V 90%, če na cesti zasmrdi po dizlu, je to ponavadi VAG iz goljufive serije motorjev, oz. jaz jim pravim bosanski dizli - po moji lanski izkušnji vožnje po bosni, kjer smrdi po dizlu tudi tam, kjer nimaš avta direkt pred sabo.
Moje izlušnje z Bosno so take, da so tam v veliki meri dizli iz vsaj generacijo do dve, če ne tri, pred dizelgate motorji. Samo toliko. Ker dizelgate imajo vsi DPFje, tam pa dimi vse.V 90%, če na cesti zasmrdi po dizlu, je to ponavadi VAG iz goljufive serije motorjev, oz. jaz jim pravim bosanski dizli - po moji lanski izkušnji vožnje po bosni, kjer smrdi po dizlu tudi tam, kjer nimaš avta direkt pred sabo.
Že v Sloveniji jih polovica nima več dpf, v Bosni pa ...Ker dizelgate imajo vsi DPFje, tam pa dimi vse.
Tako da to lepo nakladaš.
Bravo, dober teoretik. A res, polovica nima dpfja? Pa imaš kakšen verodostojen podatek za to ali ti to koleno pravi?Že v Sloveniji jih polovica nima več dpf, v Bosni pa ...
Že v Sloveniji jih polovica nima več dpf, v Bosni pa ...
žlahta moral zemenjat na C5, ampak ni bilo drag, sam filter blizu 300€ plus delo. Drugi žlahtnik na prejšnjem CLSu, lep strošek, mal so šli na roko z nekimi kulancami itd ker je bil avto še relativno nov.Zanimivo, da ne poznam prav nikogar z odstranjenim dpf-jem. Pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi sploh imel težave z dpf-jem. Po mojem same urbane legende, vmes se pa najde celo kakšen, ki je res to naredil.
žlahta moral zemenjat na C5, ampak ni bilo drag, sam filter blizu 300€ plus delo. Drugi žlahtnik na prejšnjem CLSu, lep strošek, mal so šli na roko z nekimi kulancami itd ker je bil avto še relativno nov.
Če je DPF preveč zabit se ga pač spuca, ga ni treba zato odstranjevat.