Formula 1 sezona 2020

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Jah na obvoznici je dobesedno preskocil ograjo. Kot si rekel sicer, med prvo in drgo traverzo. So pa info o ognju razlicne naj bi bil okoli 30s notri... bolano. Saj smo videli stopljena celada na levi strani , brez cevlja je ostal... pa tudi ograja skozi, cez katero je plezal je imela +200 st. C
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
vizir se mu je baje stopil.
drugače pa arabski gasilci so epski, sploh oni prvi, ko je gasil 20 metrov od požara... srečo je mel grožjan, da je bil pri zavesti, ker ti ob progi ga nebi rešli. .
Problem je elektrika na bolidu in ni tako kot vcasih, ko si prisel zraven in junasko potegnil ven cloveka kot v primeru nikija laude...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.919
11.050
113
dobro utopit bi se avto dalo, sej drugače ne moreš poleg. Baterija je bila v dislocirani enoti.
Je pa res da prvi krog je vsaj 150 litrov goriva al kolk že, ko to ofne je gotovo.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
A se kdo spomni schumacherja 1999 na silverstonu! +200kmh celno v zid! Ampak so bile prisotne gume. Malo polomljeno nogo je imel, vse ok.




92fe359b1c079b64dfa2555886c8ab1c1e25eaf4.jpg
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.066
10.838
113
kod Džej-Zija
Jah na obvoznici je dobesedno preskocil ograjo. Kot si rekel sicer, med prvo in drgo traverzo. So pa info o ognju razlicne naj bi bil okoli 30s notri... bolano. Saj smo videli stopljena celada na levi strani , brez cevlja je ostal... pa tudi ograja skozi, cez katero je plezal je imela +200 st. C
Tista ograja na obvoznici je betonska ...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
V "delovni skupini" ki je nacrtovala halo in ga propagirala je bil najbolj dejaven nekdanji voznik Alexander Wurz. Ideje so naletele na zelezen odpor. Danes vsi svoje protivljenje obzalujejo.

 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
včeraj je bilo ogromno sreče, da. že to, da je ostal pri zavesti, je bilo po moje odločilnega pomena.

potem, da je avto šel na pol, ker je potem manj teže, manj vrtilne sile, ko se je avto obračal (še vedno mi ni jasno, zakaj se je avto tako zasukal, a po drugi strani, če se ne bi, ne vem, če bi šel na pol ...

halo. hans. čelada (tudi če se je vizir stopil, je vseeno imel vsaj nekaj časa pred nosom malce zaščite, da ni vdihoval direktno ognja (Lauda je imel med drugim tudi opečena pljuča, kar je bil pri njemu takrat največji problem). tudi to, da se je ograja tako podala, mogoče ni tako slabo, ker je bil pojemek oz. prevzem energije večji in ni šlo vse v hans in pas ... kar je pomemben dejavnik pri blackoutu. ni pa mi jasno, da so kolesa tako odletela, vem, da je bila huda sila, ampak so že bile hude nesreče, kjer bi kolo gladko moralo odtrgati, pa je ostalo na avtu ...

skratka - meni je včeraj zastal dih, ko sem videl tisto puščico v smeri ograje, me je že stisnilo, potem še tista ognjena krogla, ki kar ni in ni nehala ... in še tist dooolg premor ... res sem bil pripravljen na najhujše ... tako pa ima Romain zdaj dva rojstna dneva. velika sreča.

ampak - ves ogenj in srečo na stran - zakaj zavraga je rinil tja na desno, ker je bila opcija iti mimo Magnussena tudi po levi strani ...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Men tud ni blo jasno, pac je krenu v desno, sam ni blo dost prostora. Ma, dobr je kot je. Res se je poklopilo kar se je moralo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.919
11.050
113
zakaj je rinil? ker je Romain in ker lahko. Sej ni prvič in verjetno tudi ne zadnjič rinil tja ker mu ni treba... Tip je eden najbolj nerodnih v F1, maldonado style.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Proti haloju so bili zato, ker je to en korak k dirkanju preko playstationa kamor bomo ocitno prisli. Pravila prvotne formule 1 so jasna, odprta kolesa, dirkac brez kabine. Ce kdo kdaj vmes umre, gre pac za delovno nesreco. Pac sodobno gladiatorstvo. Koncept, ki ga danasnji fantje ne razumejo, dedci pa. Poleg tega vam itak ni treba gledati. Imate nogomet. :)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Proti haloju so bili zato, ker je to en korak k dirkanju preko playstationa kamor bomo ocitno prisli. Pravila prvotne formule 1 so jasna, odprta kolesa, dirkac brez kabine. Ce kdo kdaj vmes umre, gre pac za delovno nesreco. Pac sodobno gladiatorstvo. Koncept, ki ga danasnji fantje ne razumejo, dedci pa. Poleg tega vam itak ni treba gledati. Imate nogomet. :)

verjemi, da fantje še preveč dobro vedo, za kaj gre, ko sedejo v bolide ... monocoque že zdrži, kaj pa telo? tu ima veliko zraven tudi telesna pripravljenost, tebe bi verjetno zličkalo kot zajčka obara, če bi takole priletel v zid/ograjo ... glede na to, da kljub vsem varnostnim elementom fantje še vedno umirajo na dirkališčih pove dovolj, ampak zakaj bi moral, za tvoje zadovoljstvo, umret gladiator, ko pa se toliko bolj gladiatorsko zdi, ko človek, po takšnem trku, skoči iz plamenov na varno?

mene je to precej bolj razveselilo, kot dejstvo, da ga je obglavilo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.919
11.050
113
zdaj imajo odlično možnost da mal potipajo russla, in hkrati ima bi on imel možnost da se mal pokaže s pravim bolidom...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.919
11.050
113
no williams ni ravno cvetka, tako da se pomojem hitro ujameš s hitrejšim.... če veš zakaj gre.
 

Podobne teme