Desno v rdečo

vogel1

Fizikalc
6. sep 2007
234
32
28
Lepo je včeraj povedal "strokovnjak" iz AVP, da ni nujno upoštevat ta znak, če se ne čutiš sposobnega pač počakaš na naslednji zeleni interval, al pa naslednji, al pa naslednji,... :bonk:
Na AVP ju so sploh neki strašni poznavalci :valjamse:ki večinoma mešajo meglo in zalivajo fikuse na Kotnikovi!! Pa ker bedak se je spomnil da ni nujno upoštevat znak (če je seveda prosto) ?? To je isto kot da ti gori zelena in se "ne počutiš sposobnega zavit desno " In zdaj se prvi ne bo " počutil sposobnega" ostalih 10 pa - in bo štala! In potem se bodo zalivalci fikusov čudili trobljenju in norenju ! Na Tobačni vsi ki se "počutijo nesposobne" brez problem deponirajo vozniško !!
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.254
113
in ti boš določil kdaj je za koga res prosto... ali je prosto se bo odločil prvi vrsti in naslednji za njim ni na mestu odločanja
in tvoja primerjava ni na mestu saj zelena puščica na semaforju pomeni da imaš dejansko prosto medtem, ko novi zeleni znak pomeni isto le v primeru, da bi bilo križišče v celosti prazno in nebi bilo ne pešcev ne avtomobilov, ki bi ti potencialno lahko prečkali pot...
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
V praksi bo ta nova odločba prišla v veljavo le takrat, ko bo (je) frekvenca prometa nizka. Recimo, sedaj si "ob polnoči" moral čakat pri rdeči luči kot mutav, ko si čakal, da lahko zaviješ desno ob zeleni, pa nikjer kilometre nikogar. Sedaj se bo to spremenilo.
Ob prometnih konicah pa to ne bo imelo kakega bistvenega vpliva: če ne drugega, bo še vedno veliko voznikov, ki si kljub puščici ne bo upalo (!) zaviti desno.

IMHO, O&O
 

vogel1

Fizikalc
6. sep 2007
234
32
28
in ti boš določil kdaj je za koga res prosto... ali je prosto se bo odločil prvi vrsti in naslednji za njim ni na mestu odločanja
in tvoja primerjava ni na mestu saj zelena puščica na semaforju pomeni da imaš dejansko prosto medtem, ko novi zeleni znak pomeni isto le v primeru, da bi bilo križišče v celosti prazno in nebi bilo ne pešcev ne avtomobilov, ki bi ti potencialno lahko prečkali pot...
Ne mešaj trojni semafor s puščicami , dodatni semafor s puščico za desno in pa fiksni znak z zeleno puščico v desno ... verjetno si zaposlen na AVP ju :valjamse:
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.254
113
ne bluzi situacija z zelenim semaforjem in zelenim znakom za desno ni niti približno ista pa se lahko na glavo postaviš pa masturbiraš na avk in valjaš po tleh...
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Trajalo preden se bomo navadl. Cez 10 let bomo vsi veseli kako se je par krizisc s tem malo olajsalo. Hude razlike pa ne bo.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Skoraj nihce ne bo zavijal v desno. Podobna zgodba kot s prehitevanjem traktorjev. 99% ljudi jih ne upa i n se ne cuti sposobne, so pa usposobljeni blendanja in trobljenja, ko jih prehitim skupaj s traktorjem. Problem je v debilih.
 

vogel1

Fizikalc
6. sep 2007
234
32
28
ne bluzi situacija z zelenim semaforjem in zelenim znakom za desno ni niti približno ista pa se lahko na glavo postaviš pa masturbiraš na avk in valjaš po tleh...
Pri obeh moraš dobro preverit z leve - pri fiksnem tudi z desne pešce in kolesarje - probaj na izpitu pri dodatnem semaforju za desno ne preverit z leve ... pa dobro zalij fikuse čez vikend ! :D
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Najboljsi so mi pa komentarji policistov pri porocilih in 'uciteljev' varne voznje iz vranskega. Tko smesni. K da v isti bife hodijo.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.138
741
113
EU
Mene bolj motijo ta nova krožna, ki imajo betonske prepreke vmes, da ne moreš več niti korigirat svoje napake in obvoziti en krog:obesise:

