eKolesa

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.543
3.895
113
Ljubljana
hmpg.net
Načeloma so Decatlhonova kolesa zelo dobro ocenjena, posebej v svojem cenovnem razredu. Na hitro bi rekel, da so cenejša kot tale na tvojem linku. (ne posedujem ga, tako da iz lastnih izkušenj teško ocenjujem)
 

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.047
597
113
Načeloma so Decatlhonova kolesa zelo dobro ocenjena, posebej v svojem cenovnem razredu. Na hitro bi rekel, da so cenejša kot tale na tvojem linku. (ne posedujem ga, tako da iz lastnih izkušenj teško ocenjujem)
Rabim el. kolo predvsem za v klance. Zato me zanima kako se obnaša ta baterija ki je 48V in pa 690W. Zaradi višje napetosti je manj amperov. Zanima me kaj to pomeni v praksi. Tu je kar precej uporabnikov ki imajo el. kolesa zato bi potreboval njihovo mnenje. Klanci pa bodo dokaj kratki ampak za peš so kar precej hudi. Vsaj za mene. Recimo tam do 18%. Relacije pa bi bile do največ 40 km z 500 metrov višinske razlike. Mogoče kakšen meter višine več. Teža uporabnika pa cca 110 kg. Več ali manj pa asfalt, tu pa tam malo makadama.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Lani jeseni sem v tej trgovini kupil potovalno e kolo Vandijck Kali. Baterija 730 W, motor 250 W 80 Nm. Ne vem sicer, ali sta kolesi primerljivi. Zaradi zime sicer nisem kolesaril veliko, imam pa v okolici kar nekaj klancev, tudi 18 %. S kolesom sem zadovoljen, je pa kar težek - 28 kg. Za klance sem se moral malce navaditi, kdaj prestavljati. Če si v strmem klancu prepozen, ti tudi e motor ne pomaga. Navorski motor pomeni, da ti pomaga toliko, kot pritiskaš. Z nasveti prodajalcev sem bil zadovoljen. Zraven trgovine je kar strm klanec na Bellevue, kjer lahko preizkusiš izbrano kolo. Edino, kar mi je žal je, da nisem vzel "ženskega okvirja, saj je kolo kar visoko - "nizozemski" tip.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Pa še to, VanPowers ima integrirano baterijo. Če nimaš možnosti polnjenja, kjer je kolo spravljeno, potem ta model odpade. Pa tudi pozimi je baterijo dobro spraviti v temperiran prostor.
 

sirovstrudl

Zelenc'
1. apr 2024
1
2
3
Pa še to, VanPowers ima integrirano baterijo. Če nimaš možnosti polnjenja, kjer je kolo spravljeno, potem ta model odpade. Pa tudi pozimi je baterijo dobro spraviti v temperiran prostor.
Sicer izrecno piše, da je baterija snemljiva. Načeloma prodajalci o integriranosti govorijo, ko je okvir prilagojen, da je baterijo mogoče (lepo) vstaviti vanj.

