Odvisno je seveda od desne noge. Po Spritmonitorju je sicer povprečje 7,93, kar je v skladu z mojo porabo. Pa niti ni tako hudo za 1,7 tone težak avto z sedmimi sedeži in vseeno slabšo aerodinamiko.
2.0 tdci 2015 crkujejo hladilniki vode, kakšna vodna pumpa zna it (takrat je smiselno narest tudi glavni servis), sm že slišal par primerov da je pri 130-160kkm utrgalo glavni jermen
Se pravi 8 stopenjski avtomatik v S-MAX ni problematičen?Jest imam 2018 letnik 2.0 TDCI 150 Titanium Powershift. Imam ga slabo leto, zaenkrat (potrkam) brez kakršnihkoli problemov, je pa bil skoraj nov in od znanega kupca. Pelje se dobro (za enoprostorca vrhunsko) udoben spredaj precej, zadaj manj (tanki sedeži). Poraba je dokaj visoka, vsaj zame, ki sem bil prej navajen številk okoli 6, je tukaj tam nekje od 7,5 do 8 ali celo čez. 150ps je ravno na meji uporabnega, a glede na tip avta dovolj. Ekstra potegne ne, ko pa nabere pa je lahko zelo hiter in ni problem vzdrževati brzino, tudi ovinki, kratki ali dolgi, niso problem. Prestavlja zaenkrat zelo lepo, tudi avto je dobro izoliran in daje vtis "nobel" avta.
Kaj še bo bomo videli, malo se bojim menjalnika, a račun da so ga po tolikih leti za silo porihtali. Moj je eden zadnjih z 6st DSG, od sredine 2018 imajo 8 stopenjsko klasiko, ki naj bi bila precej boljša. Od takrat so motorji "EcoBlue" ali nekaj podobnega, razlika pa je v tem, da imajo euro 6d temp in Adlue. Cene teh so posledično opazno višje (rabljenih).
avt. menjalnika powershifta bi se izogibal, kasneje naj bi ga izboljšal... preveri raje pri kakšnem ki popravlja te menjalnike, kako je...
powershift 6 stop. ima kar veliko porabo
2.0 tdci 2015 crkujejo hladilniki vode, kakšna vodna pumpa zna it (takrat je smiselno narest tudi glavni servis), sm že slišal par primerov da je pri 130-160kkm utrgalo glavni jermen
Kar se tiče menjalnika bom morebiti šel rahlo na rizik in gledal tudi 8 stopenjskega avtomatika. V upanju, da bo vse OK. Še posebej zaradi aktivnega tempomata in gnetenja v ob prometnih konicah. Tako, da hvala za info.Predvsem ni dvosklopčni, nad katerim so očitno obupali. Gre za fordov (usa) lastni razvoj, osnovan na desetstopenjskem menjalniku iz Mustanga GT. Avto naj bi manj pil in bolje šel, znal prestaviti več prestav naenkrat itd... Je pa seveda zadeva nova, tako da se bodo morebitne težave še pokazale.
Pa še par opomb:
-Sonyev zvočni sistem z 12 zvočniki, subwooferjem itd... ni nič posebnega. Igra solidno, ni pa nek presežek. Pričakoval sem več, tako da ga kaj posebej ne bi iskal oziroma iskal izključno avta s tem. Kako dela standardni pa ne vem.
-Lane assist(ki je serijski) dela slabo oziroma bistveno slabše kot recimo v VAG vozilih. Saj popravi smer, a prepozno in v bistvu samo "rešuje", namesto da bi "vozil" in se avto posledično "odbija" od robov ceste. Mene to sicer ne moti toliko, ker tega niti ne uporabljam, je pa opazno. Z LKA pride tudi prepoznavanje znakov, ki zna samodejno prilagoditi omejilec hitrosti (ne tempomata). Zadeva je brez aktivnega tempomata samo pogojno uporabna. Saj avto pravilno ve, koliko mora iti, samo zmanjšati ne zna, edino na gas ne reagira več, dokler hitrost ne pade pod nastavljeno. Se pa da nastaviti tudi toleranco, da recimo povsod pelje 5 ali 10 več. Z aktivnim tempomatom pa menda to zelo dobro delo (ta je doplačljiv in ga veliko avtov nima).
-veliko avtov je brez led luči, kar je za ta razred nenavadno, je pa posledica tega, da so ledice nudili samo v 4 jurje dragem paketu. Led luči so sicer možne samo v "matrix" varianti (se znajo prilagodljivo zasenčiti) in so menda zelo dobre. Jaz imam halogenke in so tudi ok, glede na to da se ponoči bolj rekdo vozim, bi si pa seveda želel led.
-vsi Titanium in višji imajo serijsko brezkontaktno odklepanje in zagon, oboje dela zelo dobro in se človek hitro navadi. Trend itak odsvetujem, ker ima tudi navadno (grdo) armaturno ploščo in precej opreme manj. ST line je eno stopnjo nad Titanium, a gre večinoma za kozmetične popravke: avto ima večja kolesa, obrobe in spojlerje ter notri kombinacijo alkantare in usnja. Vignale pa ima precej več opreme.
-Če ima avto strešno okno, nima strešnih sani za prtljažnik. Se ga da sicer tudi montirati na robove vrat, samo je bolj štorasto
-Prvi letniki so imeli multimedijskih sistem Sync 2, kasnejši Sync3. Ta je dosti boljši, hitrejši, podpira android auto in carplay, vsi imajo DAB+, podpirajo tudi FLAC datoteke itd...
Glee menjalnika: sodelavec ima Edge-a s tem menjalnikom in ni imel nobenih težav, kljub precej čipiranemu (z boxom) motorju. Je pa v primeru novih menjalnikov namesto ročke okrogel vrtilni gumb (shift by wire). Zgleda kul, koliko je pa uporabno pa ne vem (ročko imam že naštudirano, da ni treba niti gledat ko prestavljam).
Glede Lane Assist imaš prav. Če zadremaš te bo (recimo) rešil, "vozil" okoli te pa ne bo, razen po kakšnih bolj blagih ovinkih, pa še to kmalu zajambra, da je treba dati roke na volan. Da se ga sicer dokaj nastaviti in sicer tristopenjsko kako hitro odreagira (koliko blizu roba ceste te pusti) in kako močno odreagira, možno pa je tudi nastaviti, da samo potrese volan, če greš preblizu roba ceste.
Znancu je tudi "zaropatal" 2.0tdci . Baje zaradi oljne črpalke. Je pa najbrž okoli letnika 2015 transit.Kolega razlagal, da mu je na AC sam nekaj zaropotalo in je avto obstal. Bojda se je razletela visokotlačna in so opilki leteli povsod... Ni bil majhen strošek. Je pa mislim da 2016 al 17 letnik
X2 -potrjujem zgoraj napisanoA misliš DSG? Zna cuknit, ko je hladen, sploh pri speljevanju. Ko je ogret pa (vsaj moj) dela gladko.
Ja, se je vse lepo izteklo. Rabim 3 otroške sedeže zadaj.a to bo namesto cliota?