e bike?

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Sem prebral, kar je OT napisal in moje mnenje je, da je v vsakem primeru treba razmisliti, kako lahko oseba vozi kolo okrog, ker je to očitno želja. Po mojem praktično ni variante, da oseba, ki se ji moči zmanjšujejo, dviguje katerokoli kolo v prtljažnik avtomobila. Tudi 12 kg težko kolo, postane prenerodno in pretežko zato. Mogoče kombi in neka klančina po kateri lepo zapelješ kolo v prtljažnik in je tam fiksirano pokonci. Če gre za osebni avto, mora biti prtljažnik zadaj, torej na kljuki ali opel varianta, ki se izvleče, če to sploh še obstaja.
Potem pa iskati primerno kolo, kjer sta doseg in moč motorja nepomembna, oziroma velja "manj je več". Na papirju se mi zdi ok kak Specialized, denimo kaj iz družine turbo vado.

Prej preverite kako osebi ustreza nižja moč pomoči pri teh "olajšanih". Specialized ima recimo 320wh baterijo in 35Nm navora, kar je tehnično zelo malo. Za po ravnem ni problema, ampak za v klanec pa je lahko premalo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
10.5kg tako iz prve, klik

Ampak bicikle zelo "olajšane" se dobi itak personalizirane, okvir ki zdrži natanko tvojo maso, zavore ki so ravno za tvojo maso ipd. pač žrtvuje se "varnostni faktor" okvirja in komponent za potrebe nižje mase. Seveda v klasičnem bicikliranju je to "profi" rang, ki pa ga za e-kolesa niti ne rabiš oz. ni ravno združljivo kar pa ne pomeni da se ne da naredit.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Za starejšo osebo je kvečjemu prednost in bolj varno, če je moči manj in je manj brutalna. Padcev z e-bike med starejšimi je kar nekaj. Kar sploh ni čudno, ker naenkrat vozi "motor", ki ga ni nikoli v življenju in ima še enkrat več kg kot navadno kolo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.023
10.768
113
kod Džej-Zija
10.5kg tako iz prve, klik

Ampak bicikle zelo "olajšane" se dobi itak personalizirane, okvir ki zdrži natanko tvojo maso, zavore ki so ravno za tvojo maso ipd. pač žrtvuje se "varnostni faktor" okvirja in komponent za potrebe nižje mase. Seveda v klasičnem bicikliranju je to "profi" rang, ki pa ga za e-kolesa niti ne rabiš oz. ni ravno združljivo kar pa ne pomeni da se ne da naredit.
Tale je cca edini, pa še ta tehta 10,5 kg.

Masovne produkcije okrog 10 kg trenutno enostavno še ni. Se pa dela na tem.

Zanimivo bi bilo, če bi se naši mojstri pri Berku lotili e-superlightov. Ker klasične superlighte že obvladajo. Specialke s 4 kg npr.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Mogoče se da v Beljaku testirati ta sistem https://www.add-e.at/.
Kar tako jaz tega ne bi upal kupiti. Je pa gotovo lahko, montira se na obstoječe kolo, kar je lahko za nekoga tudi prednost.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Za starejšo osebo je kvečjemu prednost in bolj varno, če je moči manj in je manj brutalna. Padcev z e-bike med starejšimi je kar nekaj. Kar sploh ni čudno, ker naenkrat vozi "motor", ki ga ni nikoli v življenju in ima še enkrat več kg kot navadno kolo.
Ce bi se ljudje zavedali razlike med tourqe senzorjem in speed swnzorjem, bi bilo teh padcev veliko manj.
Ker pa je glavna cena in se nabavlja poceni sranja z speed senzorjem za dodatek se brez stikala na zavorah so pa pizdarije .....

In pa .... ostane brez vozniske, star 85 let in potem si kupi e kolo, prej nikoli kolesaril ....


Videno vse v zivo .....
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Padajo tudi s tourqe senzorjem. Prvi problem je že teža takega mopeda.
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Se enkrat. Cena je drugotna - seveda ne ponujat stvari za 6.0000 eurov.
Prvi kriterij je teza. Vzemetenja se ne rabi. Moc motorja in navor sorazmerno majhna..

Kje si videl kaj za 10 kg?
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Kako je s temi navori? Kaj pomeni 35Nm? Maximalen trenutni navor, ali je ta motor to sposoben v povprecju vrtet pol minute?
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.039
996
113
Zgoraj je kar nekaj predlogov , cene 2-4.5k€, teže 15kg +-2kg.
To pač trg zdaj ponuja, za "normalen" denar, lažjih ni....oz.
Cca 10kg so specialke za bistveno več €, ki pa glede na napisano ne pridejo v poštev.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
A sedaj se tekmuje kdo bo lazji pecikl najdu? A ne bi rajsi prvo pogledal oz prebral kdo bo to kolo uporabljal?
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.427
2.584
113

How E-Bike Battery Fires Became a Deadly Crisis in New York City


 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.987
357
83
tam ko se terc po tori rola
Oseba je v mladosti sicer vozila specialko in zna sedet na biciklu (ni treba holandskega bicikla)

Oseba imma trenutno mtb z feder vilcami, ki so fiksirane - torej se vzmetenje ne rabi.
Kar se oblike tice, bi bilo dobro da nima srednje cevi ali da je nima previsoko. Oseba ne more dvigovati nog previsoko.
90% asfalta, 10% utrjenega makadama ali kock. Nobenih kolovozov.
Bistven faktor je teza. 25 kg bicikla oseba sama ne bo mogla pobrat.
Vem, odgovarjam na leto dni staro vprašanje, pa vseeno... Verjetno je sedaj zadeva že rešena. Sem pa včeraj na naši kolesarski avtocesti opazil ogromno električnih koles (roko na srce, zadnje leto je enormen porast električarjev), v bistvu 60-70% je električnih. Pa me prehiti skupina elektrikarjev, zadnji je vozil eden s specialko. Malo bolj pogledam... :oops1: -tudi električen. Ti šment.... sem jih sledil kakšnih pet kilometrov, 25/uro... Mi je pa zanimivo bilo, mlad junc na elektro specialki... Pa, dobro... No, v glavnem, nisem še videl kdaj prej elektro specialke. In kar je zanimivo, čez par kilometrov srečam še enega na E-specialki...
 

frenk_v

Pripravnik
4. dec 2011
138
3
18
Da ne odpiram nove teme

Kak predlog za mestno el. kolo, zlozljivo ali podobne visine kot zlozljivo,
mora pa imeti full elektro oz moped mode.
 

frenk_v

Pripravnik
4. dec 2011
138
3
18
mi zadosca 25kmh, ni mi pa za celado, registracijo ...
zaradi zdravstvenih tezav pa ne morem poganjat