eKolesa

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
E-Kolo...ehhhh za lenuhe :)
Isto kot dvigalo :)
Treba uporabljati tisto kar nam je dano dokler lahko in trenirati telo vsak moćen trenutek kateri nam je dan.
Pa ne bi zej nabijat električno kolo, da ga goniš toliko kolikor želiš...človeški um gre po liniji najmanjšega odpora tako, da bo vsak čim manj gonil sej vidim z lastnimi očmi te "kolesarje".
Jaz se nisem na tem vlaku ampak, ce ne rines ravno v klance, se tudi s "klasiko" ne bos pretegnil, ce ne bos res zavestno pritiskal.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.903
113
Z eKolesom prideš v klance, ki jih drugače ne bi premagal (kar pomeni, da pritiskaš ko konj, da prideš čez) in lahko po teh klancih uživaš v bolj znosnejšemu terenu (vsaj pri nas je tako..v štartu klanec za zniret, proti vrhu pa uživancija..peš ali z biciklom).
 

Priponke

  • 20221031_155504.jpg
    20221031_155504.jpg
    1,3 MB · Ogledi: 133
  • Všeč mi je
Reactions: krava

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.903
113
Med drugim tudi zato, ker e-kolesa v kombinaciji z množičnostjo puščajo kar lepe sledi za sabo na naravnih terenih. Bistveno bolj opazne od izvežbanih klasičnih mtbjevcev. Gneva smo pa deležni vsi.


Pod črto: e-kolesa so čisto kul, bolj so problem njihovi lastniki.

Tale je popolnoma bosa primerjava..ljuba duša.

Jaz se v gozdu držim načela ...če je pot tako velika, da gre po njej lahko traktor, grem tudi jaz ( je nimaš kaj uničevat). Torej se po peš potkah/stezicah ne vozim.

In klasičen uporabnik e kolesa ni toliko izvežban in se bo spuščal kontolirano in počasi, napram izurjenemu gorcu, ki bo norel na spustih in uporabljal peš poti..seveda bo ob tem razril komplet pot.


Mislim, da drži da so vedno krivi lastniki...oz njihova kultura obnašanja...z e ali brez.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.013
10.757
113
kod Džej-Zija
Ne vedno gledat stvari iz sebe. Ti si morda vzoren uporabnik, večina pa ni. Veliko sem na Golovcu v lokalnem legaliziranem bikeparku, pa tam vidim marsikaj. Je potegnjena špura za gor, reče se ji Vzpenjača, z lepo speljanimi ovinki za lažje premagovanje vzpona. Kaj naredijo električarji? Ovinki so jim odveč pa sekajo naravnost. So neštetokrat lastniki nastavljali veje in poskušali doseči, da bi se pravila upoštevalo. Še vsakič so električarji veje odmetali in veselo sekali ovinke naprej, da so nastale ravne špure, širše od tistih na ovinku.

Lastnik se lahko tega loti samo na dva načina: ali se vda v usodo in pusti špuro, kakršno so primitivci urezali, ali pa umakne soglasje in zapre svojo parcelo za bicikle. Oboje se je že zgodilo v omenjenem parku.

Tisto, ko govoriš o traktorjih, je kolovoz. Kolesarjenje po kolovozih je začuda še legalno in tam ne navadno ne e-kolo ne naredita omembe vredne škode. Jaz pa ne govorim o kolovozih, ampak o singelcah, predvsem v smeri navzgor.

Se strinjam o lastnikih koles in njihovi kulturi. Davno pred pojavom e-koles je bila med mtb kolesarji debata o ohranjanju poti pri spustih. Etika je nekako zapovedovala, da pot pustiš za sabo kar se da nedotaknjeno, da se torej ne vleče špur z zadnjim kolesom, če ni res absolutno nujno. Pa rinjenje v gužvo. Smo sami mtb kolesarji ponoreli, ko se je med nami našel bedak, ki je šel furat spust iz Šmarne gore po glavni poti v Tacen na sončno nedeljo popoldne, posnetek obesil na youtube in se zgražal nad gužvo pešakov. Če si idiot, si idiot, tu nimaš kaj.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Sem bil med vikendom malo na morju... To, kar se je razpaslo z ekolesi pa presega vse meje dobrega okusa... Dobesedno ne vem, če sem videl še navadnih koles za prste ene roke... Seveda potem po "moško" vožnja med ljudmi po peš poteh ipd...

