Poglej si malo spritmonitor in tam primerjaj razlike v porabi, pa boš videl da se ne laže kaj dosti. Po mojih izkušnjah z 1.2 in 1.4 TSI pijeta z primerljivim traktorjem 1-1.3l več.
Za vzdrževanje pa se tudi motiš, je daleč od tega da je to kaki bau bau za šraufat. Zadnjih 5 leta vozim tsi in vsakič se smejim ko dobim račun na servisu, ker so cifre VEDNO kar lepo nižje kot prej na primerljivih traktorjih. In se zdaj sprašujem kaj mi je traktorja sploh bilo treba. Če seštejem vse stroške turbine, šobice, LMM in vsa ostala dizl navlaka ki crkuje, bi se z bencincem par let zastojn vozil za ta denar.
@ Avtor, 1.2 TSI je imel v svojih začetnih letih ogromno težav, kasneje ne več
A FSI se še sploh dela? Mislim da so FSI-ji kot sami motorji bili fail, relativno visoka poraba če ga voziš solidno. TFSI pa so po porabi mislim da bistveno boljša opcija. Tukaj ne bom pametoval saj si nisem lastil nobenega niti ga nima nihče v familiji ali med znanci. Sicer pa kar se tiče elektronike in ostalega ima tudi TFSI turbino, tudi TFSI šobe mislim da so drage in niso večne in mislim da ima TFSI kar dost neke elektronike ki je old school bencinci nimajo, naj luka51 pove kaj več o tem mislim da ima izkušnje. Vem da ko sem že davno nazaj gledal A6 tanove z TFSI motorji so bile bistveno cenejše od dizlov in vsi so se jih branili. Nevem zakaj če so tako super motorji... Verjamem pa da si zadovoljen... zakaj pa ne...