kar se tiče McLarna sem tudi sam najprej pomislil, če je mogoče problem na njihovi strani, glede na to, da so imeli spet nekaj problemov tudi s pogonskim sklopom.
je pa dejstvo, da so letos bile spremembe tudi v točki, ki se dotika "wheelnutov", tako da lahko, da so imeli kak feler tu not.
je pa zanimivo, da so letos se največ dotikali "sidepodov", kjer je aerorazvoj še najbolj stagniral do lani, ko je Ferrari predstavil ekstra visoke zračnike, pa je zanimivo, kako jih je par ekip letos tudi povzelo.
kar se tiče haloja ... to bo vsaj za letošnjo sezono ostalo, ker je preveč kompleksen del avta - vsaj kar se tiče aerota - če bi sredi sezone šel dol, bi se celotna aerodinamika lahko podrla - npr., lani so tako malo testnih krogov s halojem naredili zaradi problemov s hlajenjem motorja, kar pomeni, da je "airflow" konkretno drugačen.
kar se pa voznikov tiče, pa imajo nekoliko bolj udobno vožnjo, ker prej jim je zračni tok lahko v določenih pozicijah vlekel čelado dol z glave, zdaj bo tega lahko manj ...
noben ni opazil, kako so dirkalniki v zadnjem delu ozki in koliko prostora imajo za sidepodi?