Kater letnik pa je avto? (mogoče sem prezrl). Če je novejši, je EGR elektronski. Če je EGR zanč, se da to pogledat preko testerja. Da bi ti potem motor kej zajebaval, skorajda ni vrjanta. Spet, če ti gori lučka za motor, imaš pa 2 opciji-kupit EGR in ga menjat (kar je poceni in spet ni). Ali pa EGR blindirat, odstranit števce in prelept lučko z črnim izolirtrakom-in lučka ugasne
.
Ko/če avto prodajaš, rečeš, da si tazga že kupil in da nisi vedel.
Pa pazi-če boš EGR menjal, ga morš prej nujno nastavit preko testerja (tko smo mi 1ga ferderbal)
.
Je pa res, da, če nimaš EGR-a, bo poraba avtomobila malenkostno višja.
Govorim iz lastnih izkušenj, vendar za bencin motor...Ne vrjamm pa, da je (pre)velika razlika, da nebi isto veljalo še za dizlaše...