DPD ,šalabajzerji ,kaj storiti , paketa ni.....

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Pa si imel tudi zavarovano za 500€?

Ja ,tako piše na računu..

"VG/DPD/177
Versandkosten: DPD; 2 bis 3
Lieferzeit in Tagen; 15kg
Gewicht; 500 €
Versicherungssumme "

Prvo je bila poštnina prikazana 30 evrov,potem me je prodajalec obvestil da bo treba doplačati še 35 evrov ... V redu , ker gre res za težko dobavljive dele normalno doplačam ,samo da bo... No sedaj pa to..

lp
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.703
9.920
113
40
MB
skratka, alter kot alter ...
3 strani, vse od tega da te je trgovec napizdil do tega da so paket zgubili, se je pa zgodilo enostavno to, da je bil na enem hubu paket narobe usmerjen in je naredil krog po evropi preden pride do tebe

braooo braaoo alter
grin1.gif
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Pa mi lahko razložiš , zakaj je že tretji dan še kar na Švedskem ??

06.09.2016 00:44 Malmö (SE)
In transit.
31.08.2016 15:20 Lehrte (DE)
In transit.
31.08.2016 14:48 Lehrte (DE)
Received by DPD from consignor.
31.08.2016 13:16 DPD data centre
Order information has been transmitted to DPD.


Če so že zasrali bi vsaj pričakoval da ga bodo po hitrem postopku preusmerili nazaj ?

lp
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.626
3.080
113
v lokalni ostariji
najbrž še ni prišel nazaj/ga niso našli... a realno misliš, da bodo prebrskal vse pakete da najdejo tvojega?

lahko pa da je tudi na švedskem ibro zajebal ali pa ukradel paket
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.703
9.920
113
40
MB
Citat:
Uporabnik mercedes pravi:
Pa mi lahko razložiš , zakaj je že tretji dan še kar na Švedskem ??

06.09.2016 00:44 Malmö (SE)
In transit.
31.08.2016 15:20 Lehrte (DE)
In transit.
31.08.2016 14:48 Lehrte (DE)
Received by DPD from consignor.
31.08.2016 13:16 DPD data centre
Order information has been transmitted to DPD.


Če so že zasrali bi vsaj pričakoval da ga bodo po hitrem postopku preusmerili nazaj ?

lp

ker gre po redni liniji do pravega naslovnika, kot so ti povedali že drugi, ni to lokalna pošta v dupleku, ko majo 3 pakete za sortirat
smile-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.642
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
skratka, alter kot alter ...
3 strani, vse od tega da te je trgovec napizdil do tega da so paket zgubili, se je pa zgodilo enostavno to, da je bil na enem hubu paket narobe usmerjen in je naredil krog po evropi preden pride do tebe

braooo braaoo alter
grin1.gif

Hmm - 1 uro in 24 minut po odprtju teme je dobil odgovor kaj mu je storiti - pa tega še kar ni naredil.
rolleyes-1.gif


IMHO ta paket niti ne bo prišel do njega.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
najbrž še ni prišel nazaj/ga niso našli... a realno misliš, da bodo prebrskal vse pakete da najdejo tvojega?

lahko pa da je tudi na švedskem ibro zajebal ali pa ukradel paket

Zakaj bi extra brskali...? Če je bil poskeniran na Švedskem ,se pravi je tam.

Potem pa itak sigurno vsakodnevno sortirajo in prepošiljajo pakete.

In bi itak morali naleteti tudi na mojega. Tako da ne vem zakaj bi extra brskali.

Saj pa se paketi dnevno odpremljajo.
Ti dam številko paketa ki je bil zvečer odposlan iz nemčije in že drugi dan ob enih popoldne pri meni...

Kaj misliš da oni tam en teden zbirajo pakete potem pa razpošiljajo. Sigurno na dan mogoče maximalno dva dni gre vse naprej..
lp
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.642
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Saj - in to bi ti moral biti znak, da je nekaj "resno narobe".

Aja - pa to, da tebi tracking kaže, da je "tvoj" paket v Malmö še zdaleč ne pomeni, da je "tvoj" paket res tam.

Ali so nalepko zamešali, ali je ta "padla dol", ali je paket uničen - tu ti še 20 kristalnih kugel ne pomaga, da boš odkril kaj je bilo.

Zato ti pa že cel čas pravim, da odpri reklamacijo - pri prodajalcu, in on potem naprej pri DPD. Dlje ko boš čakal, kasneje se bo rešilo.

Se pa res lahko zgodi, da bo paket naenkrat "iz lufta" priletel k tebi - samo jaz ne bi računal na to.

PS: verjemi, da sem tudi sam že iskal "pakete", ki smo jih mi za.jebali - s to razliko, da so ti "paketi" malo večji in vrednostno tudi do 100 kratnika tvojega paketa, tako da "complete lost" nekako ni šel skozi
tongue-1.gif
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Prodajalec mi odgovarja da je kontaktiral DPD in da je paket na poti....

Pa je kakšen poseben zakonski rok ,po katerem lahko bolj ostro nastopim in da imam argument ,da je nek rok pretekel ?