A kdo morda ve, zakaj so ta krožišča boljša od klasičnih? Zagotovo kje piše:sprasujemse:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
To zaj eni take pišete kot, da vedno pri rdeči za brezveze stojiš pred praznim križiščem.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.254
113
Pri obeh moraš dobro preverit z leve - pri fiksnem tudi z desne pešce in kolesarje - probaj na izpitu pri dodatnem semaforju za desno ne preverit z leve ... pa dobro zalij fikuse čez vikend ! :D
ma dej ne nabijej pač priznaj da situacija ni ista... pri zelenem semaforju ti pot lahko križa samo nekdo, ki ti gre nasproti in zavija levo, pri zeleni puščici niti ta ne, pri znaku zelena puščica pa ti lahko pot sekaš kolesarju in pešcu na desni strani in pa pot lahko zapiraš nekomu ki ti pride iz leve, po vrhu vsega si lahko tudi v situaciji, ko ti v primeru dveh pasov naravnost vozeč na sosednjem pasu zakriva pogled...
Uvedba tega znaka je vsekakor dobra, ko se ga bodo vsi privadili bo kakšno križišče bolj pretočno, koliko časa pa bo trajalo, mi je jasno, ko berem prispevke takih kot si ti.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Mene bolj motijo ta nova krožna, ki imajo betonske prepreke vmes, da ne moreš več niti korigirat svoje napake in obvoziti en krog:obesise:

A kdo morda ve, zakaj so ta krožišča boljša od klasičnih? Zagotovo kje piše:sprasujemse:
takim krožiščem se reče "turbo krožišča", ključno pa je, da se moraš pravilno razvrstiti že pred krožiščem, saj tako križišče ne dopušča naknadnega korigiranja napak in s tem križanja prometnih pasov. recimo tole krožišče v Medvodah
je bistveno bolj varno, odkar so ga preuredili z robniki v turbo krožišče.
po drugi strani pa imaš krožišča na štajerski cesti v LJ, ki imajo dvopasovne izvoze. in ko hoče nekdo iz notranjega pasu zapeljati ven, drugi pa se po zunanjem pasu vozi naokoli, lahko hitro rata zanimivo
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Skoraj nihce ne bo zavijal v desno. Podobna zgodba kot s prehitevanjem traktorjev. 99% ljudi jih ne upa i n se ne cuti sposobne, so pa usposobljeni blendanja in trobljenja, ko jih prehitim skupaj s traktorjem. Problem je v debilih.
S tem da v edinem času (ponoči) ko bi šlo lepo zvozit desno bodo taka križišča na "znakovnem" režimu (utripa rumena celo noč).

Se pa bojim da bo ta znak potuha sedaj za konstruktorje in bodo nam domača rešitve z bypass za desno mimo semaforja ukinjene oz. jo bo nadomestila tale v praksi neuporabna rešitev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.038
401
83
po drugi strani pa imaš krožišča na štajerski cesti v LJ, ki imajo dvopasovne izvoze. in ko hoče nekdo iz notranjega pasu zapeljati ven, drugi pa se po zunanjem pasu vozi naokoli, lahko hitro rata zanimivo

Ko bi vsaj vsi vedeli kdo je v tej situaciji v prekršku.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.254
113
S tem da v edinem času (ponoči) ko bi šlo lepo zvozit desno bodo taka križišča na "znakovnem" režimu (utripa rumena celo noč).

