseda ne igra vloge na sodišču.
Če se je izmikal zakonskim odgovornostim, pa naj igra to igro še pred sodiščem.

(razumem pa, da precej "ovc" lahko ostrižejo na to finto)