Zadnjih čase so problemi, potem pa na ZPS najdem tole:
Vir: ZPS
Sicer še dela, ampak logiranje traja 5 minut...
Po drugi strani pa ga itak verjetno uporablja le še malokdo. Jest mam njihov acc že od začetka, ampak ga še vedno kdaj uporabim - če se je treba kje registrirat s pravim mejlom. Pošta pa prihaja z nekajurno zamudo...
Citat:
Ukinitev storitve email.si
Sreda, 04 Marec 2009 14:06
emailsi2Slovenski ponudnik brezplačne e-pošte email.si je ukinil svojo storitev, uporabniki te storitve pa o tem sploh niso bili obveščeni.
Zakonodaja nikjer izrecno ne določa obveznosti ponudnika spletne strani do potrošnikov. Pogoje uporabe oblikuje torej ponudnik sam. V konkretnem primeru je ponudnik v pogojih uporabe zapisal, da ponuja storitev brezplačne elektronske pošte. Uporabniki so se s pristopom k splošnim pogojem uporabe strinjali s tem, da ponudnik ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi lahko nastala kot posledica uporabe storitev email.si. Prav tako si je podjetje v svojih splošnih pogojih uporabe pridržalo pravico, da lahko svoje storitve ukine z razlogom ali brez njega, kadarkoli in s takojšnjo veljavo.
Taki pogoji uporabe so nepošteni do potrošnikov, saj jih postavljajo v izrazito neenakopraven položaj. Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov podjetje ne sme postavljati pogojev, ki so do potrošnika nepošteni, t.j. če v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank ali če nasprotujejo načelu vestnosti in poštenja. Zlasti pa se za nepošten pogodbeni pogoj šteje npr.:
* določba, po kateri lahko podjetje odstopi od pogodbe v vsakem primeru
* določba, ki izključuje odgovornost za škodo, ki jo podjetje povzroči namenoma ali iz malomarnosti
* če podjetje enostansko spremeni pogodbene pogoje, ki so bistveni za pogodbeno razmerje.
Poleg tega, da na ZPS menimo, da so pogoji do potrošnikov nepošteni, bi po našem mnenju ponudnik moral tudi na primeren način obvestiti lastnike poštnih predalov, da svojo storitev ukinja.
Presoja, ali gre za nepoštene pogodbene pogoje, je v pristojnosti TIRS oziroma sodišča. Škodo, ki je potrošnikom nastala zaradi nemožnosti uporabe podatkov, bi morali potrošniki uveljavljati prek sodišča, ob predpostavki, da bi višino škode lahko utemeljeno dokazali.
Vir: ZPS
Sicer še dela, ampak logiranje traja 5 minut...
Po drugi strani pa ga itak verjetno uporablja le še malokdo. Jest mam njihov acc že od začetka, ampak ga še vedno kdaj uporabim - če se je treba kje registrirat s pravim mejlom. Pošta pa prihaja z nekajurno zamudo...