Je že kdo imel podoben primer:
v četrtek sem na eBayu kupil (buy now) now izdelek (avtodel), ki je imel precej prenizko ceno glede na druge ponudnike. Prodajalec je nemški trgovec z 99,8% rejtingom. Izdelek sem tudi takoj plačal, poštnina je bila primerljiva z vsemi ostalimi (15€).
Danes dobim sporočilo prodajalca, da je prišlo do tehničnih težav pri vnosu oglasa in da cena ni bila pravilna, zato mi bodo vrnili denar takoj ko bodo utegnili (???).
Glede na njihove AGB (splošne pogoje poslovanja) nikjer ne navajajo možnosti napake pri vnosu in zaradi tega stornacije naročila. Sam sem jim odpisal, da pričakujem dobavo izdelka kot je bilo v oglasu do 29.6. in da bom v nasprotnem o nepošteni praksi obvestil eBay (itak dobijo negativno) in inšpekcijo.
A je kdo že imel podoben primer in kako se je razrešilo? To da dobim denar nazaj in kupim drugje po 5X ceni mi je jasna rešitev.
v četrtek sem na eBayu kupil (buy now) now izdelek (avtodel), ki je imel precej prenizko ceno glede na druge ponudnike. Prodajalec je nemški trgovec z 99,8% rejtingom. Izdelek sem tudi takoj plačal, poštnina je bila primerljiva z vsemi ostalimi (15€).
Danes dobim sporočilo prodajalca, da je prišlo do tehničnih težav pri vnosu oglasa in da cena ni bila pravilna, zato mi bodo vrnili denar takoj ko bodo utegnili (???).
Glede na njihove AGB (splošne pogoje poslovanja) nikjer ne navajajo možnosti napake pri vnosu in zaradi tega stornacije naročila. Sam sem jim odpisal, da pričakujem dobavo izdelka kot je bilo v oglasu do 29.6. in da bom v nasprotnem o nepošteni praksi obvestil eBay (itak dobijo negativno) in inšpekcijo.
A je kdo že imel podoben primer in kako se je razrešilo? To da dobim denar nazaj in kupim drugje po 5X ceni mi je jasna rešitev.