Fenomen Rupar in morebitna stranka

netko

Guru
25. jul 2007
6.953
2.255
113
seveda jih je. samo ne pa vsak dan 100.

pa ne se razburjat, mi je bolj vseeno zanjga, sej svoje podpornike obira... je pa fajn videt reakcije, ko se izkaze, da so tudi na desni lumpi, ceprav si nekateri nikoli ne priznajo.
najbbolj mi gredo na živce de.bili ki ugibajo in nimajo niti toliko v glavi, da bi prej preverili ob tem pa vlečejo še neke idio.tske zaključke

pa greva od začetka... mimogrede mojim otrokom je tole kar zdaj tebi pišem kristalno jasno pa so na meji polnoletnosti...
Rupar bi si lahko izplačeval dve zadevi:
1. prevoz na delo za katerega bi si dnevno lahko izplačal 86,2 kilometra za vsak delovni dan po 0,21eur. če rečemo da ima povprečni mesec 22 delovnih dni to znese 398,24eur - ob tem predivedevam, da je doma nekje v Tržiču in se vozi na sedež zavoda. Kilometre sem vzel iz centra Tržiča
2. 0,43 eura za vsak kilometer, ki ga lahko definira ko službena pot, kar recimo bi lahko bil obisk vsakega kraja kjer ima shode ali pa bazo članov...
tukaj je na hitro o njegovih shodih https://www.google.com/search?q=sho...CDQwMzdqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

na hitro pogledano imajo regijske kooridnacije in običnske odbore, kje točno so ne vem, ker imajo slabo izpolnjeno stran lahko pa na strani, ampak zelo verjetno je kot predsednik kar vpleten kaj več pa poglej na https://drustvo1oktober.si/ ,da približno vidiš kaj so bile njihove aktivnosti, poglej pa tudi ruprajeve socialne medije pa boš videl koliko je doma...

zdaj pa tehnikalije... Nhče od njih tako tudi Rupar ni zaposlen v zavodu, saj ima zavod na današnji dan 0 zaposlenih iz tega sledi, da si ne more izplačevati 0,21 za prevoz v Ljubljano na sedež, razen če ima v ozadju kar pa jaz ne morem vedeti kakšno osnovo, v kar pa sicer močno dvomim ker ima status upokojenca. iz tega sledi, da si za kilometre lahko izplačuje 0,43, kar pomeni, da za vsakih 100 kilometrov dobi 43,3 kar pomeni za 1000 kilometrov 433eur.
v članku so zmotno pisali o 16000 kilmetrih, ki naj bi jih morali narediti, da bi upravičili kilometrine, pa to vsekakor ni res saj 16000km službenih poti pomeni 7196 eur izplačanih pa je bilo 2845

pa recimo še kakšno o kilometrih... jaz sem jih v prvih letih od ustnanovitve podjetja delal okoli 6000 mesečno samo v sloveniji, zdaj jih naredim med 4000 in 5000 mesečno z občasno tujino, moji terenci naredijo cca 60000 letno, se ti ne zdi absurdno to kar ti namiguješ oziroma hočeš prikazat zato ker ti je tip antipatičen?

če je kdo iz računovodstva lahko kakšen detajl popravi, seveda je mišljeno tam pri osnovi za 0,21
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.978
-387
113
najbbolj mi gredo na živce de.bili ki ugibajo in nimajo niti toliko v glavi, da bi prej preverili ob tem pa vlečejo še neke idio.tske zaključke

pa greva od začetka... mimogrede mojim otrokom je tole kar zdaj tebi pišem kristalno jasno pa so na meji polnoletnosti...
Rupar bi si lahko izplačeval dve zadevi:
1. prevoz na delo za katerega bi si dnevno lahko izplačal 86,2 kilometra za vsak delovni dan po 0,21eur. če rečemo da ima povprečni mesec 22 delovnih dni to znese 398,24eur - ob tem predivedevam, da je doma nekje v Tržiču in se vozi na sedež zavoda. Kilometre sem vzel iz centra Tržiča
2. 0,43 eura za vsak kilometer, ki ga lahko definira ko službena pot, kar recimo bi lahko bil obisk vsakega kraja kjer ima shode ali pa bazo članov...
tukaj je na hitro o njegovih shodih https://www.google.com/search?q=sho...CDQwMzdqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

na hitro pogledano imajo regijske kooridnacije in običnske odbore, kje točno so ne vem, ker imajo slabo izpolnjeno stran lahko pa na strani, ampak zelo verjetno je kot predsednik kar vpleten kaj več pa poglej na https://drustvo1oktober.si/ ,da približno vidiš kaj so bile njihove aktivnosti, poglej pa tudi ruprajeve socialne medije pa boš videl koliko je doma...

