fejk xenon ali kaj drugega

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Počasa imam dost rednega crkovanja navadnih žarnic, une iz špara nič ne svetjo, kaj boljšga pa pride predrago za tako pogosto menjavo.
V lučeh so leče...

Torej kaj se predlaga?
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
To, da ti žarnice crkujejo samo pomeni, da ima tvoj avto težave z elektriko. V prejšnjem avtu sem v sedmih letih zamenjal dve halogenki. Ena je bila še original, stara več kot 10 let. Ti alternator nagaja?

Mi je pa že dobesedno razneslo xenon žarnico, je bila pa vsaj zastonj.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
če povem kater avto, bo sigurn kak pameten se oglasu
tongue-1.gif


Kakor je meni znano, naj bi bila neka standard napaka - Renault Megan, l.06

Torej kaj potem najboljš, da se znebim crkovanju žarnic, obdržim avto, in pridobim na svetilnosti?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
fake xenon malo izbolša svetilnost ali pa močnejše žarnice, žarnice z oznakami večje svetilnosti pa ne prinesejo nič, še manj pa kake tuning luči
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Če je zanič napeljava (kar očitno je) ti bodo fejk ksenoni tudi hitro šli. Sicer so same žarnice bolj obstojne, ampak ko bo odneslo balaste boš lahko kupil samo nov komplet! Da ne rečem da to itak ni legalno ...

Z halogenskimi žarnicami je tako, žarnice ki trajajo dolgo imajo debelo "nitko" kar pomeni slabšo svetilnost, žarnice ki imajo dobro svetilnost pa imajo tanko nitko (in posledično crknejo prej).

Rešitev je recimo v nabavi močnejših žarnic, ampak to spet ni dobro ne za napeljavo ne same luči.

Sicer pa za 50EUR ti bo vsak štromar lahko vezal navadne žarnice na ločeno napeljavo iz "varnega" vira (direkt na accu) oz. dodal kakšen zaščitni element (kondenzator/tuljava) da ti bo do žarnic prišla normalna napetost.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Kako imaš izvedeno avtomatsko prižiganje luči? Prejšnja generacija je imela to izvedeno bolj po domače - ob kontaktu (stikalo za luči izklopljeno) so se prižgale luči, ko si zaverglal avto so za trenutek mrknile (verjetno ker je zaganjalnik rabil tok) in se spet prižgale. Tovrstni štosi so smrt za žarnice.

Če je tudi pri tebi tako lahko ali izklopiš to butasto avtomatiko (servis) ali pred vžigom prižgeš pozicijo, zaženeš motor in potem "izklopiš" luči (ali vklopiš, rezultat bo enak). Namreč ob kontaktu: če je stikalo na 0, gorijo zasenčene luči. Če pa je stikalo na poziciji, gori samo pozicija. Še enkrat, tako je bilo pri 1. generaciji.

Če pa je pamet napredovala in se luči vklopijo z zamikom (kot mora biti), potem tu nimaš kaj veliko praskat. Edino modifikacija napeljave pride v poštev. Po razlagi štromarjev so nekateri Renaulti (spet primer 1. gen. Megana) imele izrazito kratke kable od žarnice do ??? Štrom mi je španska vas, ampak po razlagi naj bi bil ta kabel daljši (navit), da se stabilizira napetost in ne pride do nihanj, ki škodujejo življenjski dobi žarnic. Menjava (podaljšanje) kabla naj bi težave odpravilo ali vsaj omililo.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
žarnice z oznakami večje svetilnosti pa ne prinesejo nič

Že nekaj let furam Nightbreaker in se ne morem strinjat s teboj. Razlika je, seveda bistveno manjša kot npr. pri xenonu. Je pa res vprašanje ali so vredne razlike v ceni, sploh upoštevaje krajšo življenjsko dobo.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
U saj res zima gre noter, moram dat Philips X-treme Vision noter. Ko pa do poletja crknejo, dam pa navadne nazaj.
smile-1.gif
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Kako imaš izvedeno avtomatsko prižiganje luči? Prejšnja generacija je imela to izvedeno bolj po domače - ob kontaktu (stikalo za luči izklopljeno) so se prižgale luči, ko si zaverglal avto so za trenutek mrknile (verjetno ker je zaganjalnik rabil tok) in se spet prižgale. Tovrstni štosi so smrt za žarnice.
Jaz imam tudi tako narejeno, pa imam po dveh letih in 60.000km še vedno prve žarnice.
Me pa zanima koliko škodi H4 žarnici, če je naenkrat prižgana nitka za dolge in za kratke luči?
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Po razlagi štromarjev so nekateri Renaulti (spet primer 1. gen. Megana) imele izrazito kratke kable od žarnice do ??? Štrom mi je španska vas, ampak po razlagi naj bi bil ta kabel daljši (navit), da se stabilizira napetost in ne pride do nihanj, ki škodujejo življenjski dobi žarnic. Menjava (podaljšanje) kabla naj bi težave odpravilo ali vsaj omililo.

hysterical-1.gif
Take neumnosti pa še ne. Tale, ki je to izjavil še š ni od štromarja!

