Električno kolo

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.533
1.129
113
Celodnevni izlet naj bi imel koliko km? 100?
V tem primeru je pametno imeti polnilec s seboj (ce se lahko kam vstekas) ali pa se eno baterijo (ampak to spet ni dzabe)
Ne, vsega skupaj max 70. Od tega 20 km ravnine, nato 15 km vzpona in nazaj 15 km spusta in 20 km ravnine.

Letim pogledat enega 29 col "S" velikost s 625 WH baterijo. Baterija bo to zdržala, mi bo lahko bidone podajal. Hec je, da moram videti, če lahko varno vstopi vstran, ker so težki in da lepo doseže balanco.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.533
1.129
113
Če bo stiskal bremzo na celem spustu, potem nima dovolj izkušenj za tako turo, se ti ne zdi? In kot odgovoren starš, ga pelji raje na kako lažjo, recimo v gozd ali makadam kjer ni prometa. Krvavec je zelo strm in precej prometen.
Fant ima že kar nekaj spustov za sabo, tako da ve kako in kaj. Cesto pa tudi zelo dobro poznam in sem zato napisal, da bomo veliko na bremzi, ker bo šlo lepo po pameti...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.533
1.129
113
Odgovorim sam sebi, če bo komu prišlo prav....

Izlet uspel. :zmaga: 625 wh baterija zdržala bp. Prišla do vrha Krvavca, pa mu je ostalo še natančno 70% baterije. :zmaga: Torej: 20 km ravnine, 15 km vzpona do plaže.

Bicikel je bil Focus Jarifa S, ima pa stopnje: OFF/ECO/Tour+/eMTB/TURBO. Po ravnem je fural večinoma ECO, v klanec TOUR, malo eMTB. Tako da so bile vse skrbi odveč. Tudi zavore je lepo dosegel. Je pa res dobro, da otrok dobro iz sedeža dol stopi, so le precej težki. Med samo vožno gor ali dol, pa ni bilo nobenega problema...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.533
1.129
113
Ja, na test. Sin si je želel pač iti poleg, pa sva naredila skupen izlet. Pa sem iskal primerno kolo, glede na to, da mu še malce manjka do 150 cm. Pa se mi ni sanjalo kako je z baterijo. Sedaj mi je vse kristalno jasno. Faktorjev je itak en kup.

Sva pa še današnji dan izkoristila in skočila na Jošta (10 km ravnine in nato vzpon), pa mu je na vrhu ostalo še 85% baterije. Pa je 95% fural na opciji TOUR.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.264
6.818
113
Na krvavec se nisem sla. Kako je to v primerjavi z Joštom? Tega zvozim, ampak sem na meji... je krvavec kdaj tok strm? Naceloma mi dolzina ni tok problem kot, ce se cesta pokonci postavi, pol pa plezaj. Tako mi je jost npr izziv ko z Javornika ali kaj je tista vas desno gor zaviješ pa ta zadnji ovinek...

Je drugace asfaltna pot na krvavec. Naceloma mi je vseeno, cestaka nimam zrihtanga letos, ker se nerada po cesti vozim, ampak iz firbca vprasam...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.533
1.129
113
Krvavec ni nikjer tako strm. Krvavec je zoprn na začetku 2km, takoj iz Grada imaš naklon 10-11%, vmes se občasno dvigne na max 12-13. Ta del zna biti tudi zelo vroč, ko se skale segrejejo pa še črn asfalt je in ti že na začetku načne duha... Ko jaz to zvozim, vem da je zame najhuje mimo (10-15 minut trpljenja).
Potem zaviješ v križišču levo (proti Ambrožu), kjer te kmalu počaka ravnina, oz. celo nekaj spusta. Pred Stiško vasjo glavna ceste zavije desno, tu pa te čaka vzpon povprečno 9%, vmes se občasno dvigne na max 10-11%, vmes tudi spusti. Ko prideš do Ambružarja (padalci) te pa malo naprej za ovinkom, kjer je vodno zajetje, spet čaka težkih slabih 10 minut (cca. kilometer), kjer se naklon dvigne do 16%. Potem pa se spet 9% vleče vse do rampe na Jezercih.
Tu je pa sedaj asfalt speljan vse do zgornje postaje gondole in do Hotela Krvavec. Od rampe do Hotela je slabe 3km. Dobra 2km imaš cca. 3-4% naklona, nato pa se zadnji slab km dvigne na 16%, kjer greš mimo adrenalinskega parka, po serpentinah mimo parih penzionov do samega Hotela.
So pa na tem novem asfaltu še odcepi za desno (Križka, Viženčar), pa se ves čas drži leve, da prideš do Rozke pa potem pod gondolo v smeri Hotela. Pa bodi pazljiva, ker je včasih prometa (pešci, živali, kolesarji, avtomobili, štirikolesniki) kot na Celovški.

