First & Second Level Support v IT

Alko_man

gps navigator
26. avg 2007
972
1
18
zanima me, če lahko kdo pove iz prve roke, kaj pomeni točno first in second level support v IT-ju?

Hvala.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Konkretno govorimo o čem?

First level je "študent ki ti prebere FAQ" in te 10x vpraša če si naredil najbolj očitne zadeve.

Level 2 je je pa že resna tehnična podpora kjer imaš na voljo nekoga ki se ponavadi spozna bolje kot ti na zadeve in ti celo zna pomagat oz. najt rešitev.

Seveda pa odvisi sedaj o čem konkretno govorimo, ni enako podpora na neki resni tehnični zadevi ali pa na "telefonski" liniji od M$ja.
 

deedee

Pripravnik
20. dec 2008
54
2
8
Town Of Thousand Radars
Primer first level supporta je, ko klices na kaksno 080 stevilko. Tam te nato usmerjajo cez dolocen niz opravil, kateri bi naj resili tvoj problem. Prakticen primer, klices ponudnika internetnih storitev, studentek na drugi strani ti daje navodila in te usmerja, kako resetirat modem.

Second level support zadevo prevzame, ko first level izcrpa svoje zmoznosti. Tukaj gre ponavadi za bolj usposobljene (vsaj bilo bi naj tako) tehnike, ki bi naj ze s svojimi glavami resevali probleme.
 

Alko_man

gps navigator
26. avg 2007
972
1
18
Aha, sem mislil, da je nekaj takega... gre pa za neko delo IT v tujini...

Hvala za oba "skoraj identična"
smile-1.gif
odgovora!