Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
mja. prav maš.
kje vidiš ti tukaj isti motor v c5 in mondeu?
Še vedno trdim, da so motorji v osnovi isti in da ti bo sedaj še čisto jasno:
LINK
"Motor 2,0 l (II. generacija)
Predstavlja evolucijo motorja 2,0 Hdi, ki je bil od 1998 vgrajen v tri milijone vozil srednjega in višjega segmenta . Koncern PSA ga bo tudi nadalje imenoval HDi, Ford pa kot TDCi 2,0. Moč motorja je povečana za 25 %, na 100 kW (136 KM), ne da bi se povečala poraba goriva. Navor je večji za 36 % (320 oz. 340* Nm), kar zagotavlja več prožnosti in udobja pri vožnji. Motor je opremljen s Siemesovim vbrizgalnim sistemom skupnega voda, ki podobno kot Boschev omogoča 6-kratni vbrizg in maksimalni tlak 1600 barov.
Motor je v primerjavi s predhodnikom ožji za 40 mm in nižji za 15-20 mm. Ob tem manjšanju ne gre toliko za možnost namestitve motorjev v manjša vozila, temveč predvsem za pridobitev prostora za večanje zmečkljivih con vozila in večjo varnost pešcev ob trku z vozilom."
Treba je ločit, kaj pomeni v osnovi isti motor in kaj pomeni, da ga s spremenjenim načinom krmiljenja pridobijo nekaj konjev več.
OSNOVA JE ŠE VEDNO ISTA