zdaj pa tehnikalije... Nhče od njih tako tudi Rupar ni zaposlen v zavodu, saj ima zavod na današnji dan 0 zaposlenih iz tega sledi, da si ne more izplačevati 0,21 za prevoz v Ljubljano na sedež, razen če ima v ozadju kar pa jaz ne morem vedeti kakšno osnovo, v kar pa sicer močno dvomim ker ima status upokojenca. iz tega sledi, da si za kilometre lahko izplačuje 0,43, kar pomeni, da za vsakih 100 kilometrov dobi 43,3 kar pomeni za 1000 kilometrov 433eur.
v članku so zmotno pisali o 16000 kilmetrih, ki naj bi jih morali narediti, da bi upravičili kilometrine, pa to vsekakor ni res saj 16000km službenih poti pomeni 7196 eur izplačanih pa je bilo 2845

pa recimo še kakšno o kilometrih... jaz sem jih v prvih letih od ustnanovitve podjetja delal okoli 6000 mesečno samo v sloveniji, zdaj jih naredim med 4000 in 5000 mesečno z občasno tujino, moji terenci naredijo cca 60000 letno, se ti ne zdi absurdno to kar ti namiguješ oziroma hočeš prikazat zato ker ti je tip antipatičen?

če je kdo iz računovodstva lahko kakšen detajl popravi, seveda je mišljeno tam pri osnovi za 0,21

Ja bogi tvoji otroci, da jih pri teh letih obremenjuješ z ruparjem in njegovimi podvigi.

Ja, sej pravim - sej vse je možno. lahko cifre tok dolg okol obračamo, da pridemo do željenega rezultata. točno pa veš ti toliko kot jaz.

Tip je v penziji in deluje v društvu. Kaj zdej primerjaš eno aktivno večjo firmo z njegovo kilometrino???

Ne zdi se mi absurdno, ker je tudi moj scenarij čisto možen. Kot seveda tudi tvoj. Sicer pa je zadeva že zdavnaj mimo...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.881
6.539
113
Rupar je en lolek. To rečeno... Ugibanje, kot se ga gres ti, je pod higienskim minimumom. "Sicer ne vem, ampak se sprašujem in razmišljam". Največja napaka je bila ljudem tumpat, naj razmišljajo s svojo glavo. Na to smo Slovenci blazno ponosni, gre pa od momenta dalje, ko je postalo to vrednota, vse mocno nizbrdo. Velika večina ljudi ni za razmišljat, dejansko samo za ubogati, ker imajo pac v rokah in nogah več kot v glavi.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.156
3.881
113
Seveda je lolek, še večji loleki pa zdaj pišejo doktorske disertacije in izračune ali je lahko ukradel milko v trgovini ali je ni mogel. Tile potni niso niti milka v primerjavi s krajo za katero je bil obsojen in z goljufijami in krajami za katere ni bil.

Pri nas je pač dovolj da si pobarvaš lase, nagneš flašo, se oblečeš v zastavo in že ti krulijo feni v podporo.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.953
2.255
113
Ja bogi tvoji otroci, da jih pri teh letih obremenjuješ z ruparjem in njegovimi podvigi.

Ja, sej pravim - sej vse je možno. lahko cifre tok dolg okol obračamo, da pridemo do željenega rezultata. točno pa veš ti toliko kot jaz.

Tip je v penziji in deluje v društvu. Kaj zdej primerjaš eno aktivno večjo firmo z njegovo kilometrino???

Ne zdi se mi absurdno, ker je tudi moj scenarij čisto možen. Kot seveda tudi tvoj. Sicer pa je zadeva že zdavnaj mimo...
ne niso obremenjeni z rurpajem ampak znajo izračunat kilometrine in so računovodsko pismeni
ampak ne razumem kaj hočeš povedat s tem človek je v penziji in v društvu? da bi se moral delat brezplačno in kurit svoj bencin??? poglej inštitut prvi marec pa boš videl koliko gre tam ven niti ne skozi kilometrine ampak skozi storitve... ti se pa tle ob ruparja spotikaš
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: nacek in aljoman

tomi

Guru
1. sep 2007
18.586
9.809
113
40
MB
Seveda je lolek, še večji loleki pa zdaj pišejo doktorske disertacije in izračune ali je lahko ukradel milko v trgovini ali je ni mogel. Tile potni niso niti milka v primerjavi s krajo za katero je bil obsojen in z goljufijami in krajami za katere ni bil.

Pri nas je pač dovolj da si pobarvaš lase, nagneš flašo, se oblečeš v zastavo in že ti krulijo feni v podporo.
ja lej v tem primeru pač ne štima ta zmišljen izračun prorežimskih medijev, pa če greš ti po trepalnicah do sombateja.

kar je on vse druga kriv pa namazan, nima v tem primeru prav nobene veze.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.978
-387
113
za i8m že vemo kako posluje. Pa ne menimo se o i8m, ne zdej preusmerjat debate.

Sem pa samo izkazal presenečenje nad g. Ruparjem. Ker sem naivno (spet, sej vem) mislil, da na desni so pa ja vsi pošteni.

