Ford Mondeo sklopka in vztrajnik

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
No ja, to ni res, rajši se kupi pač drugi rabljen mondeo, saj so poceni
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Ko je že govora o DMF...dobro je vedeti, da vožnja pri nizkih obratih škoduje DMF, tako da je najblje voziti tam okoli 2000 rpm
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Polno je takšnih komnetarjev na netu, mogoče pa se vsi motijo
smile-1.gif
jaz bom rajši vozil na 2000rpm, škodit ne more.

I think it is more the very low RPM/high torque scenarios which kill DMFs. With a clutch, the friction plate (should) be solidly coupled to the pressure plate, whereas a DMF allows a degree of angular 'slip' via the springs. This is why diesel engines are a bit stall happy nowadays. Manufacturers tend to prefer to let an engine cut out if the RPMs drop below idle speed, and to restrict torque at very low speeds. This has curbed the number of DMF failures, but makes the engines a bit less willing in stop/start conditions.

The advice is to start the engine with the clutch depressed to increase DMF life.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Hvala za pojasnilo, se mi je zdelo da bo nekaj takega, zanima me pa še ena stvar, in sicer kako se ta zadeva v praksi obnese, kako se pozna na avtu? Recimo v nasprotju z dvomasnim?

Hvala za odgovore in LP
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Različno, pri nekaterih praktično ni razlike, spet pri drugih avto malo bolj "rukne" pri speljevanju. Nič preveč hudega po mojih izkušnjah ... lahko pa jih ima kdo drug več (praktično vedno nadomestimo dvomasnega z dvomasnim).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Že ja, ampak kakšne so šanse, da bo nekdo, ki gre sedaj menjat DMF, to moral storiti še enkrat
smile-1.gif


Razen, kakšni taxisti mogoče...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Glede cene ni nujno, v nekaterih primerih je kit na enomasni vztrajnik celo dražji od dvomasnega (govorim o priznanih znamkah in ne XY zadevah vprašljivega izvora z eBaya).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Ej mojster, nisi povedal, zaradi česa se DMF tako rad kvari v mondeotih, oz kako je treba ravnati z avtom, da ne pride do odpovedi materiala.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.906
113
Saj crkujejo tudi pri drugih (fiat, opel, saab....vw....). Zakaj misliš da bi morale biti okvare tako odvisne od načina vožnje? To je prej posledica tega da ima večina teh avtomobilov v resnici prevoženih 200k več kot piše na števcu kot pa tega da ga "napačno" voziš.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Ker eni morajo menjati, drugi pa ne, če bi bila narava materiala takšna, da bi 100% enkrat odpovedal, bi crkovalo vsem, ali ne?

Recimo EGR, če folk napačno vozi, zna EGR dokaj hitro odpovedat, ali pa se fajn zamaže sistem, če pa se pravilno vozi avto, pa deluje EGR brez problema.