Citat:
Uporabnik vincent pravi:
v teh dneh se pozna na porabi tudi zaradi nižjih temperatur...tako avto dlje časa deluje na 'zaugu' kar pomeni da gre bencin 'v prazno'.
To bi en moral empirično pokazat, kakšna je dejansko razlika. Štiri leta že beležim porabo vsakega tankanja (zmeraj polno-prazno) in imam pozimi nižjo kot poleti. No, po izračunih. Gume so istih dimenzij (zimske in letne) na istih platiščih.
Pozimi je zrak hladnejši, hladnejši zrak je pa bolj zgoščen in ga pride v zgorevalni prostor več, torej avtu pod zaugom to še bolj odgovarja ... Vsaj v teoriji.
Jaz ga pozimi vžgem, pustim, da prvič zaug pade, potem ga pa zavrtim nazaj tja do 2,5k rpm za nekaj sekund. Ko prvič spelješ, se šalta ko cuker, z rikvercom tudi ni težav pa še pred križiščem mu ne daje več preveč zauga ... Kolikor jaz opažam, mu to paše.
No, call me silly, ampak jaz imam pozimi res nižjo porabo kot poleti, avto pa tudi lepše diha, kar se opazi. Večinoma se itak vozim na daljše relacije, mislim pa, da nekaj zapisanega tudi drži in avto dejansko pozauga več, ampak se ti na daljšo relacijo to nekje izenači. Ne vem pa, kje, ker nimam BC.