Sorry,ampak tu pa se moram oglasit,za začetek začni vozit avto k "mehaniku",ne pa k slaščičarju(tako diagnozo ti lahko samo on da).Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Update:
Sem bil pri serviserju in je rekel, da niso krive grelne svečke ampak slaba nafta. Če so fuč grelne svečke se to baje precej očitno sliši pri vžiganju.
Samo toliko, če bo še kdo iskal informacije o tej težavi
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
a nisi ti štromar (tehnični tip? pa ne bereš navodil za uporabo...)
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.3 multijet se izkazuje kot izredno problematicen motor. treba malo tuje forume spremljati. od pocenih glav do menjav verige in naprej... kar je za 1.3l dizel s skoraj 100KM cisto pricakovano.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
in od kdaj je 1.5dci enako kot 1.3mjet?
od kdaj imjo lučke iste funkcije?
pri dci spirala javla napako na elektroniki in vbrizgu nekje pač kaj je povezano z nafto..
pri mjet pa če spirala utripa je napaka na žarilnih svečkah.
gotovo. brez nekega kurčevega drkanja in ugibanja dalje po temi.
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.3 multijet se izkazuje kot izredno problematicen motor. treba malo tuje forume spremljati. od pocenih glav do menjav verige in naprej... kar je za 1.3l dizel s skoraj 100KM cisto pricakovano.
Izredno problematični so baje bile mašine do 2003, katere so imele neke serijske napake (ne vem točno kaj že). Potem je bila mašina updatana in naj ne bi imela kakšnih hudih prirojenih napak. Sicer pa moj 1.3 dizel nima skoraj 100KM (kar se sicer lepo sliši) ampak 70KM. Novejše mašine 1.3 imajo pa več konjev.
Glede vzdržljivosti ne bom komentiral, ker se vozim v njem šele dober mesec. Sem slišal precej pohval glede te mašine, zato sem se potem tudi odločil za njo. Lahko pa da mi bo drug teden dušo spustila, to itak ne morš vedt. Čeprav imam vseeno občutek, da ne bo tolk problemov s Fiat-om kot jih je bilo s špansko-nemškimi jajci.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.3 multijet se izkazuje kot izredno problematicen motor. treba malo tuje forume spremljati. od pocenih glav do menjav verige in naprej... kar je za 1.3l dizel s skoraj 100KM cisto pricakovano.
Izredno problematični so baje bile mašine do 2003, katere so imele neke serijske napake (ne vem točno kaj že). Potem je bila mašina updatana in naj ne bi imela kakšnih hudih prirojenih napak. Sicer pa moj 1.3 dizel nima skoraj 100KM (kar se sicer lepo sliši) ampak 70KM. Novejše mašine 1.3 imajo pa več konjev.
Glede vzdržljivosti ne bom komentiral, ker se vozim v njem šele dober mesec. Sem slišal precej pohval glede te mašine, zato sem se potem tudi odločil za njo. Lahko pa da mi bo drug teden dušo spustila, to itak ne morš vedt. Čeprav imam vseeno občutek, da ne bo tolk problemov s Fiat-om kot jih je bilo s špansko-nemškimi jajci.
ja bravo, tako kot je bilo receno. pozanimaj se najprej kdaj so jih sploh zaceli izdelovati. sicer pa kaksen hvala in prosim ne bi bil odvec. niti na forumu. sicer bi ti nalimal se kaksen link. anede?
Little motor, big problems: Fiat Powertrain has stopped production of the 1.3 Multijet diesel engine while looking into a number of anomalies regarding an externally supplied component. At a rough estimate, this sudden suspension will result in the loss in production of around 1,000 engines a day. According to a statement from Fiat, it has been necessary to halt production of the engines and of the relevant cars that contain them in order to carry out relevant tests. This necessity has included the suspension of production activity at the Bielsko Biala plant in Poland (where the Multijets are assembled) as well as at a few production lines of the Mirafiori, Termini Imerese, Melfi, Tychy and Bursa plants. The problems with the engine (that is currently offered in the Fiat Panda, Punto, Grande Punto, Cinquecento, Idea, Doblo, Lancia Y, Lancia Musa, Opel Agila and Opel Corsa) will not affect the models that have been already sold and no recall has been suggested.