Ja, dedc je v penziji in fura društvo, ti pa ga primerjaš s svojo aktivno firmo z več zaposlenimi, in primerjas svoje kilometrine z njegovimi. zato sem to omenil.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.953
2.255
113
kaj ima penzija veze s celo debato?
človek se vozi naokoli kar lahko razbereš iz linkov, ki sem ti jih prilepil - bi se ti vozil naokoli zastonj?

firmo sem dal v primerjavo zato, ker gre za sito stvar, če hoče da bo uspešno društvo moraš delat in biti aktiven tako kot v firmi, z marčevskim društvom pa ne preusmerjam debate temveč ti dajem primer kjer se denarja obrne mnogo več pa se ob to nihče ne spotakne
 
2. jul 2020
5.083
6.629
113
za i8m že vemo kako posluje. Pa ne menimo se o i8m, ne zdej preusmerjat debate.

Prosim, deli to informacijo.

Kot mi je znano, Obamino štipendijo prejema samo ena oseba. Ta pa je obkrožena z kupom 30 in 40 letnic, katere pa verjetno ne jemljejo dopusta, da zbirajo podpise proti janši ob 10 dopoldan. Erar ne zasledi transkacij iz strani države. Iz kje dnar za futranje tega društva?
 
  • Všeč mi je
Reactions: nacek

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.978
-387
113
Prosim, deli to informacijo.

Kot mi je znano, Obamino štipendijo prejema samo ena oseba. Ta pa je obkrožena z kupom 30 in 40 letnic, katere pa verjetno ne jemljejo dopusta, da zbirajo podpise proti janši ob 10 dopoldan. Erar ne zasledi transkacij iz strani države. Iz kje dnar za futranje tega društva?

od kje pa denar za rupajevo drustvo?
 
2. jul 2020
5.083
6.629
113
Ne zdaj ti spraševati, prvo razjasni i8m, ker TI VEŠ iz kje njim dnar.

Jaz po drugi strani pa nisem nikoli zatrdil, da vem, iz kje ruparju dnar.
 
  • Haha
Reactions: msenjur

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.978
-387
113
kaj ima penzija veze s celo debato?
človek se vozi naokoli kar lahko razbereš iz linkov, ki sem ti jih prilepil - bi se ti vozil naokoli zastonj?

firmo sem dal v primerjavo zato, ker gre za sito stvar, če hoče da bo uspešno društvo moraš delat in biti aktiven tako kot v firmi, z marčevskim društvom pa ne preusmerjam debate temveč ti dajem primer kjer se denarja obrne mnogo več pa se ob to nihče ne spotakne

torej, ker i8m obraca vec sumljivega denarja, si lahko tudi rupar sumljivo izplacuje denar iz drustva?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.156
3.881
113
ja lej v tem primeru pač ne štima ta zmišljen izračun prorežimskih medijev, pa če greš ti po trepalnicah do sombateja.

kar je on vse druga kriv pa namazan, nima v tem primeru prav nobene veze.
Jaz ne bom šel nikamor, ali je ukradel milko ali ne naj se zmenijo sami. Zaradi nje ni nič manj in nič bolj lolek kot je bil lolek že prej. To bo netko dokazal, samo pusti mu še dve ali tri noči da mu kombajn dokonča izračun.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.185
2.485
113
če ni prevoza na delo potem je prevoz s kilometrino za službeno pot,
Malo se zapletaš. V društvu ni službenih poti. Je pa lahko nadomestilo za delo v društvu in nadomestilo za delo funkcionarja društva, pa povračilo potnih stroškov,...

Jaz samo pravim, da za dom-društvo in nazaj ni upravičen do potnih stroškov, vse ostalo pa po statutu društva in drugih internih dokumentih za katere verjamem, da so si jih na "srce in dušo" napisali, še vsako društvo si jih.

i8m pa dobi večino denarja iz prijav na (mednarodne) projekte. EU je recimo kar radodarna tukaj in one imajo pač tak imidž, da jim dajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in msenjur

netko

Guru
25. jul 2007
6.953
2.255
113
Malo se zapletaš. V društvu ni službenih poti. Je pa lahko nadomestilo za delo v društvu in nadomestilo za delo funkcionarja društva, pa povračilo potnih stroškov,...

Jaz samo pravim, da za dom-društvo in nazaj ni upravičen do potnih stroškov, vse ostalo pa po statutu društva in drugih internih dokumentih za katere verjamem, da so si jih na "srce in dušo" napisali, še vsako društvo si jih.

i8m pa dobi večino denarja iz prijav na (mednarodne) projekte. EU je recimo kar radodarna tukaj in one imajo pač tak imidž, da jim dajo.
smeško reci kilometrina ali kakorkoli drugega, tebi je očitno všeč povračilo potnih storškov in do tega je upravičen

dobro preberi moj prvi post... ker ima društvo 0 zaposlenih prevoz dom društvo ni možen saj ni elementa delovenga razmerja, ki je temelj za tovrstni prevoz in je seveda tudi v društvu povsem možen