Dobro no, kaj zdaj filozofiraš. I30N ni za drag race, 275 konjev pač ne dela čudežev. Je pa konkretno resno nastavljen za vožnjo po dirkališču in je verjetno pred tekmeci v svojem razredu.
In sigurno ti takole na hitro en izkušen inštruktor, ki ima poligon naštudiran u nulo doti bolje pokaže kaj avto zmore, kot pa bi sam vozil...
Povprečen voznik (pustimo klientelo Alterja seveda, ki gre tudi v Hofer z rjavimi racing leder rokavicami, medtem ko jim nadpovprečno drag avto podpovprečno malo kuri) brez privajanja ne more na polno izkoristiti takega avtomobila, sori.
Daj no. Danes grem lahko v marsikateri avtosalon in dobim na test avto s toliko ali precej več konji. Pa ne bom dobil zraven inštruktorja AMZS, da bi mi govoril kako vozit. Saj noben ni želel ta avto sprobat zato, da bo dirkal po dirkališču, ampak samo, da vidi, če mu ustreza za potencialni nakup. Če klump ni primeren zato in je dober le za dirkališče, naj ga umaknejo iz prodaje.