So male laži, velike laži in statistika.
Sandero je res najbolj prodajan model in je prehitel Golfa, ampak to zato, ker ima VW sedaj 27 modelov avtov, namesto nekoč 3 (Polo, Golf, Passat).
In ko delaš statistike po modelih, je jasno, en mesec je prvi Tesla Model 3, drugi VW Golf, tretji Dacia Sandero.
Modelov je pri vsaki znamki sedaj dramatično več, kot jih je bilo nekoč, in kaj je najbolje prodajan model v EU, ni več neki strašni indikator, ker je vse razvodenjeno.
Je pa Dacia še vedno zvesta temu, da je nizkocenovec in to se vedno prodaja, ker imaš ogromno ljudi, ki nimajo kompliciranih potreb, največji strošek je pa itak izguba vrednosti avta. Golf se pa navija nad ceno 30 k EUR, da dobiš kaj od opreme.
V Španiji recimo sem med taksisti videl abnormalno veliko Dacij. Kar je logično, saj je največji strošek izguba vrednosti vozila. Pri Dacii za 12 k EUR izgubiš kvečjemu 12 k EUR. Zdrži pa verjetno 5 let guncanja vsak dan podobno kot kaj nemškega, samo ob precej nižjem TCO. In taksist raje menja avto na 5 let, kot pa drži nemško premijo 72 let, da pride na isti nivo TCO. 99% mušterij taksijev pa išče samo lowest cost, pa da gredo kufri v avto.