DPF filter in odstranitev le-tega

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Je kdo odstranjeval DPF filter pri svojem dizlu? Gre za italjanski 1.9jtd multijet, ki ima sistem z izgorevanjem. Sicer me ne heca ampak zadeva me strasno zivcira.
Kontaktiral sem priznanega tunerja, ki hkrati se sprogramira ECU in naj bi bila zadeva rutinska, mene pa se vedno skrbi.

Ima kdo kaksne izkusnje? Lahko tudi na PM
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Jaz bi ti veljavnost prometnega nakenslal. Tehnično neizpravno vozilo press.
wink-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Poznas delovanje tega filtra?
smile-1.gif
Nic ni neizpravno vozilo, pline glih tko opravis na tehnicnem. Da ne izgubljam besed o dragi in izjemno strupeni tekocini v filtrih HDI in TDI motorjev, o, poleg katalizatorja, se dodatni zamorjenosti motorja in visji porabi.
Vsi teli dodatki samo zato, da se na necem sluzi in je vse skupaj dodatni vir zasluzka.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.643
1.226
113
Celje
no tole o odstanitvi tudi mene zanima, pa tudi kako in na kakšnem principu deluje pri renaultu 1.5 dCi (eco 5 motor)
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
... Da ne izgubljam besed o dragi in izjemno strupeni tekocini v filtrih HDI in TDI motorjev ...

Strupena je, draga pa res ni. Za mojo kišto (HDI motor) nekih 150€ za pet litrov na cca. 120kkm ali več. Ko (če) se bo zabil ga bom dal očistiti in potem gasa naprej.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Filter trdih delcev - zbira saje iz izpušnih plinov in jih v nekem intervalu sežge s pomočjo vbrizgavanja tega aditiva.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
se pravi je namenjen samo temu, da avto ne kadi ?


a ta aditiv je v dpfju ?

pol je treba ta aditiv kdaj dodat al kako ?
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Ja. Aditiv se vbrizgava, ko so izpolnjeni za to predvideni pogoji in ga je pač treba doliti, ko ga zmanjka.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
1.5 dci ima tudi to tekocino, italjanski jtd ima preprostejsi sistem, ki samo kuri satovje. Namrec kriza je, ker se ta regeracija vklaplja, ko je satovje zamaseno cca 40-45% Motor mora biti dobro ogret (vsaj 20km voznje poleti), vsaj 2000rpm in min 60kmh hitrost. Povisajo se obrati in zacne smrdeti po zazganem. Vse skupaj traja kar 10-15min in ce nisi pozoren avto hitro vmes ugasnes in tako se sistem paca naprej kar nakoncu privede do odpovedi.

Najvecja fora vsega pa je, da je satovje konstantno, od prakticno novega avtomobila, zamaseno 15-25% kar prinese s seboj vse od visje porabe do motorja, ki ne "diha" prav in tako kot bi moral.

1.9 jtd prve generacije s 105KM (euro 3) je hitrejsi, odzivnejsi in porabi manj kot 1.9 multijet 130KM (euro 5)

bonk.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik lordinho pravi:
Tukaj preberi, rešitev obstaja.

Evo, sem prebral temo. Nic konkretnega. Par mulcev se krega in pametuje. Nic pametnejsih od mene, ker vse kar imajo izkusenj preberejo v pdf filetih preko spleta.
Ko sprasujes mehankarje pa vsak drugace pravi. Tunerc iz Novega mesta, ki velja za dokaj priznanega zagovarja odstranitev. Je za zaupati?
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Na oplih se pri vsakem tanku kurijo. Ce pa avto prej ugasnem se pa postopek ponovi naslednjic ko je prava priloznost. Skratka ni sans, da zjebes proces na dolgi rok. Koliko casa bo pa zadeva zdrzala pa ne vem, trenutno smo na 100k km.
 

hgard

Guru
22. jul 2007
4.096
590
113
Če se bodo filtri dajali dol množično, potem jih bodo slejkoprej začeli preverjati na tehničnem.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Zakaj že? Njih zanima samo rezultat meritve emisij. Je pa dejstvo, da ga težko (če sploh) narediš, če samo odstraniš filter.
 

lordinho

Pripravnik
3. avg 2007
155
0
16
MB
Jaz z mojim nimam težav, regeneracija se opravlja približno na 700-800 km. Sicer se je enkrat zamašil, ampak najverjetneje zaradi uporabe napačnega olja (5-40, namesto 5-30), sedaj vse laufa bp. Odstranitev pa ponuja Zega, cena je 600 EUR in zajema odstranitev, namestitev nove cevi, programiranje računalnika in še tuning povrhu. V kolikor bi filter crknil, vsekakor ne bi kupoval novega in bi se odločil za odstranitev.
Tehničnega pa baje narediš bp.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.238
1.397
113
Tehničnega narediš bp. Samo če se kdo vtakne v to podrobnost in ugotovi da ga nimaš so lahko problemi (tehnično neizpravno vozilo).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.404
1.416
113
Sam vozim Citroena C4 Picasso že 3 leta pa še nisem opazil da bi moj dizel to delal. Kako to poteka pri Citroenu? Imam pa 2,0 HDI motor.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...