Žal pri nas situacija ni taka. Glede na nula efekt prejšnji teden smo to tudi pričakovali.
Šolanje ne poteka na daljavo, ampak na domu. Če učitelj na arnesovo e-učilnico za cel teden pouka (??) napopa 15 linkov na zunanje vsebine ali word/PDF dokument z navodili kaj naj preberejo in katere naloge naj rešijo - to pač ni pouk na daljavo. Vsaj meni se ne zdi.
Komunikacije z učitelji ni oz. traja po cel dan da pride kak feedback. Če sploh pride. Saj niso niti pojasnili, kako naj bi komunikacija potekala. Nekateri so objavili svoj mail. Ja kot da ga mulci imajo. Saj lahko jim ustvarimo e-mail račun (makar na google-u), samo potem res ne vem na kaj smo čakali cel prejšnji teden?
V šoli se niso poenotili, niti ne vejo kako sistem uporabljat. Eni limajo word, eni PDF (ajde ok), drugi so ustvarili podforum za katerega noben ne ve. Tretji taske objavljajo pod obvestili. Četrti imajo svoj privat blog in tam objavljajo snov. Pol pa mulci - ker ne vejo kam drugam - odgovore oz. rešitve nalog pišejo v komentarje na blogu.
So redke izjeme ki šibajo na polno, se trudijo, dajejo jasna navodila in poskrbijo, da je komunikacija stalna in dvosmerna.
Za matematiko je snov na e-učilnici jasno razložena pisno, vsakodnevno so tudi videi z natančno razlago.
Podobno od tamale razredničarka (4. razred), je očitno dojela da s tistim uradnim portalom ne bo dosti uspeha in je postavila kar svoj sistem. Nekao laufa.
Žal je to mogoče 20% od vseh.
Ostali pa .... Verjetno ne vidijo, da mi vidimo ali so v sistem prijavljeni ali ne in kdaj so bili nazadnje prijavljeni. Pol bo pa ravnatelj spet flancal da so delali po 12 ur in da se ne zavedamo kako odgovorno delo opravljajo.
Zdaj se šele vidi kako za en krščen duš šolo oz. vodstvo šole imamo v resnici(redke izjeme izzvzete). Še slabše je kot smo mislili.