Fiat Punto 1.2

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Zanima me kaj je s temi puntoti l.2000-2002, kakšne imajo težave, imajo res potovalni računalnik, kateri modeli.
Zanimiv mi je, ker je registracija min., poraba mala in predvsem rezervnih delov je malo morje.

mestni volan ?
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Od kje ti sploh ideja kupit 15 let star fiat punto?
bonk.gif


Nej ti mal babice pa dedki dajo zraven €, pa kup neki bolj pametnega...
wink-1.gif
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Veš kaj dost je takih, ki niti gnarja nimajo pa kar are dajajo za avto vreden 5-10.000 evrov. Če kupm nekaj takega se sploh ne sekiram za praske, če kaj crkne pa dvomim, da stane popravilo jurja.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Potem pa izvoli. Kupi puntota letnik 2000, za recimo 500€. Pa naj ti bo za praske vseeno, javi se pa le po pol leta in poročaj, kolk si že investiral.

p.s. fiat uno je tudi recimo alternativa...
rolleyes-1.gif


Na avto net pejt pogledat, kaj vse se dobi za 2000-3000€. Predvsem avtomobilov, ki niso stari 15 let in nimajo 200.000+ italjanskih kilometrov...
 

gorazdo

Pripravnik
6. avg 2007
323
1
18
Ljubljana
imam 2003 1.2 8v 3 leta; trenutno 135.000 km. zaenkrat menjan termostat in enkrat testnilo pokrova ventilov.
Slednje bo v kratkem spet potrebno menjave.

Ostalo b.p.
Poraba 5-7.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Menda kuhajo, majo problem z volanom, strošek visok.
strošek je 7€ za dva releja če znaš lotat.
čene pa najdeš koga pa mu daš par 10€ da ti odpre motorček in menja ta dva releja
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.224
1.366
113
Ne trosite neumnosti. Mamo puntota 1.2 16V 80 konjev in brez enega samega problema, avto je dobesedn tankaj in vozi z minimalnimi stroški. In ja, ima potovalni računalnik, vsi ki sem jih videl, jih imajo. Nevem pa če je to naključje. Poraba cca 5 - 5.5.
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
1.2 8v 60km
z motorjem ne bo težav,ti letniki so imeli težave s servo volanom,popravilo cca 40€ če še ni bilo popravljeno-v kar dvomim,dobi takega s klimo pa če boš kupil solidnega ne bo večjih problemov,pa kot si omenil deli skoraj da ležijo za vsakim grmovjem,temu je tudi cena primerna,pa mislim da ti ne bo težko dobiti slovenskega z znano kilometrino glede na to da jih je kot listja in trave.Aja tesnilo pokrova ventilov bo vedno mastno,lahko ga menjaš vsako leto (8€ in 20min dela),če te pa ne moti ga lahko pustiš,prav veliko olja tam ne boš izgubil na servisni interval
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
To je čisto hvaležen avtomobilček, po porabi šparovček, problemi, katere nekateri omenjajo, pa meni niso znani. Moja ima še vedno točno ta avtek, l. 2002.
Res se pokvari servo, res trajno zatesniti pokrov ventilov uspe kakim 0,1 % majstrom. Pri speljevanju včasih malo potresuje, kar najbrž daje sum na sklopko, ampak avto ima 155.000 km.
Dobra lastnost je tudi, da se ventili in bati ne zaletijo, če utrga ali preskoči jermen. Tako da ni potrebno striktno slediti intervalu 120.000 km ali 6 let, če ni nujno potrebno, da je vozilo zanesljivo. Torej če se z njim ne voziš v Frankfurt, ker od tam je šlepanje drago. Ampak temu avto niti ni namenjen.
Deli so poceni, saj se prodajajo masovno, na avtoodpadih pa "zastonj".
Že znaš malo tudi sam pošraufati, je pri tem avtu užitek, saj je menjava večine delov zelo enostavna. Tudi jermen, vodno črpalko, napenjalec, oba semeringa, termostat v kompeltu komot zamenjaš sam, saj je dovolj prostora, ne potrebuješ veliko časa in jermen komot napneš po občutku.
Sprednje diske in ploščice tudi zamenjaš ko keks v kratkem času.
Primer cene za komplet jermen + napenjalec + Vodna pumpa in to od SKF za ceno 66 EUR.
Semeringa od Elringa sta skupaj cca 7 EUR.
Termostat Vernet pa cca 16 EUR.

