Sem naročnik MojD paketa pri Debitelu in imam 500 minut za klice v vsa slovenska omrežja za 23€ ter 100 SMS za 5€ kar znese 28€. Paket niti ni toliko poceni če ga primerjam s paketom od Simobila "Preprosto zame" za 19,90€ dobiš 999minut klicev v vsa slovenska omrežja, 999 SMS ali MMS ter 999MB prenosa podatkov.
Kljub vsemu ustrajam pri temu zaradi omrežja itn.
Težava je naslednja:
Zaradi poslov sem pogosto v tujini in račun zelo hitro zraste do 50€. Na Debitelu se je oseba po imenu [ime odstranjeno zaradi varovanja osebnih podatkov] odločila da mi bi izklopila izhodne klice ko poraba doseže 50€. Seveda brez posebnih opozoril!
Kljub rednemu plačevanju računov! Po vrnitvi iz tujine ne morem porabiti niti zakupljenih minut in smsov ker se je "ona" tako odločila.
Težavo nebi niti toliko naglasil če se to nebi zgodilo že tretjič. Dvakrat se je zgodilo med počitnicami in mi je bilo vseeno zdaj pa ne ker številko rabim poslovno.
Danes sem bil na Železni cesti in so ustrajno ponavljali naj napišem pritožbo ter da mi bodo odgovorili. Ker nisem naivnež in ker vem kako se te "pritožbe" rešujejo sem od osebe ([ime odstranjeno zaradi varovanja osebnih podatkov]) ki so jo poklicali dol na šalter zahteval naj mi podpiše izjavo po kateri ne dovolijo porabe niti zakupljenih minut in sms zaradi presežene porabe 50€, ki jo btw nisem osebno zahteval pri sklenitvi pogodbe.
Seveda tega ni želela narediti in se je začelo klasično prepucavanje.
Ona tisto kar so jo naučili na seminarjih o "kriznih situacijah in težavnih strankah" jaz pa samo da želim povrnjen tist del denarja, ki ga zaradi njihovih "pravil" ne morem porabiti moram ga pa plačati.
Ker sem prepričan da gre za navadno krajo-goljufijo zadevo mislim izpeljati do konca.
To pomeni da bom angažiral vse možne inštitucije naj ocenijo ta enostranski postopek in ga
po potrebi ustrezno kaznujejo in preprečijo za naprej. Moje mnenje je da če nekaj plačaš to
enostavno moraš dobiti!
Zanima me ali ima še nekdo iz foruma takšne izkušnje na Debitelu?
Kljub vsemu ustrajam pri temu zaradi omrežja itn.
Težava je naslednja:
Zaradi poslov sem pogosto v tujini in račun zelo hitro zraste do 50€. Na Debitelu se je oseba po imenu [ime odstranjeno zaradi varovanja osebnih podatkov] odločila da mi bi izklopila izhodne klice ko poraba doseže 50€. Seveda brez posebnih opozoril!
Kljub rednemu plačevanju računov! Po vrnitvi iz tujine ne morem porabiti niti zakupljenih minut in smsov ker se je "ona" tako odločila.
Težavo nebi niti toliko naglasil če se to nebi zgodilo že tretjič. Dvakrat se je zgodilo med počitnicami in mi je bilo vseeno zdaj pa ne ker številko rabim poslovno.
Danes sem bil na Železni cesti in so ustrajno ponavljali naj napišem pritožbo ter da mi bodo odgovorili. Ker nisem naivnež in ker vem kako se te "pritožbe" rešujejo sem od osebe ([ime odstranjeno zaradi varovanja osebnih podatkov]) ki so jo poklicali dol na šalter zahteval naj mi podpiše izjavo po kateri ne dovolijo porabe niti zakupljenih minut in sms zaradi presežene porabe 50€, ki jo btw nisem osebno zahteval pri sklenitvi pogodbe.
Seveda tega ni želela narediti in se je začelo klasično prepucavanje.
Ona tisto kar so jo naučili na seminarjih o "kriznih situacijah in težavnih strankah" jaz pa samo da želim povrnjen tist del denarja, ki ga zaradi njihovih "pravil" ne morem porabiti moram ga pa plačati.
Ker sem prepričan da gre za navadno krajo-goljufijo zadevo mislim izpeljati do konca.
To pomeni da bom angažiral vse možne inštitucije naj ocenijo ta enostranski postopek in ga
po potrebi ustrezno kaznujejo in preprečijo za naprej. Moje mnenje je da če nekaj plačaš to
enostavno moraš dobiti!
Zanima me ali ima še nekdo iz foruma takšne izkušnje na Debitelu?
Nazadnje uredil moderator: