Kaj pa barva svečke (dokler ta še ne "crkne") pove o dogajanju v cilindru, ki "uničuje svečke", če se jo primerja z barvo ostalih treh svečk? In je ta svečka res zanič (enako cuka tudi, če jo prestaviš na kak drug cilinder), ali samo demontaža in ponovna montaža kabla / tuljave začasno odpravi težavo? Da bi kakršnakoli električna napaka skurila svečko, zelo zelo težko verjamem...
Vzrok edinega primera zelo pogostega crkovanja svečke na enem cilindru, ki sem ga srečal v praksi, je bil "prepihan" sesalni ventil, zaradi česar se je ob vsakem delovnem taktu del zgorele zmesi vrnil v sesalni kanal. Je vredno preveriti z meritvijo kompresije. Druga možnost, ki mi pade na pamet, pa je (delna) okvara šobe na tem cilindru in posledično pregrevanje in odpoved svečke. V obeh primerih pa bi se to kazalo na barvi svečke, dokler ta še ne crkne.
LP, Skiny