Elring tesnilo pokrova motorja od 4 do 6,5 EUR. Tesnilo pokrova je bilo potrebno menjati pogosto, edino če se sprijazniš s puščanjem. Zadnjo rundo mi je uspelo zatesniti trajno, saj sem z acetonom očistil naležno površino motorja in pokrova na obe strani tesnila pa na tanko nanesel črno Kent "dihtmaso". Motor je že dolgo suh kot poper.
Vendar po drugi strani najbrž spet nesmiselno, saj je na 40.000 km potrebno preverjanje razmaka ventilov in po potrebi tudi nastavljanje. In takrat moraš tako ali tako odpirati pokrov, zaradi "dihtamase" pa imaš več dela z odstranjevanjem in čiščenjem. Če se precej voziš in narediš cca 40.000 km v dveh do treh letih, potem na 40.000 usput z nastavljanjem ventilov menjaš še tesnilo pokrova.

Kar mu zamerim, je nastavljanje ventilov s podlaganjem ploščic. Saj je res enostavneje in hitreje kot na vijak in kontramatico, ampak ko ne štima, moraš v nakup ploščice s primerno debelino. Hoditi v štacuno ravno ko si "pod avtom" za tako nepomembno stvar se ti zdi nesmiselno. In povrhu vsega jih večina štacun nima na zalogi in je potrebno še čakati.
Najbolj se splača kupiti ploščice Febi-Bilstein v trgovinah GMT, saj jih imajo in zelo pogosto tudi na zalogi. Cena pa odvisno od dimenzija, ampak od 0,5 EUR do 1 EUR.
cheer.gif

Morda še podatek o razmaku ventilov pri tem avtku, saj je večina podatkov na internetu napačnih, napačno je navedeno tudi v Autodati:
Vstopni: 0,35 mm +-0.05 mm ali drugače: 0,30 - 0,40 mm
Izpušni: 0,45 mm +-0.05 mm ali drugače: 0,40 - 0,50 mm

Sicer pa z nekaj domačega orodja narediš čisto vse, kar je znotraj rednega vzdrževanja - je enostavno.
zmaga.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Stric ga ima in sta mu 2x crknila motorna računalnika. Malo po drugem popravilu si je kupil drugi avto ta pa še mu sedaj stoji tam. Aja prevozil je 45kkm. Ne vem kaj imajo tile avteki z motornimi računalniki...
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Do Ljubljane imam 25-30km, kam drugam se samo občasno zapeljem in naredim 200km v 1 dnevu, nekaj znam sam popravit, menjava filtrov, olja in pucanej kakšnih senzorjev.

Imel seme enkrat Hondo, en tak model, praktično so bili deli zelo dragi, avto pa redek, tud rabljenih zelo malo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Vsekakor bi raje vzel 16V, zarad tega, ker sem v hribih doma, nižja poraba.

bonk.gif
ravno obratno....8V ima vec navora v nizjih obratih...posledicno ga manj turiras!
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Pojdi se peljat... mene je najbolj motilo da so pedali cudno zamaknjeni glede na volan. Pa desno koleno sem skoz v sredinsko konzolo butal. Drgac pa poceni za vozit... ce dobis tistega fresh s klimo je super, vlece pa seveda nikamor ampak to se vzame v zakup glede na avto in ceno. Pa neko city nastavitev servota ima da se lazje volan na mestu obraca tale fresh verzija. Upam da ti bo v pomoc oz. Bos pozoren ko bos sel sprobat.