Citat:
Razredi v MotoGP-ju 2014:
Tovarniški razred (Marquez, Pedrosa, Rossi, Lorenzo, Bradl, Bautista, Smith, Pol Espargaro)
Elektronsko krmilno enoto za krmiljenje pogonskega agregata sestavljata strojna oprema (hardware) in programska oprema (software). Zadnja igra zelo pomembno vlogo pri nastavitvah pogonskega sklopa v fazi treningov in kvalifikacij ter je odločilnega pomena za rezultat na dirki.
Hardware je pri vseh moštvih isti in ga določa komisija Grand Prix, ki jo sestavljajo predstavniki Mednarodne motocikistične zveze (FIM), lastnika komercialnih pravic MotoGP (Dorna Sports), združenja konstruktorjev (MSMA) in združenja moštev (IRTA). Software si lahko vsako moštvo izbere po lastni presoji. 20 litrov goriva za dirko, 5 motorjev na sezono, razvoj pogonskega agregata zamrznjen.
Tovarniški razred s koncesijami (Crutchlow, Dovizioso, Iannone, Hernandez)
Letos bo v ta razred spadal samo Ducati, a je dosegljiv za vsakega konstruktorja, ki v prejšnji sezoni ni zmagal na suhi podlagi, ali za vsakega novega konstruktorja (recimo za Suzuki, ki se bo kraljevskemu razredu pridružil predvidoma leta 2015).
Elektronsko krmilno enoto za krmiljenje pogonskega agregata sestavljata strojna oprema (hardware) in programska oprema (software). Zadnja igra zelo pomembno vlogo pri nastavitvah pogonskega sklopa v fazi treningov in kvalifikacij ter je odločilnega pomena za rezultat na dirki. Hardware bo pri Ducatiju isti kot pri vseh drugih moštvih, software pa si bo italijanski konstruktor izbral sam.
24 litrov goriva na dirko, 12 motorjev na sezono. Omogočen razvoj pogonskega agregata, dodatna mehkejša zadnja guma in dodatna testiranja kot v odprtem razredu. Količina goriva se bo zmanjšala na 22 litrov, če bo Ducati v letošnji sezoni dosegel zmago ali dve drugi mesti ali trojne stopničke na suhi podlagi. Če bo Ducati v tej sezoni trikrat zmagal, bo izgubil tudi privilegij mehkejše zadnje gume. Vse naštete koncesije so v veljavi do 2016, ko bo za vsa moštva obvezen hardware in software, ki ga je določila komisija Grand Prix.
Odprti razred (vsi drugi dirkači kraljevskega razreda)
Elektronsko krmilno enoto za krmiljenje pogonskega agregata sestavljata strojna oprema (hardware) in programska oprema (software). Zadnja igra zelo pomembno vlogo pri nastavitvah pogonskega sklopa v fazi treningov in kvalifikacij ter je odločilnega pomena za rezultat na dirki. Hardware in software določa komisija Grand Prix.
24 litrov goriva na dirko, 12 motorjev na sezono. Omogočen razvoj pogonskega agregata, dodatna mehkejša zadnja guma in več možnosti za testiranja kot v tovarniškem razredu.