Excel

Leon2007

Fizikalc
12. mar 2011
1.662
29
48
58
Horjul
Tudi jaz mam eno vprašanje in sicer, zakaj se mi pri odpiranju obstoječega shranjenega dokumenta, vedno odpre še en zavihek prazen list?
 
5. avg 2011
1.054
196
63
Okolica Ormoža
Excel ima privzeto nastavitev, da se ob odprtju novega dokumenta odprejo trije listi, kar pa lahko v nastavitvah spremeniš. V obstoječem dokumentu pa se postavi na jeziček praznega lista (spodaj), klikni desni gumb miške, izberi "Izbriši" in shrani dokument. Ob naslednjem odpiranju ne bi smelo več biti praznega lista.
 
Nazadnje urejeno:

Leon2007

Fizikalc
12. mar 2011
1.662
29
48
58
Horjul
Mislil sem tako. Ko odprem že shranjen dokument se mi odpre en nov dokument, ki pa je prazen, torej kot da bi odprl pač Excel in se ti postavi prazen dokument v katerem potem vnašaš podatke. To me namreč moti.
 
5. avg 2011
1.054
196
63
Okolica Ormoža
Če te prav razumem, se ti ob odpiranju tvojega že shranjenega dokumenta odpre dodatno še nov, prazen dokument? Pa še nekaj razjasniva: v začetku govoriš o "novem, praznem listu", v nadaljevanju pa o "novem, praznem dokumentu". To sta dve različni zadevi, zato napiši, kaj se pravzaprav odpre.
 
Nazadnje urejeno:
5. avg 2011
1.054
196
63
Okolica Ormoža
Nisem še videl takšnega primera. Predlagam, da odpreš Orodja, Možnosti, Splošno in se prepričaj, če je odstranjena kljukica pri Seznamu nedavno uporabljenih datotek. Mogoče bi lahko bil razlog v tem, nisem pa prepričan.