Skratka, tako strmo ni kot na Jošta, kjer imaš celo 18%-20, je pa daljši. Zato si samo ujami svoj ritem pa grizi...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.400
2.761
113
Kako pa je naprej na vrh Krvavca? Kolk % pa je Zvoh? A na Zvoh je opcija samo naravnost gor po tlakovcih ali se da kaj goljufat cik cak levo desno.
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.799
-1.345
63
Zvoh je brutalen, cik cak ne boš zvozil po travi levo, ker je precej kamenja. Edina opcija so tlakovci, pa še to je za bruhat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: KStoner

guardy

Guru
3. avg 2007
8.495
1.080
113
Obišči stran
To je isto kot motor, ko si ga omislijo ljudje v "penziji", ki ga prej nikoli v lajfu niso uporabljali... Žal velikokrat precenijo svoje zmožnosti...
 

valdo

Fizikalc
31. dec 2008
119
27
28
To je isto kot motor, ko si ga omislijo ljudje v "penziji", ki ga prej nikoli v lajfu niso uporabljali... Žal velikokrat precenijo svoje zmožnosBistveno
Bistveno je to da je kolo "električno" ... zalepijo sliko divjega bajka in napišejo "Električno kolo (slika je simbolična)"
kot da se nesreča ne more zgoditi z navadnim kolesom ... sam populizem oz. napihovanje
komentirajo pa lahko samo tisti, ki poznajo celotno zgodbo tudi ozadje,
ostalo je "prazno" nakladanje in pametovanje (vključno z mojim)

Pogosto se vozim 50+km/h,
dosedaj sem najhujše poškodbe imel pri padcu s kolesa pri hitrosti ~8km/h
na ravnem, v mestu ob nošenju čelade,
tako da "pametnemu" dovolj, ko te sreča zapusti si v *izdi
 
  • Všeč mi je
Reactions: GStar in jonny77

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.521
2.416
113
Pomurje
Bistveno je to da je kolo "električno" ... zalepijo sliko divjega bajka in napišejo "Električno kolo (slika je simbolična)"
kot da se nesreča ne more zgoditi z navadnim kolesom ... sam populizem oz. napihovanje
komentirajo pa lahko samo tisti, ki poznajo celotno zgodbo tudi ozadje,
ostalo je "prazno" nakladanje in pametovanje (vključno z mojim)

Pogosto se vozim 50+km/h,
dosedaj sem najhujše poškodbe imel pri padcu s kolesa pri hitrosti ~8km/h
na ravnem, v mestu ob nošenju čelade,
tako da "pametnemu" dovolj, ko te sreča zapusti si v *izdi
Podpis
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.495
1.080
113
Obišči stran
Bistveno je to da je kolo "električno" ... zalepijo sliko divjega bajka in napišejo "Električno kolo (slika je simbolična)"
kot da se nesreča ne more zgoditi z navadnim kolesom ... sam populizem oz. napihovanje
komentirajo pa lahko samo tisti, ki poznajo celotno zgodbo tudi ozadje,
ostalo je "prazno" nakladanje in pametovanje (vključno z mojim)

Pogosto se vozim 50+km/h,
dosedaj sem najhujše poškodbe imel pri padcu s kolesa pri hitrosti ~8km/h
na ravnem, v mestu ob nošenju čelade,
tako da "pametnemu" dovolj, ko te sreča zapusti si v *izdi

Delno se strinjam. 80% upirabnikov električnih koles z navadnim niti pod razno nebi lezlo tam, kamor pridejo sedaj. In hitro je to preveč zahtevno....

Nesreče itq se dogajajo povsod, ampak probaš pa vsaj zase to "zminimizirat" kolikor se da.
 

valdo

Fizikalc
31. dec 2008
119
27
28
@ guardy, opravičilo,
moj odgovor ni bil komentar na tvoj post - po "nesreči" sem kliknil odgovori in
je zajelo kot repliko na tvoj post; potem pa se mi ni dalo več editirati - popravljati, brisati in vsa ta telovadba ...

bolj je bil mišljen kot komentar na članek v 24ur ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: guardy

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.799
-1.345
63
Veliko ljudi je začelo kolesarit šele s ponudbo električnih koles. Prav gotovo je težje obvladati električno kolo od klasičnega, sploh če ni izkušenj od prej. Nesreča pa se lahko zgodi prav tako z enim ali drugim, prav gotovo pa se da izogniti marsikateri situaciji, če imaš znanje in izkušnje še iz mladosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in krava

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.599
4.532
113
50
Na sončni strani ALP
Bistveno je to da je kolo "električno" ... zalepijo sliko divjega bajka in napišejo "Električno kolo (slika je simbolična)"
kot da se nesreča ne more zgoditi z navadnim kolesom ... sam populizem oz. napihovanje

To je isto kot pa s COVID-19. Možakar umrl v prometni nesreči in ker je bil pozitiven na SARS-CoV-2, je umrl zaradi korone...