Zdaj jaz pravim da so nekaj zašuštrali...trgovec pa pravi da saj bo..

Lp
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.642
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Direkt pri trgovcu naročil? eBay? Amazon?

Prebrati splošne pogoje poslovanja, tam običajno piše od kdaj se smatra za "prepozno dostavo".

Na prvo žogo - jutri je dober dan za vlozžitev reklamacije - bo 7 delovni dan "tranzita".
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Direkt pri trgovcu naročil? eBay? Amazon?

Prebrati splošne pogoje poslovanja, tam običajno piše od kdaj se smatra za "prepozno dostavo".

Na prvo žogo - jutri je dober dan za vlozžitev reklamacije - bo 7 delovni dan "tranzita".

Nabavil direkt pri trgovcu ,ker drugje nisem našel... Preko ebaya bi bilo vse lažje..
Nimam ideje kako sedaj trgovca prepričat da še enkrat pošlje.

Finta je ker tudi na DPD-ju mi pišejo da mora urgirati trgovec /prodajalec... On pa nekako se mi zdi ne jemlje resno v smislu saj bo...

Sem pogledal tudi na spletni strani DPD.de in imajo kalkulator dostavnih časov:

https://www.dpd.com/de/home/versand/internationaler_versand/export_informationen/laufzeiten

in je predviden dostavni čas Nemčija - Slovenija 2dni !!

Se pravi pošljem prodajalcu ( Partacus.de) še enkrat mail ki ga naslovim kot reklamacija ?? Ker nekega uradnega reklamacijskega obrazca na spletni strani prodajalca nisem zasledil.

Napišem mu pa enako kot sem mu že dosedaj parkrat. ? Samo da dosedaj je bilo vse v smislu informacije kje je paket ..

Še kakšen nasvet okoli reklamacije ?

lp
 
Nazadnje urejeno:

Group_Therapy

Dvojček št. 2
18. jul 2007
7.339
1
38
Zakaj se ti sploh ukvarjaš z DPDjem? Reklamacijo uredi s trgovcem. Naj ti ta "express versand" nekako refundira, on naj pa to z DPDjem naprej ureja.

Ko ti s Kitajske paket hodi 45dni, odpreš dispute pri trgovcu ali na kitajski pošti?
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik Group_Therapy pravi:
Zakaj se ti sploh ukvarjaš z DPDjem? Reklamacijo uredi s trgovcem. Naj ti ta "express versand" nekako refundira, on naj pa to z DPDjem naprej ureja.

Ko ti s Kitajske paket hodi 45dni, odpreš dispute pri trgovcu ali na kitajski pošti?

In na kašen način ga naj prepričam da mi vrne denar ? Verjetno ko mu bom ponovno napisal mail dvomim da bo kar nakazal..?Jaz sem plačal vnaprej z bančnim nakazilom 400 evrov.

lp
lp
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja lej, to je riziko spletnega nakupovanja. če je trgovec fer in bo dobil potrdilo da paket ni bil dostavljen ti bo sigurno prišel nasproti.

treba bo pa počakat, da minejo vsi roki, da bo DPD izdal pošiljko kot izgubljeno....

najbolje da naročiš še enkrat, ker tole ne bo kmalu rešeno
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Meni je tudi zadnjič paket preko DPD 4 dni visel na letališču v Franciji za brezveze, ker se je enemu analnemu frenčiju zdelo, da ni dobro zapakiran, jebat ga.

Ko pišete nekateri, da se to ne bi smelo dogajat.. majhni otroci ne bi smeli biti lačni, diktatorji ne bi smeli obstajati, čakalnih vrst v zdravstu ne bi smelo biti..
...kak klinčev paket se pa vedno izgubi ali zatakne kje, jebat ga. Če ste sposobni narediti sistem, kjer se paketi ne bodo izgubljali, sam gasa in prodat patent.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Ja pa bo DPD recimo da bo paket res izgubljen kar sam od sebe označil paket za izgubljen ?

Je kakšen okviren čas v katerem se označi za izgubljenega.?

Potem bo dosti lažje zagrabiti prodajalca.

Lp
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.029
11.151
113
jutri grem v malmo, pa lahko vprašam kje so vidli tvoj paket. Kaj je notri?
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik mercedes pravi:
Citat:
Uporabnik Group_Therapy pravi:
Zakaj se ti sploh ukvarjaš z DPDjem? Reklamacijo uredi s trgovcem. Naj ti ta "express versand" nekako refundira, on naj pa to z DPDjem naprej ureja.

Ko ti s Kitajske paket hodi 45dni, odpreš dispute pri trgovcu ali na kitajski pošti?

In na kašen način ga naj prepričam da mi vrne denar ? Verjetno ko mu bom ponovno napisal mail dvomim da bo kar nakazal..?Jaz sem plačal vnaprej z bančnim nakazilom 400 evrov.

lp
lp

V pogojih imajo navedeno koliko časa rabi paket, da pride. Če v tem roku ne pride so kršli pogoje...
Piši jim, da ga še ni, da ne vejo kje je, pa boš videl odgovor.