Garancija - menjava izdelka ali vračilo denarja?

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.369
2.556
113
Baje - hočeš nočeš - gre sedaj vse v popravilo, kjer pade odločitev kako naprej!
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.856
879
113
MB
Ima pa potrošnik v primeru stvarne napake oz. po novem neskladnosti blaga, ki se pokaže v manj kot 30 dneh po njegovi dobavi, t. i. pravico do zavrnitve. V tem času lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo kupnine, ne da bi moral predhodno zahtevati popravilo blaga ali njegovo zamenjavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.253
113
Ima pa potrošnik v primeru stvarne napake oz. po novem neskladnosti blaga, ki se pokaže v manj kot 30 dneh po njegovi dobavi, t. i. pravico do zavrnitve. V tem času lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo kupnine, ne da bi moral predhodno zahtevati popravilo blaga ali njegovo zamenjavo.
Definiraj neskladnost blaga
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.856
879
113
MB
primer:

Če ste kupili televizor in se ta ne vklopi, ste dobili neskladno blago. Če ste kupili pohištvo in dobili napačne dimenzije – neskladno. Če ste po enem letu ugotovili, da imate v računalniku napačen procesor, kot pa je pisalo v opisu izdelka, lahko uveljavljate neskladno blago. Ker je minilo več kot eno leto, je v tem primeru vaša odgovornost, da dokažete neskladnost blaga.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Pri garancijah je tudi fajn vedet, da z menjavo dela v garancijskem obdobju še vedno velja le npr. 2 letna garancija na kupljen izdelek.
Pri popravilu izven garancije pa velja garancija na zamenjani del.
Npr. menjan kompresor hladilnika mesec pred iztekom garancije, se čez pol leta spet pokvari, ni v garanciji.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.253
113
v primeru menjave vitalnega dela naprave je potrebno dati novo garancijo na celotni artikel.

npr telefonu morajo po letu in pol zamenjati osnovno ploščo in s tem se dobi nova garancija...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja, meni se je zgodilo isto, kupil Grohe sistem za Tuš, 5 let garancije. Po dobrem letu crknil nek mešalni ventil, serviser ni zamenjal mešalnega ventilna temveč so iz Grohe poslal cel nov sistem čeprav je mešalni ventil ločen rezervni del. Nevem ali jih niso imeli na zalogi, nisem se ukvarjal s tem. Od serviserja sem takrat dobil podatek, da to masovno crkuje in da se kmalu zopet vidiva. Sem rekel super, dobim čez 1 leto zopet nov tuš, in bo tako do konca mojih dni? In je rekel da ne, da se bo menjavalo zgolj do 5. leta starosti od datuma nakupa. Tudi meni se je zdelo butasto, če dobiš komplet nov
 

axeton

Fizikalc
28. feb 2011
320
118
43
Popolnoma razumem kako se vrti posel, ampak če lahko v 99% pospravijo rabat naj ga v tem 1% vrnejo, namesto da me imajo za norca in stvari valijo na drugo trgovino. Pač teh nekaj evrov mi ni pomenilo toliko kot me je raz*****lo da mi potem tako laže. In sem se pripravljen malo **bati samo zato, da bodo videli na morejo kar vsakega tako.
Ne sem prepričan, da ni zbrka okoli ddvja, sem jo vprašal direktno in je po parih sekundah molka pritrdila, ter potem obljubila, da pokliče nazaj.
Stvar se je sedaj zaključila.
Potem sem jih še malo poklical in mi je rekla, da je po novem pogovoru direktor odobril vračilo celotne kupnine. Tako, da očitno samo poskušajo in v veliko primerih verjetno gre skozi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano