"cruiser za AC", rabljeno vozilo?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
A bi bila potem boljša izbira A4 z 1.9 TDI motorjem? Pa morda karavanska izvedba?
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Glede na to, da bo pri namenjenemu denarju med C5 in A6 kar nekaj razlike v letih je C5 res dobra izbira.

Poznam par ljudi, ki ga imajo in par, ki so ga imeli in so vsi navdušeni nad udobjem. Nekaj takega
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.561
1.258
113
zakaj pa karavan? dvomim da pripomore kaj k udobnosti.... voziš pa odvečno težo zraven
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Zmahan bemfl in alfa ki kar kriči "jaz nisem za nabiranje kilometrov ker je z mano en sam strošek, še preden se kaj pokvari", pa res nista za vsakodnevno tiščanje po ac... 206km in servisi na 10kkm sta vsakomur, ki se veliko vozi, le in samo v nadlego.

Pa še eno vprašanje: se ni včasih govorilo, da turbo in plin ne greta skupaj?
confused-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Kakršnegakoli dizla z okoli 100kw, ker je čisto dovolj za udobno nelegalno prehitro vožnjo po ac. Ne pa turbo bencinarja s šepaše konji, da te že zavarovanje spravi v jok.
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Kakršnegakoli dizla z okoli 100kw

S tem pogojem in s tem, da je proračun ~8k eur, je žal kaj več od "zmahanega bemfla" in "kričoče alfe" težko dobit
evil.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Tedva sta imela ceno 5 jurjev ne pa 8. Za 8 se gotovo dobi kaj bolj spodobnega. Jaz osebno ne bi niti za 8 jurjev šel kupit avta tega razreda za takšne potrebe (cirka 230km na dan?). V tak namen se kupi preverjen avto, ki dela s čim manj stroški in čim manj izgube časa. Se pravi poceni zavarovanje, majhna poraba, poceni servis, dolg servisni interval. Ker dizlov z dolgim servisnim skoraj ni bi jaz pač pogledal za kakšnim dobro ohranjenim passatom. Za 8 jurjev se najbrž že kaj dobi.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
KSZ

C5 z 2.0Hdi in 110 KM je po mojem mnenju prešvoh za takšno grdobijo
smile-1.gif


Jaz bi ti predlagal da glej C5 serijo 2, ko je malo faceliftana. Tukaj so vse morebitne otroške napakice odpravljene in boš brez skrbi.

Drugače je avto zelo udoben, zanesljiv je, crkuje ne, pelje se pa enkratno.

Zakaj je poceni? Zato ker ima hidravliko in "strokovnjaki", ki hidravlike niso nikoli imeli vedo povedati, da to samo crkuje. To je seveda največja laž.

Kot pa si že sam omenil ... takšni avti imajo po večini ogromno kilometrov, ker so narejeni za dolge fure. Največji hec je, da teh kilometrov ne kažejo in te hitro zavedejo.

Servisi so na 20.000 oziroma 30.000 km, velik servis na 160.000 km.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ta itak smrdi po dolgem in počez. Najprej piše NOV MOTOR, potem spodaj je pa generalno obnovljen. Če je res pri 230kkm rabil generalko, potem je najbrž tudi ostalo na avtu v takem stanju.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
C152SLO, kdaj se pa začne serija 2, od katerega leta?

Nima 2.0 HDi motor ~136KM ?
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
C5 II serija se začne od leta 2004 - opazil boš po novih lučeh, drugačen zadek (luči)

2.0 Hdi so dejansko trije motorji:

1) 2.0 Hdi - 90 KM
2) 2.0 Hdi -110 KM
3) 2.0 Hdi 16V - 138 KM

V C5 serije 1 so večina 2.0 Hdi motorjev 110 KM, serja 2 pa že 138 KM. V C5 seriji 1 so bili 138 KM samo motorji z prostornino 2.2 litra in FAP filtrom.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Tedva sta imela ceno 5 jurjev ne pa 8. Za 8 se gotovo dobi kaj bolj spodobnega. Jaz osebno ne bi niti za 8 jurjev šel kupit avta tega razreda za takšne potrebe (cirka 230km na dan?). V tak namen se kupi preverjen avto, ki dela s čim manj stroški in čim manj izgube časa. Se pravi poceni zavarovanje, majhna poraba, poceni servis, dolg servisni interval. Ker dizlov z dolgim servisnim skoraj ni bi jaz pač pogledal za kakšnim dobro ohranjenim passatom. Za 8 jurjev se najbrž že kaj dobi.

Golf 2 dizel ustreza tvojim pogojem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
C152SLO, torej po 2004..žal si pri nas tile avti že fajn dražji - tudi za 2000€, medtem ko se v tujini še dobijo po normalnih cenah..ampak ne vem, če se mi da z uvažanjem iz tujine zajebavat...

Kako pa so tile 2.0 HDI 110KM motorji, je to dovolj za tak avto peljat, ali je boljše 2.2 gledat?

Tiptronic menjalniki so ok ali rajši ročnega?
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
C152SLO, torej po 2004..žal si pri nas tile avti že fajn dražji - tudi za 2000€, medtem ko se v tujini še dobijo po normalnih cenah..ampak ne vem, če se mi da z uvažanjem iz tujine zajebavat...

Kako pa so tile 2.0 HDI 110KM motorji, je to dovolj za tak avto peljat, ali je boljše 2.2 gledat?

Tiptronic menjalniki so ok ali rajši ročnega?

Dober avto ni poceni ne tukaj, pa ne iz tujine. To se je še vedno izkazalo, da je res. Jaz bi na tvojem mestu vsekakor gledal C5 II, ker mi je tudi lepši kot serija I.

110KM je drugače čisto dovolj za vožnjo, ne moreš pa ga seveda primerjati z kakšnim novejšim 150 KM dizlom. Drugače potegne čisto OK, poraba pa je v povprečju med 6 in 7 litri (7 že bolj težko).

Glej raje serijo II, ker mislim da serija I ni imela 6 prestave pri 110KM motorju. Mogoče se motim in bo povedal kdo, ki se bolj spozna.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
Kolikor se se jaz zanimal so C5 kar zahtevni za vzdrževanje. To se pravi tekočina za saje (dolivanje 200EUR), komplet nov filter (na cca. 160.000) pa cca. 800EUR. Tavelik servis tudi okoli 1000EUR. Plus bunke je potrebno menjavat na 200.000km (se jih ne da nafilat tako kot nekoč).
Ne verjamem pa tudi, da bi pri 2.5TDI za tavelik servis dal 400-600EUR. Prej prek 1000EUR.

Jaz mislim, da ne rabiš tako velikega avta. Kupi si en avto golf klase novejšega letnika pa bo čisto ok.

lp
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Kolikor se se jaz zanimal so C5 kar zahtevni za vzdrževanje. To se pravi tekočina za saje (dolivanje 200EUR), komplet nov filter (na cca. 160.000) pa cca. 800EUR. Tavelik servis tudi okoli 1000EUR. Plus bunke je potrebno menjavat na 200.000km (se jih ne da nafilat tako kot nekoč).
Ne verjamem pa tudi, da bi pri 2.5TDI za tavelik servis dal 400-600EUR. Prej prek 1000EUR.

Jaz mislim, da ne rabiš tako velikega avta. Kupi si en avto golf klase novejšega letnika pa bo čisto ok.

lp

Evo ravno takšne "neresnice" so vzrok za velik padec C5. Saj si pravilni napisal za filter sajastih delcev, ampak to ne velja za motor 2.0 Hdi, pač pa za 2.2 Hdi (se pravi za ta drago varianto). Velik servis pride cca 650 € za 2.0 Hdi motor za 2.2 pa bo tvoja cifra zagotovo držala (jebat ga, fancy stvari se plačujejo).

Azotne krogle se pa 100% ne menjajo pri 200.000 km. Na njih je garancija 250.000 km, tako da ... Pa tudi cena le teh ne predstavlja večji strošek v primerjavi z menjavo amortizerja pri klasičnem avtu.