Dolgoročni test - Yugo 55 GVL - balkanski metek...

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Yugo na Nurburgringu:
cheer.gif

https://www.youtube.com/watch?v=bDXsJ1FOjj0
Oči so se mi orosile... Moj je bil isti gokard
srce-1.gif
.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Zanimivo mi je kolk žvižga menjalnik... Se spomnim da je bilo na kolegovi 45A enako. Ravni zobje
sprasujem se.gif
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
S takimi zadevami Amerji spet kažejo vso svojo neumnost. (če niso avtorji celo kakšni naciji).
Primerjati 30 let star avto z današnjimi je
stupid-1.gif

Da ga testira mulc, ki sam nima 30 let je
stupid-1.gif

Da se po 30 letih nič ne pokvari, je
stupid-1.gif

Kaj so tiste oddaje po TV (discavery, al kaj je že), ko prenavljajo stare ameriške avte. Rja na rjo je čist rjasta. Zhebano vse, pa popravljajo. In kaj zdaj.
Naši Nemški auslenderji (zdomci) so se tako hvalili z starimi bmw, audiji ........ kleparska dela so pa pri nas opravlal fušarji kleparji. Je blo predrago v Dojčlandi. No, ne vsi.... večina pa
 

peters

Pripravnik
30. jul 2007
196
0
16
Katere motorje so dejansko imeli ti amero yogoti, 45 ali 55? Na sliki št. 46 se meni zdi da gre za 55 motor, kar pa mi z letnikom 89 in 4 prestavami spet ne gre skupaj, saj so do l. 85-86 tudi 55-tke imele 4 prestave od takrat pa so s 55-tko šli v glavnem 5 stopenjski menjalniki.

Če pa so v Ameriko dobavljali 45 motorje, potem pa se ne čudim, da je označen za najslabši avto...
55-ka s 5 prestav je bil čisto soliden avtič z nič več okvarami kot kateri drugi avto. Marsikomu je služil tudi 200 kkm in več...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Testni avto je imel 1.1L motor s 55 KM in jermenom, glede menjalnika pa moraš pogledat video.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Meni sta se najbolj dopadla 2 komentarja glede motornega prostora:

1. the mighty motor inside
evil.gif

2. the spare wheel is almost bigger than motor
evil.gif


Pa skoraj sem pozabil, da res ni imel desnega vzvratnega ogledala ... neprecenljivo
grin1.gif
 

peters

Pripravnik
30. jul 2007
196
0
16
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Testni avto je imel 1.1L motor s 55 KM in jermenom, glede menjalnika pa moraš pogledat video.

Ok, torej klasična 55-tka. Sem pa videl na slikah, da je 4 stopenjski menjalnik, ki pa ga leta 89 s 55-tko več nisi mogel dobiti, ker so pri nas že vsi bili Koral-i s peto brzino. V Ameriko so torej šli slabši avti :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
A ni bil Yugo Amerika GVX 65ka z double barell frgazarji?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Hm, ne spomnim se ali je imel dvojni ali enojni vplinjač, je bil pa 1,3, medtem ko sta bila 55-ka in 60-ka 1.1. 60-ka je imela dvojni vplinjač.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
desnega vzvratnega ogledala res ni imel, če si ga zbil :D ....koral so imeli tudi to
wink-1.gif
.... če se prav spomnim je GVX imel dvojni fergazer.....so pa bile tudi verzije EFI 65, ti so imeli elektronski vbrizg, kar se je poznalo tudi pri vožnji
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
In kar je bilo najbolje pri tem avtu da je bil cenovno kar dosegljiv čeravno ne najboljše oz, površno izdelan z dosti napakami na motornem delu , Sem pa bil navdušen nad prostornostjo vozila.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Američanom je največ težav baje povzročal zaug. Brez desnega ogledala je bilo v 80 precej avtomobilov, tudi takih s precej boljšim renomejem