Pa to dejansko ljudje kupujejo že otrokom?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.903
113
Sem zgleda še bivšega sodelavca zrajcal z e Kolesom... :evil: ..ga je šel danes pogledat, probat in ga bo verjetno kar vzel. Gledal je identičnega, kot imam jaz, le da jaz sem vzel XL on pa S (malo striževa po višini od povprečja, vsak v svojo smer :fredi:) - modelno leto 2021 in zato cenovno zelo sprejemljivi (1.750 EUR).

Že v penzionu, skoz aktiven (hribi, hoja, kolo..ni da ni), a ga je malo kap pošlatala in več ne more, predvsem pa ne upa predaleč, ker ne ve, a bo prišel nazaj (klancev se pa sploh izogiba, ker ni siguren, če jih bo zdelal).
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.111
4.080
113
Da obrnem žogico.

Eni bicikel vozijo/vozimo da kam pridejo, ne zato da pumpamo mišice in ego (aka višince in kilometrino). Za take ki gonijo samo za ego je boljše sobnoo kolo, si lahko doma, pa še povezan si direkt online z ostalimi konkurenti ki delajo isto (oz. greš v fitnes med svoje). Švicaš lahko k nor, lahko si nag (ni treba imeti pajkic), noben ti ne trobi in te skuša povozit ... pač jst ne vidim zakaj bi imel specialko, kupiš sobno kolo pa goniš.

Potem mosseero in uničevanje gozdne flore in favne. Mogoče je problem v mestnih kucelčih kjer se prevažajo e-MTB ampak pri nas v hribih uničujejo teren tisti z zaprtimi čeladami, ki pridejo z avtom do 1400nmv in se potem spustijo na 500nmv. Baje se temu reče downhill in spada pod kolesarjenje, meni sicer zgleda kot motokros brez motorja, namen je pa enak, kdo bolj razrije tla pod zadnjim kolesom (obvezno na koncu potke kjer je malo ravnine podriftat, to je kultura skoraj kot na smučiošču ko moraš pred vrsto za sedežnico čimveč folka pobelit s pršcem da si car). Seveda ko imaš lasten pogon, torej e-bike, ki gre sam v hrib nisi več kot downhiller omejen na to do kje se lahko pripelješ z avtom da se potem spustiš čimmdalj in čimhitreje, ampak se lahko "poceni" privlečeš na vsak popularen planinski kucelj in potem veselo šodraš po poti navzdol. Večji užitek za športnika je najbrž samo še metanje klopi in ostale imovine na sodnika in nasprotno moštvo na nogometni tekmi 2. slovenske lige.

Primarno pa je bicikel bil razvit kot sredstvo za prevažanja (od točke a do točke b) in če ga uporabljaš temu namenu je e-bicikel dobrodošla opcija, ker ti omogča da dosežeš tisto kar drugače nebi oz. dosežeš nekaj v krajšem času. Pa sedaj a je to pot v službo ali pa nedeljski izlet z družino je vseeno, namen tle ni da švicaš kot konj in da imaš kadenco na 120 v 30 stopinjski klanec. Za take ljudi je ebicikel samo razširitev opcij ki jih omogoča normalno kolo. Oz. če povem iz svoje izkušnje, če sem včasih kolo uporabljal za poti do par km (v štacuno, bife in nazaj), sedaj lahko grem na 30km dolgo pot z namenom da tja pridem in tam nekaj opravim (v železnino po vijake npr.) in e-kolo mi to omogoča v razumnem času (brez da bi moral prej imeti narejenih 5000km podlage in ne vem kolk km višinske).
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
dejansko gre vse v to smer, da se čimmanj matra...naj bodo to el.skiroji ali el.kolesa.
Če mene vpraša to izgubi ves čar kolesarjenja.

Meni je ravno to motivacija, vozim in pripravljam se na to, da potem lahko kam prilezem.
Tako smo vzgojena cela družina. Kot starš to potem prenašam na otroke.
In ko grem z otroci, prilagajam vožnje, ki so njim primerne...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.913
6.550
113
Nikol ni bila... Dejansko so eni imeli bicikle za v sluzbo pa nazaj. Pa na morje so jih vlekli, ko so kemper parkirali, da so v stacuno hodili. Dejansko ga eni imajo iz drugih namenov kot je fitnes, enim je zgolj prevozno sredstvo.

Z elektrifikacijo pa, seveda, marsikdo prileze visje in dlje in sploh gre. Pa kaj. Zakaj to tako moti in ogroža?