Se pa bojim da bo ta znak potuha sedaj za konstruktorje in bodo nam domača rešitve z bypass za desno mimo semaforja ukinjene oz. jo bo nadomestila tale v praksi neuporabna rešitev.
predvsem mi je zanimivo kako zadeva lahko recimo špila v nemčiji že skoraj 40 let pri nas pa še preden se je zadeva sploh vpeljala pametujemo o tem in onem kaj vse bo narobe zaradi tega, pri nas pa nič kar je novega ne more... pa naj bodo to vetrnice za elektriko, kaj si mislimo o cepivu smo tudi videli v teh dneh in še dosti je takih primerov, skratka en sam negativizem pri vsaki stvari in potem se čudimo kako ostajamo ena vukojebina medtem, ko se drugi krepijo in nas prehitevajo
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
predvsem mi je zanimivo kako zadeva lahko recimo špila v nemčiji že skoraj 40 let pri nas pa še preden se je zadeva sploh vpeljala pametujemo o tem in onem kaj vse bo narobe zaradi tega, pri nas pa nič kar je novega ne more... pa naj bodo to vetrnice za elektriko, kaj si mislimo o cepivu smo tudi videli v teh dneh in še dosti je takih primerov, skratka en sam negativizem pri vsaki stvari in potem se čudimo kako ostajamo ena vukojebina medtem, ko se drugi krepijo in nas prehitevajo

V nemčiji pa v USA špila ker so križišča drugače konstruirana. Načeloma večja in bolj pregledna (za isto količino prometa). Pri nas kar je takih večjih križišč in tudi veliko manjših ima za desno ločen bypass. To je precej boljša in varnejša metoda preusmeritve prometa desno mimo rdeče luči.

Sicer pa če bi vozil po EU bi videl da ima vsaka država svoj sistem s cestnimi objekti ki je dober ali slab, ampak ko se na navadiš je to to. Eni so cepljeni na krožišča (tudi pri nas je to postalo praksa), eni na semaforje, eni pa na kavbojski način križišč brez vsega. Kakorkoli je že se navadiš v par urah vožnje in ti je slog domač.
 

vogel1

Fizikalc
6. sep 2007
234
32
28
ma dej ne nabijej pač priznaj da situacija ni ista... pri zelenem semaforju ti pot lahko križa samo nekdo, ki ti gre nasproti in zavija levo, pri zeleni puščici niti ta ne, pri znaku zelena puščica pa ti lahko pot sekaš kolesarju in pešcu na desni strani in pa pot lahko zapiraš nekomu ki ti pride iz leve, po vrhu vsega si lahko tudi v situaciji, ko ti v primeru dveh pasov naravnost vozeč na sosednjem pasu zakriva pogled...
Uvedba tega znaka je vsekakor dobra, ko se ga bodo vsi privadili bo kakšno križišče bolj pretočno, koliko časa pa bo trajalo, mi je jasno, ko berem prispevke takih kot si ti.
Kje pa ti vidiš da jaz govorim da je situacija ista - enaka ?? ŠE ENKRAT - TROJNI SEMAFOR S PUŠČICAMI za desno (rdeča,rumena in zelena s puščicami ) ko se prižge zelena imaš prosto pot pri zavijanju desno (ne bo ne z leve,ne nasproti ne iz desne pešcev in kolesarjev ker imajo rdečo luč! (praviloma -razen padalcev) ,DODATNI SEMAFOR ZA DESNO - pogojno dovoljuje zavijanje desno če preverim da je z leve prosto ( v Sloveniji z leve ne bo nonenega , v tujini imajo z leve zeleno luč!! ) FIKSNI ZNAK Z ZELENO PUŠČICO ZA DESNO - lahko zavijem desno kljub rdeči luči na glavnem semaforju če je seveda z leve prosto in na desni ni pešcev in kolesarjev !! PROBLEM bo nastal ko se prvi (klub temu da je križišče prazno ) "ne bo čutil sposobnega" zavit desno ! Se pa strinjam da je uvedba tega znaka dobra predvsem tam kjer je samostojen pas za desno ! samo privadit se bo treba ! ... ko berem prispevke takih kot si ti ... :) :) ;)