Sicer se strinjam, če baterija ni snemljiva kolo močno izgubi na uporabnosti.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Drži. Mea culpa. Majhna slika na telefonu me je zavedla, ker je (pokrov) baterije enake barve kot okvir.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.047
597
113
Lani jeseni sem v tej trgovini kupil potovalno e kolo Vandijck Kali. Baterija 730 W, motor 250 W 80 Nm. Ne vem sicer, ali sta kolesi primerljivi. Zaradi zime sicer nisem kolesaril veliko, imam pa v okolici kar nekaj klancev, tudi 18 %. S kolesom sem zadovoljen, je pa kar težek - 28 kg. Za klance sem se moral malce navaditi, kdaj prestavljati. Če si v strmem klancu prepozen, ti tudi e motor ne pomaga. Navorski motor pomeni, da ti pomaga toliko, kot pritiskaš. Z nasveti prodajalcev sem bil zadovoljen. Zraven trgovine je kar strm klanec na Bellevue, kjer lahko preizkusiš izbrano kolo. Edino, kar mi je žal je, da nisem vzel "ženskega okvirja, saj je kolo kar visoko - "nizozemski" tip.
Ženski okvir, (nizek vstop, low step, eni jih imenujejo unisex...) pa zaradi tega ker mi je enkrat na desni nogi počila mišica in me sedaj po 15. letih zopet občasno boli. Sem ga preskusil in ga bom šel mogoče že jutri iskat, oziroma kupiti. Kondicijo imam, več ali manj za po ravnem ker dnevno prehodim do 15km, ko pa pride klanec se pa pojavijo težave. Pa tudi EMŠO kaže že kar precejšnje številke oziroma male kakor gledaš.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Ženski okvir, (nizek vstop, low step, eni jih imenujejo unisex...) pa zaradi tega ker mi je enkrat na desni nogi počila mišica in me sedaj po 15. letih zopet občasno boli. Sem ga preskusil in ga bom šel mogoče že jutri iskat, oziroma kupiti. Kondicijo imam, več ali manj za po ravnem ker dnevno prehodim do 15km, ko pa pride klanec se pa pojavijo težave. Pa tudi EMŠO kaže že kar precejšnje številke oziroma male kakor gledaš.
Ni potrebe po opravičevanju. Kupuješ, kar ti ustreza, in tu ni nobenega zveličavega prav.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.047
597
113
Ni potrebe po opravičevanju. Kupuješ, kar ti ustreza, in tu ni nobenega zveličavega prav.
Saj se ne opravičujem, samo hotel bi prečitati pluse in minuse kolesa ki ga nameravam kupiti. Tu je kar precej uporabnikov el. koles zato sem vprašal kako in kaj ter navedel zakaj sem se tako odločil (skoraj).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Rabim el. kolo predvsem za v klance. Zato me zanima kako se obnaša ta baterija ki je 48V in pa 690W. Zaradi višje napetosti je manj amperov. Zanima me kaj to pomeni v praksi. Tu je kar precej uporabnikov ki imajo el. kolesa zato bi potreboval njihovo mnenje. Klanci pa bodo dokaj kratki ampak za peš so kar precej hudi. Vsaj za mene. Recimo tam do 18%. Relacije pa bi bile do največ 40 km z 500 metrov višinske razlike. Mogoče kakšen meter višine več. Teža uporabnika pa cca 110 kg. Več ali manj pa asfalt, tu pa tam malo makadama.
Bolj od motorja (linka mi ne odpre) je pomembno kake so prestave na zadnjem kolesu. Jaz npr imam prekratko možnost izbire in bi rabil za res konkretne klance vsaj še 2 do 3 zobnike (jaz jim pravim krožniki) zato je moja najnižja možna hitrost cca 8km/h..če je klanec hujši tudi ob največji pomoči ne gre več.
600wh baterija zadošca pri meni (ali imam celo 500wh) za cca 100 km vožnje na eco način, če pojačaš moč ali klanec ustrezno manj...delam pa z lahkoto 50 km ture z kat nekaj višincev da porabim nekje pol baterije.
Osebno bi priporočal motor na pedalu. Na osi nito to..naj te nikar moč ne zavede (imam tudi takega pri hiši od malih dveh...razlika očitna v prid mojega kolesa..moj 75w na pedalih, njun 250 w na osi).

Če želiš pa res no limit kolo vzami Culta ki ima slovenski motor...Metrel (se mi zdi), tam je omejitev zgolj, da pades na hrbet od prestrmega klanca ( imata 2 sodelavca).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.047
597
113
Bolj od motorja (linka mi ne odpre) je pomembno kake so prestave na zadnjem kolesu. Jaz npr imam prekratko možnost izbire in bi rabil za res konkretne klance vsaj še 2 do 3 zobnike (jaz jim pravim krožniki) zato je moja najnižja možna hitrost cca 8km/h..če je klanec hujši tudi ob največji pomoči ne gre več.
600wh baterija zadošca pri meni (ali imam celo 500wh) za cca 100 km vožnje na eco način, če pojačaš moč ali klanec ustrezno manj...delam pa z lahkoto 50 km ture z kat nekaj višincev da porabim nekje pol baterije.
Osebno bi priporočal motor na pedalu. Na osi nito to..naj te nikar moč ne zavede (imam tudi takega pri hiši od malih dveh...razlika očitna v prid mojega kolesa..moj 75w na pedalih, njun 250 w na osi).

