Citat:
Uporabnik dem pravi:
Ko prižgem mojega Obla mi je namesto zelene začela svetiti bolj rumenkasta lučka. Mi avtomat kaj sporoča?
Prasek sem kupil v Hoferju za njihove kavne aparate ( je dosti cenejsi). Stopis dve tableti v rezervoarjuCitat:
Uporabnik dem pravi:
Kateri prašek pa ti uporabljaš? Ali vsi služijo enako dobro... Hvala za napotke
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Kateri prašek pa ti uporabljaš? Ali vsi služijo enako dobro... Hvala za napotke
Citat:
Uporabnik alpek pravi:
Ksz
Če še koga zanima nakup aparata, ima trenutno majdič kar občutno znižanje na dolce gusto aparate, ker jih očitno umikajo iz prodaje. Npr. Model kp1006 picolo je cca 51€, kar je kar občutno ceneje kot 70 kot se ga dobi pri nas ali v bližini brez raznih kuponov. Pa še zastonj poštnino imajo za Slo za te izdelke.
Citat:
Uporabnik KStoner pravi:
Citat:
Uporabnik alpek pravi:
Ksz
Če še koga zanima nakup aparata, ima trenutno majdič kar občutno znižanje na dolce gusto aparate, ker jih očitno umikajo iz prodaje. Npr. Model kp1006 picolo je cca 51€, kar je kar občutno ceneje kot 70 kot se ga dobi pri nas ali v bližini brez raznih kuponov. Pa še zastonj poštnino imajo za Slo za te izdelke.
je ta model kaj slabši? cena 39,90€
https://www.mimovrste.com/espr...iccolo?v=664051
Citat:
Uporabnik Dolce gusto FB pravi:
Izkoristite priložnost in obiščite eno izmed promocij v trgovinah Big Bang po Sloveniji (Ljubljana BTC Mega, Ljubljana Citypark, Maribor Europark, Murska Sobota in Celje) v času od 5.- 19. marca, kjer lahko dobite aparat NESCAFÉ® Dolce Gusto® Oblo po neverjetni ceni 59,90€!
Citat:
Na ZPS so ji pojasnili, da zakon za uveljavljanje garancije ne predpisuje, da bi moral potrošnik ob reklamaciji predložiti tudi račun. Zadostuje izpolnjen garancijski list, iz katerega je razviden datum nakupa, kdo je bil prodajalec, naveden mora biti pooblaščeni servis, obseg garancije in trajanje garancijske dobe. Garancijsko zahtevo lahko potrošniki uveljavljajo neposredno pri pooblaščenem servisu, pri proizvajalcu, ali pa pri prodajalcu.
To pomeni, da se potrošnik lahko sam odloči, h kateri od omenjenih pravnih oseb bo odnesel računalnik v popravilo. Izjema velja le v primeru, ko je garancijo za izdelek dal samo prodajalec. Potem lahko uveljavljamo zahtevek le pri njemu in samo takrat bi morali tudi dokazovati, da smo izdelek kupili prav v določeni trgovini.