Na naši šoli (ne vem kako imajo ostali učitelji) imajo zastavljeno takole (4. razred):
Na Arnes učilnici so pod eno temo dobili naloge za cel teden za vse predmete oz. nekaj se bo dodalo še čez teden. So smernice koliko naj bi otrok rešil vsak dan, lahko pa si sam nekoliko prerazporeja. Za likovno imajo nalogo, ki jim bo danes recimo vzela uro do dve, učiteljica je tudi pripravila video, kako se lotit naloge.
Vsak dan bodo imeli eno zoom konferenco, kjer bodo morali ali pokazati kaj so naredili tisti dan ali pa bodo predelovali snov, ponavljali, itd.
Za reševat ni malo, si pa vsekakor ne predstavljam, da bo tega toliko, da otrok ne more iti ven, oz., če bi bilo tega toliko in bo kar sedel, ga bom že jest vrgel ven. Gibanje pa je res zadnje, kar bi jim moralo manjkat v teh časih. Razumem tiste, ki trenirajo nekaj in nimaš kvalitetnih treningov, ampak povprečen otrok, ki rabi samo gibanje...dopoldan ko delaš ga naženeš ven vsaj na zrak, popoldan pa greš z njim malo naokoli pa je. Ali pa tudi po 17.00, ko je tema, mi večinoma hodimo takrat, ker ni boljše zabave, kot baterija v otrokovih rokah.