Diagnosticiranje napake-mitsubishi carisma DID

politropa

Zelenc'
29. avg 2007
19
0
1
štajerska
Obišči stran
Mitsubishi carisma letnk 2004 motor DID 1.9 85 kW (renaultov motor F9Q1 (2))

Težava se pojavlja naslednja...kot prvo se ob neobičajnih pogojih prižiga lučka za rezervo, naprimer, v rezervoarju je 60 litrov goriva, kar bi ob moji porabi 6l/100km moralo zadoščati za slabih 1000km. Po polnjenju rezervoarjan na polno...se po prevoženih 150 do 200 km prične občasno prižigati lučka za rezervo, kazalec za nivo goriva pa je v pravem položaju. ko porabim okoli polovice rezervoarja (prevoženih okoli 500km) se pojavi težava pri zagonu motorja. Motor sicer vžge, vendar če je pred tem vžgal v dobri sekundi, sedaj to traja 2 ali 3 sekunde. Ko prevozim recimo 900 km se ta čas še podaljša na nekeje 4 do 5 sekund zaganjanja motorja.

Poraba je primerna že cel čas...Tudi zmogljivosti so enake.
Avtomobil sem imel že na servisu, vendar niso odkrili napake (v ačunalniku je bila sicer prisotna napaka ...renizek tlak goriva), kar pa se verjetno nanaša na visokotlačni del (skupni vod..)
Sam sumim da je težava v črpalki za gorivo, ki je v rezervoarju...
Iskal sem že zamenjavo, vednar je originalni del presneto drag, ne vem pa če je črpalka zamneljiva s tisto, ki je namenjena za v renaulte. (isti motor je tudi v volvotu S40)

Ali se je kdo že sreča s podobimi težavami, kako jih odpraviti...kak dober mehanik...

Hvala

Lesy
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Če te prav razumem je to dci in ne dTi motor( govorim o renojevih oznakah)
Problem se mi zdi zanimiv ker sem sam imel podoben problem preden so mi na f8q crknile dize oz. ena od diz .najprej se je začelo z jutranjim zbujanjem mrzlega motorja ko se motor ni mogel odločiti ali bi lavfal ali pa ne. Motor je namreč lavfal ,obratomer pa je kazal 0 ko pa je obratomer speljal je moror "zaružil"nakar se je vse skupaj umirilo in je delal normalno naprej. Problemi so se kasneje stopnjevali in na koncu je moror ružil kot mrzel golf 1.
Po menjavi diz sem enkrat odklopil kabl ( očitno je tam nek senzor na dizi) na tretji dizi in motor je spet zaružil kot golf, ko pa sem kabel dal nazaj je spet lepo lavfal dalje.
Predvidevam da je tam nek senzor za kot predvbrizga ali pa za klenkanje.
Še eno vprašanje . Ali se ti je to sedaj pojavilo pri prvem rezervoarju ali pa je dogajanje pri vsakem tanku isto?
 

politropa

Zelenc'
29. avg 2007
19
0
1
štajerska
Obišči stran
To se pojavlja pri vsakem tanku, po tem ko količina goriva pade na okoli polovico rezervoarja. Šobe so bile pregledane in so po zagotovilih serviserja ok. Motor deluje ok, ne glede na to kako vžiga, ko enkrat teče, teče ok. Tudi obrati prostega teka ne nihajo.

Težava se pojavi samo ko je3 rezervoar poln manj od polovice...drugega zaenkrat nisem opazil...oziroma lučka za rezervo se čudno prižiga...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Jaz bi rekel, da nekdo kar s prstom kaže na rezervoar in črpalko goriva v njem.
Če bi lahko nekako odmontiral rezervoar, ga očistil ali pa kar zamenjal...

lp