Če želiš pa res no limit kolo vzami Culta ki ima slovenski motor...Metrel (se mi zdi), tam je omejitev zgolj, da pades na hrbet od prestrmega klanca ( imata 2 sodelavca).
Pojdi na stran "kolesar" pa boš vse videl kaj ima od opreme. Drugače si pa verjetno mislil Domelov motor ki ima 115 nm navora. Ta ima sredinski motor. Hvala ti za odgovor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: vincent

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.047
597
113
Bolj od motorja (linka mi ne odpre) je pomembno kake so prestave na zadnjem kolesu. Jaz npr imam prekratko možnost izbire in bi rabil za res konkretne klance vsaj še 2 do 3 zobnike (jaz jim pravim krožniki) zato je moja najnižja možna hitrost cca 8km/h..če je klanec hujši tudi ob največji pomoči ne gre več.
600wh baterija zadošca pri meni (ali imam celo 500wh) za cca 100 km vožnje na eco način, če pojačaš moč ali klanec ustrezno manj...delam pa z lahkoto 50 km ture z kat nekaj višincev da porabim nekje pol baterije.
Osebno bi priporočal motor na pedalu. Na osi nito to..naj te nikar moč ne zavede (imam tudi takega pri hiši od malih dveh...razlika očitna v prid mojega kolesa..moj 75w na pedalih, njun 250 w na osi).

Če želiš pa res no limit kolo vzami Culta ki ima slovenski motor...Metrel (se mi zdi), tam je omejitev zgolj, da pades na hrbet od prestrmega klanca ( imata 2 sodelavca).
Še enkrat link:

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Bolj od motorja (linka mi ne odpre) je pomembno kake so prestave na zadnjem kolesu. Jaz npr imam prekratko možnost izbire in bi rabil za res konkretne klance vsaj še 2 do 3 zobnike (jaz jim pravim krožniki) zato je moja najnižja možna hitrost cca 8km/h..če je klanec hujši tudi ob največji pomoči ne gre več.
Daj na servisu zamenjat. OK, po navai ne spraviš več verižnikov, si pa lahko malo povečaš razpon in pomakneš k lažjim prestavam. Morda boš moral še verigo menjat, ampak nečeloma ne bi smelo biti težav.
Sem to nazadnje dal kar na novem naredit, je imel tudi predolge najkrajše prestave. Pa smo šli na 2 zoba večji zobnik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Aha. Bofangov motor na pedalih. Tole je povsem Ok opcija. Itak imaš cca 3 večje proizvajalce. Bofang, Bosch in Yamaha....vsi OK kvalitete, edino kolikor sem bral (testiral ne) moraš pri Bofangu ta večji navor vzeti z rezervo nikakor pa ni slabši od ostalih dveh.
Ima podoben problem kot imam jaz..9 prestav (žal se jih ne vidi na slikah) in znaš imeti enako težao kot jaz - v res hudih klancih. Teh 18% na asfaltu si ne znam predstavljat, glede na gladko površino mislim da bi vseeno moralo iti brez težav (tudi jaz imam drgače okoli 110 kil).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Daj na servisu zamenjat. OK, po navai ne spraviš več verižnikov, si pa lahko malo povečaš razpon in pomakneš k lažjim prestavam. Morda boš moral še verigo menjat, ampak nečeloma ne bi smelo biti težav.
Sem to nazadnje dal kar na novem naredit, je imel tudi predolge najkrajše prestave. Pa smo šli na 2 zoba večji zobnik.
Vem da je opcija, a v resnici redko kdaj tako zabredem v gozdu, da ne speljem, načeloma se raje držim asflata (in hriba), tako da za zdaj ne bom spreminjal.
Trenutno gledam za potopljiv sedež....ta bi mi zelo prav prišel.