Na žalost res. Tega ne bi smeli dovolit uporabljat, pika. No ja, kolikor vem, se najdejo že tudi taki, ki znajo EDRje izkopit ...
Kako pa proizvajalec pride do teh podatkov, oziroma na kakšen način jih zbira?Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
disc proizvajalcu, da izboljša sistem varnosti...
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
V bistvu je tukaj predvsem vprašanje lastništva podatkov. So podatki na Q7 od lastnika avta ali od VW.
Jaz mislim, da proizvajalec brez jasnega soglasja lastnika ne bi smel zbirati nobenih podatkov.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Podatki so praviloma last proizvajalca vozila, v nekaterih primerih celo proizvajalca posameznega modula, ki si logira določene podatke.
In v praviloma ostajajo v vozilih ter se sprotoma brišejo, oz. je na voljo le omejena zgodovina za diagnostične namene.
Itak formati in dekoderji niso javno objavljeni.
Recimo pri Toyota Safety Sense Premium sistemu, sistem shranjuje posnetke prednje kamere v situacijah, ko je prišlo do avtonomnega avtomatskega zaviranja. Pa noben na Toyota servisu ne bo znal slike ven potegnit. Bo moralo iti na kak Denso na Japonsko.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Podatki so praviloma last proizvajalca vozila, v nekaterih primerih celo proizvajalca posameznega modula, ki si logira določene podatke.
In v praviloma ostajajo v vozilih ter se sprotoma brišejo, oz. je na voljo le omejena zgodovina za diagnostične namene.
Itak formati in dekoderji niso javno objavljeni.
Recimo pri Toyota Safety Sense Premium sistemu, sistem shranjuje posnetke prednje kamere v situacijah, ko je prišlo do avtonomnega avtomatskega zaviranja. Pa noben na Toyota servisu ne bo znal slike ven potegnit. Bo moralo iti na kak Denso na Japonsko.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Podatki so praviloma last proizvajalca vozila, v nekaterih primerih celo proizvajalca posameznega modula, ki si logira določene podatke.
In v praviloma ostajajo v vozilih ter se sprotoma brišejo, oz. je na voljo le omejena zgodovina za diagnostične namene.
Itak formati in dekoderji niso javno objavljeni.
Recimo pri Toyota Safety Sense Premium sistemu, sistem shranjuje posnetke prednje kamere v situacijah, ko je prišlo do avtonomnega avtomatskega zaviranja. Pa noben na Toyota servisu ne bo znal slike ven potegnit. Bo moralo iti na kak Denso na Japonsko.
in če te podatke zaradi razjasnitve povzročitve nesreče s smrtnim izidom zahteva sodišče, se ti podatki lahko uporabijo.
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Hmm...torej avto pelje prehitro, podre pešca, ta umre. Voznik pravi, da ni peljal več kot 35 kmh, peljal pa je v resnici 75, na cesti blato ali voda ali sneg, tako ni bilo mogoče izmeriti zavorne poti (en tak primer pač).
S to zadevo bi lahko ugotovili, da je ded peljal 75 in je to bilo krivo za smrt pešca. Enako bi lahko politik koga podrl v bosni ali kakor koli pač.