Frankfurt Auto Show

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
kar samo pomeni, da nižajo stroške, ker si strošek razvoja delijo z nekom drugim (v tem primeru BMW) ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Saj to sem hotel povedat prej, ovi švaba mrtvo hladno da bodo oni dalje dizl politiko terali, da pa potrošniki tega več nočejo, vlade grozijo s prepovedmi, pa jih ne gane kaj preveč. Čista ignoranca realnosti. Se pa stvari obračajo tudi že izven nemčije. Sem pred kratkim bral da je v UK zaradi padanja povpraševanja cena rabljenih dizlov padla tudi do 25%, bencinarjem pa se dvignila za 5%. Smo res na eni veliki prelomnici, ampak kot lahko zgoraj beremo, določeni glavni playerji vidijo v tem samo hype.

Kateri potrošniki tega nočejo? Omenjaš samo nemčijo in UK. Še enkrat: bo treba raumet, da firme prodajajo po celem svetu in ponekod bodo dizli še dooolgooo ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Stroški razvoja so seveda vračunani v ceno končnega produkta. In ker se delijo na veljo količino izdelanih produktov, so za oboje nižji.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.779
847
113
Kje drugje po svetu pa še imajo dizle v avtih? Vse kar je manj od 2.0 ne obstaja drugje kot v Evropi, ali pač?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Indija, Južna koreja (in nasploh tisti konec azije), afrika (v prihodnosti). Niso vsi tako smart kot Brazilci ...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.559
5.876
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Stroški razvoja so seveda vračunani v ceno končnega produkta. In ker se delijo na veljo količino izdelanih produktov, so za oboje nižji.
Res? Kaj ne poveš.... Govorim, da je bmw sam razvil motorje brez toyote. Oziroma je Toyota kupla staro "preverjeno" tehnologijo
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Kdo je razvijal, je vseeno. Važni so stroški. In ti so bili nižji za oboje.