[Formula 1] Novice iz sveta III.

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ce mene vprasas postaja F1 se bolj F3...

Vcasih so bili motorji V12, V10, V8, kar je pac mostvu odgovarjalo... Danes bi najraje uzakonil genericen motor, genericno to, genericno ono.. brezveze..
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
še bojo časi ko bodo šli nazaj na V8 in dalje...sploh ko bo bedno bedno v 2013 in 14 itd
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ampak to bodo spet prisparal hohohohohoho denarja, ce bodo vsake par let radikalno predrkaval pravila
aplauz.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz

glede motorjev bi morala biti edina omejitev količina goriva. Toči se Superplus 98 in za dirko ga imate na voljo 250 litrov. Porabite ga kakor veste in znate - s KERS-om ali brez njega. Na sezono lahko uporabite 3 bloke, 4 glave in po 6 kompletov gibljivih delov (ventili, bati, ojnice...)

Potem pa naj se znajdejo. Zaradi mene lahko vozijo v turbo 4-valjnikih ali atmosferskih 16-valjnikih.

Površino krilc spredaj in zadaj bi zmanjšal na polovico in hkrati na krilcu dovolil en sam radij, največ 15 mm.
Prav tako bi bilo treba dvigniti dirkalnike (podtlak) in omejiti širino ravnega dela dna...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Upamo, čeprav pravijo nekateri, da prehitevanj sploh ni in se danes F1 vozi v vlakcu.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Ja sej veš kako je, nekateri pravijo tudi da je MS najboljši vseh časov pa dobro vemo da to ni res in je tako samo na papirju...
 
Nazadnje uredil moderator:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Definicija najboljši pomeni to, da je zbral največ nagrad, točk, statistike, etc...kar MS je.

Najhitrejši pa vsekakor ni (bil).
 
Nazadnje uredil moderator:
I

Izbrisan uporabnik #488

Če zmagaš, pomeni da si najhitreje prišel do cilja
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

To boš z lahkoto potrdil s kakšnimi podatki po koncu tekme. (timing)
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
jaz še vedno trdim - če samo določijo, da mora biti nos na tleh, ne tako, kot so danes, pa imamo vse tako, kot je bilo nekdaj - ker sem mnenja, da ravno ta oblika nosu da tako aerodinamiko, ki je prehitevanju zelo neprijazna, stara oblika nosu pa bi spet omogočila izkoristek naravnega zavetrja, brez kakršnih koli pomagal ...

in ja, če bodo pač 1.6 mlinčki v bolidih, pa naj bodo, ampak mislim, da ne bodo dolgo ...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ksz

Spet svinjate, pa svojo temo imate za Schumija. Gremo nazaj na pravila 2013..
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.023
10.768
113
kod Džej-Zija
Prej bi rekel, da je tak nos posledica aerodinamike zadka z vsemi mogočimi difuzorji, ki kar se da razbijejo podtlak za vozilom. Skratka, prepovedati bi bilo treba vse male kuæne čarolije, ki omogočajo sesuvanje podtlaka za avtom, pa bo precej vseeno, kak nos bo, v vsakem primeru se bo dalo prehitevati. Dokler se pomena aerodinamike bistveno ne zmanjša, pa tudi samo tekmovanje ne more postati zanimivejše. Sploh triki, ki jih uspeva izvestu Neweyu, ubijajo vse veselje do gledanja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Misliš, da če bi bilo tako enostavno, ne bi tega že naredili, ne pa da že 10 let poskušajo z vsemi možnimi bednimi variantami?
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Lepo naj posekajo stran vse priveske in naredijo formule take, pa bo problem resen in takoj se bo videlo kdo zna voziti in kdo ne:

25418_50756.jpg
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.023
10.768
113
kod Džej-Zija
Nope. Trenutni problem je v CO2 in v "zeleni usmeritvi" športa, kar FIA poudarja, in karkoli naj bi to že bilo. Omejitev dotakanja goriva in nasplošno čim nižja poraba zahtevata kar se da učinkovito aerodinamiko. To se med drugim doseže tudi tako, da se podtlak za avtom kar se da zmanjša, kar ima za dodatno za moštvo pozitivno posledico, da je avto težje prehiteti, ker praktično ni več zavetrja, v katerem bi se dalo šlepati. Ravno zato so letos začeli telovaditi s temi premičnimi krilci, ki delno odpravijo to pomanjkanje zavetrja z zmanjšanjem upora zaradi zmanjšanega nagiba krilca. Že dvig avta ali zmanjšana ravna površina "podna" formule bi ubila precej podtlaka pod avtom in zmanjšala pomen aerodinamike. Žalostno je namreč, da je za oprijem in lego bolj pomembna aerodinamika kot mehanika. Kar so potrjevali tudi dirkači, ko so pred leti jamrali v Monacu pri vožnji skozi tunel za varnostnim avtom, kako da je to nevarno, ker so imeli pri nižji hitrosti manj oprijema kot pri višji in da je bila vožnja kot po ledu. A ni to dovolj absurdno?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.988
113
Ma [censored], samo bluzijo s to Bahrain dirko v pm, na koncu zgleda nič ne bo:

Formula 1 supremo Bernie Ecclestone says the Bahrain Grand Prix is now unlikely to go ahead this year despite the FIA giving the green light to the event last week.