Avtorju: Nitkam tudi škodujejo vibracije - lahko, da ima avto slabo skonstruirane žaromete in ti zato pogosto pregorevajo žarnice. Ne bi bil prvi Renault s to težavo...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
No ja, tole sem napisal bolj po telebansko, ker sem jaz tisti, ki ni š od štromarja
d055.gif


Bo pa nekaj zagotovo na tem, ker tega nisem slišal samo iz enega vira. Evo, 2. zadetek iz gugla:
Citat:

Po vrnitvi s servisa nič bolše. Za zdaj. V naslednjem tednu mi bodo vgradili uporovne kable. To naj bi bili daljši kabli, ki z dolžino ublažijo nihanja. Kaj o sami tehniki mi niso znali povedat. Sklepam, da gre za kakšno izvedbo tuljave, mogoče smo kabel v zanko navit. Bom počakal do naslednjega tedna, mogoče mi bo kak drug mehanik vedel kaj več povedat o teh čudežnih kablih.
iz štromarske debate Zakaj žarnice H7 crkavajo
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
No, ja, tudi če najde google kaj o tem še ne pomeni, da je res kaj na tem
wink-1.gif


Sicer pa si najbrž našel tudi odgovor na tisti post: "maaaglaaa, svudaa magla oko naas..."

Pa še to, en post višje v linkani temi najdeš tole:
"Imamo doma Megana Grandtour (mislim da je 2005 letnik). Zadnjič sem slučajno v programu AutoData opazil, da je dodana opomba, da je potrebno za naš letnik zamenjati sedišča žarnic, ker originalna povzročajo vibracije in pogosto pregorevanje žarnic. "
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.809
113
Imam isti problem. Na pol leta mi crkne ena H7 žarnica.
Rešitev: kupujem navadne Narva na Ebayu za 3 eur za 2 kosa. To požrem letno in se ne sekiram več. Pri nas pa hočejo 4 eur na kos.
hysterical-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Meni sta ta teden obe mrknili (H7), najprej desna, čez dva dni pa še leva. Je pa tak, da mi letno crknejo tam 3-4. Do zdaj mi je 4x v enem letu crknila desna, leva je delala brez problema, no zdaj po štirih desnih, mi je končno tudi leva šla.
 

Company

Pripravnik
7. okt 2007
787
6
18
Na Peugeot 307 SW sem jih menjal na 3 mesece, in to obe v razmaku nekaj dni. Poskusil vse sorte žarnic, pa ni bilo nič bolje, ajde, recimo za pol meseca razlike. Na teh modelih je bil to serijski problem. Rešitve ni, le menjava avta.
LP!
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.605
4.550
113
50
Na sončni strani ALP
Tut men so crkavale Nightbreaker in Philipsov X-treme vision. Tako na 1/2 leta. Une ta najcenejše pa svetijo še danes....
Če bi bil feler na napeljavi, bi tut ta najcenejše crkavale. Ni tako?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Tut men so crkavale Nightbreaker in Philipsov X-treme vision. Tako na 1/2 leta. Une ta najcenejše pa svetijo še danes....
Če bi bil feler na napeljavi, bi tut ta najcenejše crkavale. Ni tako?

Glej moj post na to temo,
manj svetlobe <-> debelejša nitka (daljša življenska doba)
več svetlobe <-> tanjša nitka (krajša življenska doba)
(.. ob predpostavki da sta napetost in tok podobna)

Sicer pa če žarnice crkujejo na 3 mesece in to kostantno gre za napako. Sicer je večina teh napak konstrukcijske narave in so prisotne od rojstva vozila do smrti, najpogostejše so:
- pregrevanje - slaba konstrukcija žarometa
- tresljaji - slaba konstrukcija nosilcev žarometov
- prenapetosti oz. nihanja v napetosti

.. pri prvih dveh napakah nimaš kaj, pri zadnji lahko rešiš težavo z "lastno" napeljavo. Ima pa 80% vozil, ki ima serijske napake pri crkovanju luči slednjo težavo. Nekdo je omenil daljša žica, ja načeloma ni tako slaba ideja. Daljša žica res blaži sunke, priporočam par 1000x daljšo žico od originala, ki ji rečemo kar "tuljava"!
zmaga.gif


Sicer pa vsak štromar (ni nujno da je "avtoštromar"), ki ima malce boljši voltmeter (da prikazuje graf napetosti/toka v dovolj visoki resoluciji) lahko locira prej omenjeno težavo in jo tudi zadovoljivo reši.

Moje izkušnje, še 12dni pa bo 1 leto od vgradnje novega kompleta Nightbreaker žarnic v kratke luči (H7 in H1). Torej zdržijo 1 leto če je napeljava OK.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No ja...
Prvo vgradnjo sem menjal po 3 letih. Nato pa po 6 mesecih prvega Nightbrakerja. Sedaj čakam da crkne še na drugi strani...