EU časti tečaj varne vožnje na Vranskem

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
A obstaja kaksna varjanta, da kupis trening varne voznje kaj bolj poceni, razen tega da si komitent Triglava? 160+ eur se mi ne zdi ravno malo
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.513
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Da... nekaj popusta je se za clane AMZS ... Ob osnovnem clanstvu je cena 129,60€, ob canstvu plus pa 81,00€. Cena za dijake in studente je tudi nekoliko nizja (145,80€) ...


http://www.amzs.si/?podrocje=449

20100529-1utryfab14km8qdtdwcrwcms5e.jpg




Predlani, ko sem sel na ta tecaj, je bil se novoletni popust... tako, da je mene prisel takrat tecaj okoli 115€ (clanstvo AMZS + prednovoletni popust) ...


 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
153
63
Celje
Ekola, bili, odvozili... Sicer je tecaj glede na standardnega placljivega nekoliko okrnjen, ampak vseeno je bilo hudo zabavno.

Za tiste, ki vas je strah za avtomobile...najhujse,kar se vam lahko zgodi so malce smrdece zavore in stotinko milimetra manj profila na gumah... V bistvu se je moja lubica konkretno pretegnila sele pri zadnji vaji varnostne razdalje, ki se je v praksi razvila v mini dirko po poligonu in le tam so se hitrosti priblizale avtocestnim.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Se opravičujem nevednosti ampak kaj pridobim s tem tečajem razen dodatnih izkušenj? Se mi zadeva kje upošteva pri registraciji (kak dodaten bonus) ali...? hvala
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
153
63
Celje
Dve vaji se ne izvajajo, zaviranje po klancu navzdol+ovinek v desno in se ena,pozabil katera. Pa teorija je malce drugacna. Vseeno pa se obdela slalom,spodnasanje zadka,krog za spoznavanje pre/podkrmarjenja,zaviranje navzdol na mesani mokri podlagi,izogibanje vodni oviri na mokri podlagi in varnostna razdalja. Ta zadnja je bila najbolj zanimiva...
smile-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Ta varnostna razdalja ko slediš inptruktorja ni del tečaja varne vožnje, ampak zgolj popestritev.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
začne se ob osmih (vsaj pri men je blo tko), do pol desetih je teorija, nato pa na poligon

po dveh vajah je kosilo, po kosilu pa še dve vaji
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ta vaja je standardni del nadaljvalnega tečaja. Kjer pa so hitrosti med 80 in 100 km/h. Tukaj pa že kuriš gume in zavore.
-slalom (za ogrevanje gum in rok)
-zaviranje na mešani podlagi
-zaviranje na mokri podlagi in lososov test (do 80 km/h) na mokri podlagi
-hidravlična plošča (med 35 in 45 km/h) a sune kar konkretneje
-zaviranje na polno z ABS v ovinek (med 50 in 90 km/h)
-zaviranje na polno z ABS in izogibanje oviri (80 do 100 km/h)
-varnostna razdalja (tudi do 120 km/h)

Opravil v maju.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
153
63
Celje
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Aja,pa traja do 15-te...

Aja... pise, da je zacetek 7:45 in da traja 8 ur
smile-1.gif

Začeli smo ob 8:00, do cca. 8:45 je bilo nekaj teorije, ob 9:00 smo šli na poligon. Do 12-te smo obdelali tri vaje, potem ura za kosilo, od 13-te do 15-te pa še tri. Na poligonu pa se dela v dveh skupinah po 10 avtomobilov.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Soulman je bil najboljši.
aplauz.gif


Mene je pa večinoma že bolela noga od do FULA zaviranja.


Zadnja vaja je bila pa res super. Lepo je avto kdaj takole prepucat, ko veš da si sam (no ja, razen inštruktorja) na progi.
cheer.gif

Enkrat sem na števcu na hitro ujel da je 110 km/h, tako da hitrosti niso bile majhne potem pa na polno žlajf, pa še po klancu navzdol. Je bil avto po moje kar fajn šokiran, ker takega manevra hvalabogu še nisem potreboval. Se pa takoj ustaviš tudi pri taki hitrosti na suhem asfaltu, druga pesem je tista mokra gladka podlaga. Moje gume se niso najbolj razumele s tisto poledico.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.499
5.790
113
evo ko ste prvi fertik. kak je? je mozno da greta 2 osebi z enim avtom? ali je bolje če gre vsak ssvojim?
Je inštruktor zraven v avtu? al je oni varjanta preko vokitokija.
drugo vprašanje je ok na letnih gumah, al je bolše zimske montirat za tisti dan in tiste gladke podlage?
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
ksz..

Uf, tole je pa res okrnjen tečaj preko nagradne igre!
Sem bil prejšnji mesec na "redno plačanem" in nas je bilo 6 avtov pa časa več kot dovolj za veliko ponovitev vožnje... Skratka bilo je super-fino-fajn
smile-1.gif


Evo en utrinek:



Avgusta grem še enkrat - preko te nagradne igre
smile-1.gif
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Vsaka oseba s svojim avtom!!!

Vsak ima svoj vokitoki pri sebi, inštruktor pa ti daje navodila, ki jih slišijo vsi. Komunikacija je samo enosmerna.

Ti kar imej letne gume. Boš še bolj občutil gladkost podlage.
Dva sta imela zimske in sta bila na gladkih podlagah v svoji kategoriji, ker je bil oprijem boljši kot pri letnih, ampak razlika vseeno ni bila tako velika.
Na kombinirani podlagi sta se že izkazala slabše, na suhem asfaltu pa še precej slabše.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.265
153
63
Celje
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
drugo vprašanje je ok na letnih gumah, al je bolše zimske montirat za tisti dan in tiste gladke podlage?

Tudi jst glasujem za letne, pač za to, da okusiš "worst case scenario". Čeprav se tudi z letnimi da lepo vozit. Recimo na tistem krogu, kjer je polovica kroga z belo spolzko podlago smo imeli "tekmovanje", kdo ima najvišjo izstopno hitrost iz spolzkega dela. Rekorder na zimskih (R Clio) je imel mislim da 33km/h, jaz sem (z letnimi, spredaj 2 leti stare Fulda Carat Progresso, zadaj 4 leta stare Lassa krneki) prišel na 34, v zadnjem poizkusu pa sem "izgubil" proti Golfu V GTI na letnih gumah, ki je dosegel 35 km/h.

@Pediater:
redface-1.gif