Dsg menjalniki

huawei

Zelenc'
6. mar 2025
21
3
3
lp
Kako so zanesljivi rabljeni dsg menjalniki, po večini delujejo in ljudje nimajo problemov kot pravijo, po drugi strani pa imajo polno težav in dragi servisi, če gre kaj narobe, kako je s tem.
Primer, če ima avto 130.000km, bi moralo olje bit že menjano 2x, a mislite da se držijo ljudje pravil menjav olja v menjalniku.
Hvala
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.341
6.597
113
Na 60k se menja olje, torej 2x.

Sicer pa meni malo trzne, ko iz D dam v N. Pač v D vedno malo naprej vleče, in ko gre v N se to pač čuti, da več ne vleče. Sicer je to bila druga tema, ampak sem napisal kar tukaj, ker tisto je iz 2018 topic.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.813
6.757
113
tega, da imajo dsgji za višje navore še vedno interval na 60k nisem vedel, sem predvideval, da imajo vsi na 120

dq381 je sicer najbrž večina dsgjev, ki so v passatih, golfih, škodah itd.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.341
6.597
113
Qrba, ko ni več servisnih knjižic na papirju, potem pa vsi malo tavamo v temi. Meni so vsi svetovali menjavo na 60k, pa vidim da je res interval na 120. Pa verjetno bom res menjal na 60k.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
925
103
43
select 1 from dual;
Večina avtov pri nas ima verjetno res DQ381 ali DQ200. Ampak itak potem lahko uvoznik določi kako bo zahteval menjavo za jamstvo.

Jaz imam zdaj DQ400e in imam na 60k, kar mi je OK. Po drugi strani so mi pa prvič nastavili dinamični servisni interval, tako da bo redni servis na 30k in ne na 15k kot na prejšnjih avtih. Bodo pa verjetno v vsakem primeru hoteli olje v motorju zamenjat, čeprav bom 30k naredil v manj kot letu, bencinski motor bo imel pa tako na oko 2500km obratovanja v tem času. Ampak glede na 6 letno jamstvo, je treba po njihovih notah igrat.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.790
187
63
Novi DSGji po spustu zavore ne speljejo sami. Morda cisto cisto rahlo lezejo naprej.
Kako vam pa kaj stari DQ250 (6 stopenjski, mokri) speljujejo? Meni spusti sklopko (vcasih pregrobo) in to pomeni kar hitro voznjo naprej (kot pri rocnem, ko v prvi prestavi spistis sklopko).
Nisem ziher ali je to ok ali ne, ker sicer ostalo deluje vse normalno.

lp
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.341
6.597
113
Novi DSGji po spustu zavore ne speljejo sami. Morda cisto cisto rahlo lezejo naprej.
Kako vam pa kaj stari DQ250 (6 stopenjski, mokri) speljujejo? Meni spusti sklopko (vcasih pregrobo) in to pomeni kar hitro voznjo naprej (kot pri rocnem, ko v prvi prestavi spistis sklopko).
Nisem ziher ali je to ok ali ne, ker sicer ostalo deluje vse normalno.

lp
To seveda ni res. Brez gasa, samo da stopiš iz bremze zleze na robnik, če je treba. No vsaj moj.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.320
4.277
113
Če imaš "auto hold" potem ne leze nikamor, dokler ne daš gasa, sej je ravno to njegova funkcija (zelena lučka za "ročno" na armaturki).

Starejši VAGovci imajo pa ponavadi v paketu z DSG tudi "hill hold", ki deluje po mojem mnenju preveč agresivno. Prime prehitro glede na "stopnjo" klanca, drži preveč in spusti prepočasi (še bolj kot pri DSG je delovanje moteče na ročnih menjalnikih).
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.341
6.597
113
Če imaš "auto hold" potem ne leze nikamor, dokler ne daš gasa, sej je ravno to njegova funkcija (zelena lučka za "ročno" na armaturki).

Starejši VAGovci imajo pa ponavadi v paketu z DSG tudi "hill hold", ki deluje po mojem mnenju preveč agresivno. Prime prehitro glede na "stopnjo" klanca, drži preveč in spusti prepočasi (še bolj kot pri DSG je delovanje moteče na ročnih menjalnikih).
Nisem zasledil funkcije avto hold pri mojem. Mogoče tega ne delajo več. Jaz samo bremzo spustim in začne lezit. Če je ovira, še sam doda gas, da skoči preko. Kako je pa s starejšimi pa ne vem.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.598
953
113
Vidim, da tega gumba na Passatu B9 res ni več (ponavadi je poleg tipke za ročno). Si mogoče kaj v menijih pogledal, če niso to funkcijo preselili na ekran nekam v podmeni?